eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek › "Modernizacja pokrycia dachu na budynku szko³y w Zespole Szko³y i Przedszkola Brody"



Og³oszenie z dnia 2022-07-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja pokrycia dachu na budynku szko³y
w Zespole Szko³y i Przedszkola Brody”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LWÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258879

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lwówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 61 4414024 - centrala

1.5.8.) Numer faksu: 61 4414024 - prosiæ o w³±czenie

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowek.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.lwowek.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja pokrycia dachu na budynku szko³y
w Zespole Szko³y i Przedszkola Brody”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ab451ef-041a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00257147

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020027/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 „Modernizacja pokrycia dachu na budynku szko³y w ZSiP Brody”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3ab451ef-041a-11ed-8000-d680d39e541a

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej zosta³y przedstawione w rozdziale IX SWZ, w niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@lwowek.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
2) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)”,
3) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
4) za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ, innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP,
5) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik nr 8 do SWZ. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na „Li¶cie wszystkich postêpowañ” w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
Z³o¿enie oferty w postêpowaniu:
1) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem,
2) ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,
3) je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ,
4) do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w niniejszym SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanow. ofertê,
5) oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert,
6) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu,
7) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿.oferty.
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków do wpisania, pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne przedstawiono w rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lwówek, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek Piotra D³ugosza z siedzib± w Urzêdzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lwówek jest Sekretarz Gminy pan Maciej Piechowiak, nr tel. 61 44 14 024 - centrala, adres email: iod@lwowek.com.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.10.00.2022.ZJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 237827,91 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zamówieniu (projekcie) pn.: „Modernizacja pokrycia dachu na budynku szko³y w ZSiP Brody”, dotyczy „nowego” budynku usytuowanego na dz. 539 obrêb Brody, elewacj± frontow± bezpo¶rednio przy pasie drogi przebiegaj±cej przez m. Brody (z m. Lwówka do m. Bródki).

2. Zakres wykonania robót budowlanych objêtych zamówieniem
Modernizacja pokrycia dachu na budynku szko³y w ZSiP Brody, ma polegaæ na wymianie istniej±cego pokrycia dachu (ro¿ne rozdaje dachówki – cementowa zak³adkowa i ceramiczna karpiówka) na pokrycie z blachodachówki – blachy modu³owej (w kolorze RAL 8004 matowy).
Zakres robot do wykonania obejmuje:
1) Roboty budowlane przygotowawcze polegaj±ce na wykonaniu w pierwszej kolejno¶ci m.in.:
- zabezpieczeñ ochronnych nad wej¶ciami do budynku,
- monta¿u rusztowañ zabezpieczaj±cych pracê na wysoko¶ciach,
- monta¿u os³on z siatek zabezpieczaj±cych, oraz zsypów na gruz,
- odpowiednie zabezpieczenie i oznakowaniu prowadzonych robót i miejsc pracy;
2) Roboty budowlane rozbiórkowe polegaj±ce na rozebraniu wszystkich elementów pokrycia i obróbek dachu, poczynaj±c od m.in.:
- demonta¿u instalacji odgromowej i uziemiaj±cej,
- rêcznej rozbiórce pokrycia z dachówek (357,00m2),
- rozbiórce o³acenia dachu j.w.,
- rozbiórce obudów okapów na ¶cianach szczytowych i dolnych krawêdzi dachu wysuniêtych przed p³aszczyzn± elewacji, oraz desek wiatrownicowych,
- demonta¿u rynien i rur spustowych,
- rozebraniu kominów ponad pokryciem dachu,
- rozebraniu wszystkich obróbek blacharskich dachu,
- wywiezienie i utylizacja wszystkich materia³ów pochodz±cych z rozbiórek;
3) Roboty budowlane wykonania nowego pokrycia, polegaj±ce m.in. na:
- zabezpieczeniu elementów drewnianej konstrukcji dachu ¶rodkami ochrony drewna – standard zabezpieczenia,
- wymianie drewnianych elementów konstrukcyjnych, i ewentualnym wzmocnieniu (elementów tego wymagaj±cych),
- przemurowaniu kominów,
- monta¿u – u³o¿enie izolacji z folii,
- o³aceniu dachu pod blachê modu³ow±, deskowanie po³aci,
- monta¿u elementów wyposa¿enia dachu, ³awy kominiarskie, wy³az dachowy,
- monta¿u wszystkich elementów podbitek na ¶cianach szczytowych i dolnych krawêdziach dachu
- pokryciu dachu blachodachówk± modu³ow± (357,00m2), wraz ze wszystkimi obróbkami blacharskimi,
- monta¿u instalacji uziemiaj±cej i odgromowej wraz ze stosownymi badaniami potwierdzaj±cymi skuteczno¶æ tych instalacji,
- monta¿u nowych rynien i rur spustowych (tytan-cynk).

