eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323939379

1.5.8.) Numer faksu: 323939379

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d27adda2-1b94-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna” Działanie 4.5 „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie” Poddziałanie 4.5.1 „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – ZIT” (WND-RPSL.04.05.01-24-09E2/16-005 pt..

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188977/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-38/IG/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Nadzór nad Trasą rowerową nr 3 odcinek A3 – od Ronda Kopalni „Andaluzja” do skrzyżowania ul. Prymasa St. Wyszyńskiego z ul. Czołgistów (rejon działki nr 984/8),
Część 1 - przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
• wykonanie trasy rowerowej na odcinku A3 dla trasy rowerowej nr 3
W ramach w/w trasy rowerowej należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe m.in. rozbiórkę krawężników 15x30 cm na długości ok. 505,00 mb, rozbiórkę obrzeży 8x30 cm na długości ok. 947,00 mb, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. min. do 4 cm na powierzchni ok. 134,00 m2 oraz rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na powierzchni ok. 1397,00 m2, rozbiórkę istniejącego ogrodzenia na długości ok. 9,00 m;
- ścieżkę rowerową/ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1460,00 m2;
- chodniki z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 1082,00 m2;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 1483,00 mb oraz krawężników betonowych w ilości ok. 468,00 mb;
- regulacja / wymiana / demontaż istniejących urządzeń;
- przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;
- przebudowę oświetlenia ulicznego;
- wykonanie nasadzeń zastępczych;
- przestawienie wiaty przystankowej, tablicy z rozkładem jazdy i słupa reklamowego;
- odtworzenie istniejącego ogrodzenia na długości ok. 9,00 m;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 40090,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Nadzór nad Trasą rowerową nr 23 odcinek A2 – od połączenia z Trasą nr 1 (ul. Olimpijska) do ul. Bytomskiej.
Część 2 - przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
• wykonanie trasy rowerowej na odcinku A2 dla trasy rowerowej nr 23
W ramach w/w trasy rowerowej należy wykonać:
- ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1054,00 m2;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 850,00 mb;
- przekrycia rowu poprzez ułożenie rury typu/klasy z PEHD o średnicy 400 mm i długości ok. 3,00 mb oraz montaż gotowych ścian oporowych;
- regulację wysokościową studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
- przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;
- wykonanie wycinki drzew i krzewów;
- wykonanie nasadzeń zastępczych;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.

Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia (i jego poszczególnych części), będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym wraz z załącznikami, projektem wykonawczym wraz z załącznikami, STWiORB, przedmiarem robót, umową na roboty budowlane oraz pozostałymi dokumentami przetargowymi dla nadzorowanego zadania inwestycyjnego oraz warunkami dofinansowania. Wynik robót ma być kompletny, zgodny z przeznaczeniem i przepisami prawa, normami oraz zasadami sztuki budowlanej, gotowy do użytkowania wraz z dokonaniem wszelkich formalności niezbędnych do użytkowania obiektu/ów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 12020,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628

7.3.3) Ulica: UL. ŁANOWA 41L

7.3.4) Miejscowość: 32-050 SKAWINA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628

7.3.3) Ulica: UL. ŁANOWA 41L

7.3.4) Miejscowość: SKAWINA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.