Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188977/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 84
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323939379
1.5.8.) Numer faksu: 323939379
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d27adda2-1b94-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna” Działanie 4.5 „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie” Poddziałanie 4.5.1 „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – ZIT” (WND-RPSL.04.05.01-24-09E2/16-005 pt..2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188977/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-38/IG/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Nadzór nad Trasą rowerową nr 3 odcinek A3 – od Ronda Kopalni „Andaluzja” do skrzyżowania ul. Prymasa St. Wyszyńskiego z ul. Czołgistów (rejon działki nr 984/8),Część 1 - przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
• wykonanie trasy rowerowej na odcinku A3 dla trasy rowerowej nr 3
W ramach w/w trasy rowerowej należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe m.in. rozbiórkę krawężników 15x30 cm na długości ok. 505,00 mb, rozbiórkę obrzeży 8x30 cm na długości ok. 947,00 mb, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. min. do 4 cm na powierzchni ok. 134,00 m2 oraz rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na powierzchni ok. 1397,00 m2, rozbiórkę istniejącego ogrodzenia na długości ok. 9,00 m;
- ścieżkę rowerową/ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1460,00 m2;
- chodniki z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 1082,00 m2;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 1483,00 mb oraz krawężników betonowych w ilości ok. 468,00 mb;
- regulacja / wymiana / demontaż istniejących urządzeń;
- przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;
- przebudowę oświetlenia ulicznego;
- wykonanie nasadzeń zastępczych;
- przestawienie wiaty przystankowej, tablicy z rozkładem jazdy i słupa reklamowego;
- odtworzenie istniejącego ogrodzenia na długości ok. 9,00 m;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 40090,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Nadzór nad Trasą rowerową nr 23 odcinek A2 – od połączenia z Trasą nr 1 (ul. Olimpijska) do ul. Bytomskiej.Część 2 - przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
• wykonanie trasy rowerowej na odcinku A2 dla trasy rowerowej nr 23
W ramach w/w trasy rowerowej należy wykonać:
- ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1054,00 m2;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 850,00 mb;
- przekrycia rowu poprzez ułożenie rury typu/klasy z PEHD o średnicy 400 mm i długości ok. 3,00 mb oraz montaż gotowych ścian oporowych;
- regulację wysokościową studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
- przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;
- wykonanie wycinki drzew i krzewów;
- wykonanie nasadzeń zastępczych;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.
Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia (i jego poszczególnych części), będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym wraz z załącznikami, projektem wykonawczym wraz z załącznikami, STWiORB, przedmiarem robót, umową na roboty budowlane oraz pozostałymi dokumentami przetargowymi dla nadzorowanego zadania inwestycyjnego oraz warunkami dofinansowania. Wynik robót ma być kompletny, zgodny z przeznaczeniem i przepisami prawa, normami oraz zasadami sztuki budowlanej, gotowy do użytkowania wraz z dokonaniem wszelkich formalności niezbędnych do użytkowania obiektu/ów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 12020,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628
7.3.3) Ulica: UL. ŁANOWA 41L
7.3.4) Miejscowość: 32-050 SKAWINA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
jakie przetargi wygrała firma
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628
7.3.3) Ulica: UL. ŁANOWA 41L
7.3.4) Miejscowość: SKAWINA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
jakie przetargi wygrała firma
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 - Wyroby cukiernicze
- Zakup i montaż klimatyzacji w budynku MOPR przy ul. Nankera 103 oraz w budynku CUS przy ul. Żwirki 23 w Piekarach Śląskich
- Modernizacja budynku apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Typu AquaPrim-SRB w Jeziorach Dolnych na terenie Gminy Brody
- Ułożenie światłowodów w istniejącej kanalizacji teletechnicznej - kontynuacja (lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.