3. Zamawiaj±cy przedstawia przedmiot zamówienia za pomoc± przedmiarów robót do wykonania, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, rysunku pogl±dowego rzutu dachu oraz do³±czonych zdjêæ pogl±dowych,
z zastrze¿eniem ¿e przedmiary stanowi± jedynie podstawê informacyjn±, nie s± obligatoryjne dla wykonawców, maj± jedynie znaczenie pomocnicze w okre¶leniu przedmiotu zamówienia.
Roboty nie ujête (czy pominiête) w przedmiarach robót, oraz dokumentach przygotowanych na okoliczno¶æ wykonania przedmiotowego zadania – zamówienia (w tym stwior) nie s± robotami dodatkowymi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261213-0 - K³adzenie dachów metalowych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261320-3 - K³adzenie rynien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty do realizacji zadania zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poni¿ej:
1) cena rycza³towa brutto kompletnego wykonania zamówienia - waga 60% znaczenia,
2) wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi powy¿ej 24 miesiêcy – waga 40% znaczenia.

Zastosowany wzór do obliczenia punktowego;
Con : Cob x 100pkt. x 60% + Gjirob : Gjirno x 100pkt. x 40% = warto¶æ punktowa oferty
gdzie;
ad 1) ceny rycza³towej brutto kompletnego wykonania zamówienia - waga 60% znaczenia
kryterium cena bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, maksymaln± ilo¶æ 60pkt. otrzyma Wykonawca oferuj±cy najni¿sz± cenê, pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej, wg poni¿szego wzoru:
Zastosowany wzór do obliczenia punktowego, kryterium cena; wzór Con : Cob x 100pkt. x 60%
gdzie;
Con - najni¿sza cena rycza³towa brutto kompletnego wykonania zamówienia ze wszystkich ofert nieodrzuconych,
Cob - cena rycza³towa brutto kompletnego wykonania zamówienia z oferty badanej

ad 2) wyd³u¿enia okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi powy¿ej 24 miesiêcy – waga 40% znaczenia, w ramach kryterium okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi bêdzie rozpatrywany okres gwarancji i rêkojmi zaoferowany przez Wykonawcê (obligatoryjnie wymagany 24 miesiêcy) powy¿ej 24 miesiêcy, ale nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy,
maksymaln± ilo¶æ 40pkt. otrzyma Wykonawca oferuj±cy najd³u¿szy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi, pozostali
Wykonawcy otrzymaj± proporcjonalnie mniejsz± ilo¶æ punktów, wg poni¿szego wzoru.

Zastosowany wzór do obliczenia punktowego, kryterium gwarancja jako¶ci i rêkojmia;
wzór Gjirob : Gjirno x 100pkt. x 40%
gdzie,
Gjirob – Gwarancja jako¶ci i rêkojmia oferty badanej, ilo¶æ miesiêcy gwarancji jako¶ci i rêkojmi z oferty badanej (ilo¶æ zaoferowana przez Wykonawcê w swojej ofercie powy¿ej 24 miesiêcy, a nie przekraczaj±ca 60 miesiêcy)
Gjirno – Gwarancja jako¶ci i rêkojmia najd³u¿szy okres, najd³u¿szy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi przewidziany w siwz – 60 miesiêcy.

Maksymalny punktowany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi udzielanej przez Wykonawcê to 60 miesiêcy od daty pozytywnego odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia (umowy).

Minimalny okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi udzielanej przez Wykonawcê to 24 miesiêcy od daty pozytywnego odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia (umowy) i przekazania obiektu zamawiaj±cemu. Wynik punktowy w wyborze oferty liczony bêdzie do drugiego miejsca po przecinku. Spo¶ród ocenionych ofert, wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczon± jako sumê punktów uzyskanych w ww. kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi powy¿ej 24 miesiêcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej.

Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek okre¶lony w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej je¿eli Wykonawca wyka¿e:
¿e w okresie ostatnich piêciu lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonywaniu robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy, wymiany, remontu pokryæ dachów na budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto i posiada dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty te zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.

Definicja budynku u¿yteczno¶ci publicznej wystêpuje w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie i mówi ¿e: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, turystyki, sportu, transportu oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ sk³adania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia go z postêpowania;
a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, lub odpowiadaj±ce im dokumenty zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wg wzoru za³±cznik nr 7 do SWZ na dzieñ jego z³o¿enia (potwierdzenie aktualno¶ci informacji przedstawionych w za³±czniku nr 2 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ dokumenty:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug za³±cznika nr 2 do SWZ.

2) Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ sk³adania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) w zakresie zdolno¶ci technicznej, wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi za³. nr 6 do SWZ).
b) wraz z wykazem robot budowlanych, Wykonawca winien z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty wykazane w wykazie zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci ¿e zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone (referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane (lub inne dokumenty np.: protokó³ odbioru robót, w którym inwestor (np. inny zamawiaj±cy) potwierdzi³, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie). Wykonawca mo¿e z³o¿yæ inne dokumenty, tylko wówczas, gdy „z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskaæ referencji b±d¼ innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane”.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) W przypadku zastosowania równowa¿nych zamiennych, materia³ów lub urz±dzeñ ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi nale¿y do³±czyæ do oferty.
2) Nie umieszczenie w ofercie z zestawieniu zamiennych, równowa¿nych materia³ów i urz±dzeñ oznaczaæ bêdzie, ¿e w trakcie realizacji prac zastosowane bêd± materia³y i urz±dzenia wynikaj±ce z dokumentacji.
3) W przypadku zastosowania materia³ów, urz±dzeñ, wyrobów lub rozwi±zañ równowa¿nych, Wykonawca zobowi±zany jest do ich wskazania w ofercie oraz do z³o¿enia wraz z ofert± kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferowane rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia.
4) Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. dokumentów lub z³o¿one dokumenty bêd± niekompletne (nie potwierdzaj±c w ten sposób równowa¿no¶ci oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia / uzupe³nienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia w za³±czeniu formularza ofertowego: kosztorysu ofertowego o warto¶ci zgodnej z kwot± wskazan± w formularzu wraz zdanymi przyjêtymi w kalkulacji ofertowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne
pe³nomocnictwo (nie dotyczy spó³ki cywilnej), o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
1) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wzór za³±cznika nr 10 do SWZ).
6. Dopuszcza siê aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli jest wymagane), z poni¿szym zastrze¿eniem. W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego, co oznacza ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podmiotowe ¶rodki dowodowe (¿±dane od Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona), nale¿y przed³o¿yæ odrêbnie dla ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takiej zmiany w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
4. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy.
Zmiany terminu wykonania zamówienia wy³±cznie w nastêpuj±cych przypadkach:
- wyst±pienia si³y wy¿szej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, si³a wy¿sza oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrol± stron zawartej umowy, wystêpuj±ce po jej podpisaniu, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zywania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu,
- wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót zewnêtrznych o okres trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych,
- innych uzasadnionych przyczyn i okoliczno¶ci, korzystnych dla Zamawiaj±cego, pod warunkiem, ¿e zasz³y okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
5. Wyst±pienie robót zamiennych; ewentualne roboty zamienne, realizowane bêd± na podstawie zatwierdzonych przez (inspektora nadzoru inwestorskiego i) Zamawiaj±cego protoko³ów konieczno¶ci/*.
6. W razie zaistnienia istotnych okoliczno¶ci wskazuj±cych na wprowadzenie zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, po pisemnym udokumentowaniu tych zmian, oraz po uzyskaniu akceptacji Wykonawcy.
7. W przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug, Strony umowy postanawiaj±, ¿e wynagrodzenie netto okre¶lone w § 6 pkt. 1 pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowi±zuj±cej w chwili powstania obowi±zku podatkowego. 8. W uzasadnionym przypadku rezygnacji b±d¼ rozszerzenia czê¶ci realizowanej inwestycji przez Zamawiaj±cego, co zostanie ujête w aneksie do niniejszej umowy. Zmniejszony b±d¼ rozszerzony zakres robót wp³ynie na zmniejszenie b±d¼ rozszerzenie warto¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, co przedstawiono w §7 ust. 2 niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.