Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00332292/01 - Wynik z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piątnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawiskowska 53
1.5.2.) Miejscowość: Piątnica Poduchowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiatnica@gminapiatnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminapiatnica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23942c49-09ce-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039848/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej Kałęczyn - Olszyny
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej na działce nr 631 do kolonistów wsi Kownaty
1.1.6 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Motyka
1.2.1 Zakup przyczepy do ciągnika
1.1.11 Przebudowa drogi gminnej we wsi Budy Mikołajka.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII SWZ - SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w dziale II SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105 644B od DW 668 do wsi Kałęczyn.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105 644B Kownaty- Olszyny na odcinku od DW 668 do wsi Kałęczyn.
Zakres robót :
Roboty drogowe – CPV 45233120-6:
roboty pomiarowe – 0,5965 km,
ścinanie drzew różnych średnic wraz z wywiezieniem drewna i karpiny – 9 szt.,
usunięcie humusu – ok. 430 m3,
roboty ziemne – wykopy – ok. 2 700 m3,
roboty ziemne – nasypy – ok. 1 850 m3,
roboty rozbiórkowe – ok. 50 m2 nawierzchni bitumicznej i przestawienie wiaty przystankowej,
wymiana gruntu na niewysadzinowy, grubości 40 cm – ok.1 480 m3,
wykonanie jezdni o konstrukcji, jak niżej – ok. 3 020 m2:
• podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0-31,5 mm – grubości 20 cm,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, grubości 8 cm,
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, grubości 4 cm,
wykonanie zjazdów o konstrukcji, jak niżej – ok. 405 m2:
• podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0-31,5 mm – grubości 20 cm,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, grubości 8 cm,
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, grubości 4 cm,
budowa przepustu ø 60 cm – 10 m,
ustawienie oznakowania pionowego – 22 szt.,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Przebudowa drogi gminnej na działce nr 631 do kolonistów wsi Kownaty
od km 0+000,00 do km 0+990,00.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na działce nr 631 do kolonistów wsi Kownaty, w lokalizacji od km 0+000,00 do km 0+990,00, to jest od granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 668 Piątnica Poduchowna – Przytuły – Osowiec do km 0+990,00 drogi na działce
nr 631, w gminie Piątnica.
W zakresie robót objętych niniejszym zadaniem jest wykonanie następujących robót:
usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowanymi rozwiązaniami drogowymi,
przełożenie kabla telekomunikacyjnego w projektowane pobocze,
zabezpieczenie istniejącej kablowej sieci telekomunikacyjnej rurami osłonowymi,
usunięcie warstwy humusu i gruntów organicznych,
korytowanie drogi,
profilowanie pasa drogowego do wymaganych rzędnych dna koryta,
wykonanie jezdni dla kategorii ruchu KR 2 o konstrukcji:
• podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego C50/30 o grubości 22 cm,
• warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W o grubości 5 cm,
• warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S o grubości 4 cm,
wykonanie zjazdów na pola i posesje o konstrukcji:
• podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego C50/30 o grubości 22 cm,
• warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S o grubości 5 cm,
• wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30 o grubości 10 cm,
oznakowanie pionowe drogi,
wyprofilowanie i uporządkowanie pasa drogowego poza poboczami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Przebudowa drogi gminnej nr 105 642 B Dobrzyjałowo – Motyka na odcinku przez wieś Motyka od km 0+000,00 do km 0+685,90.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 105 642 B Dobrzyjałowo – Motyka na odcinku przez wieś Motyka, w lokalizacji od km 0+000,00 do km 0+685,90, to jest od granicy działki nr 142/2 tej drogi do obiektu mostowego przez rzekę Łojewek oraz dojazdu do działek wzdłuż drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 144, to jest od km 0+000,00 do km 0+217,00, w gminie Piątnica.
W zakresie robót objętych niniejszym projektem jest wykonanie następujących robót:
usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowanymi rozwiązaniami drogowymi,
usunięcie warstwy humusu i gruntów organicznych,
przełożenie w pobocze kabla telekomunikacyjnego,
zabezpieczenie istniejącej kablowej sieci telekomunikacyjnej i energetycznej rurami osłonowymi,
korytowanie drogi,
profilowanie pasa drogowego do wymaganych rzędnych dna koryta,
wykonanie jezdni dla kategorii ruchu KR 2 o konstrukcji:
• podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego C50/30 o grubości 22 cm,
• warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W o grubości 5 cm,
• warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S o grubości 4 cm,
wykonanie zjazdów na pola i posesje o konstrukcji:
• podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego C50/30 o grubości 22 cm,
• podsypka cementowo-piaskowa o grubości 5 cm,
• nawierzchnia z kostki betonowej polbruk o grubości 8 cm,
wykonanie poboczy o nawierzchni z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30 o grubości 10 cm, utwardzonych na drodze nr 105 642 B na szerokości 0,5 m kostką betonową polbruk o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego C50/30 o grubości 22 cm, ograniczonych od strony posesji obrzeżem betonowych wibroprasowanym na ławie betonowej z oporem,
uzupełnienie oznakowania pionowego,
wyprofilowanie i uporządkowanie pasa drogowego poza poboczami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
34928300-1 - Bariery ochronne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Przebudowa drogi gminnej na działce nr 52/2 we wsi Budy Mikołajka.
Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej we wsi Budy Mikołajka, od km 0+000,00 do km 0+216,97. W ramach powyższego zadania projektowane jest wykonanie nawierzchni bitumicznej
o szerokości 5,00 m, poboczy z kruszywa łamanego szerokości 1,00 m, zjazdów o nawierzchni bitumicznej na pola i posesje, przebudowa wodociągu oraz budowa oświetlenia drogowego.
W zakresie robót objętych niniejszym projektem znajduje się wykonanie m.in. następujących robót:
• usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowanymi rozwiązaniami drogowymi,
• usunięcie warstwy humusu i gruntów organicznych,
• korytowanie drogi,
• wzmocnienie gruntu kruszywem niezwiązanym,
• profilowanie pasa drogowego do wymaganych rzędnych dna koryta,
• przebudowa wodociągu,
• zabezpieczenie rurami osłonowymi sieci kablowych,
• budowa jezdni dla kategorii ruchu KR 2,
• wykonanie zjazdów na pola i posesje,
• wykonanie poboczy z kruszywa,
• budowa oświetlenia ulicznego,
• wykonanie oznakowania,
• uporządkowanie pasa drogowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Zakup i dostawa sprzętu do utrzymania dróg – przyczepa do ciągnika.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej przyczepy do ciągnika. Przyczepa musi być kompletna, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowa do użytku.
Parametry i wyposażenie:
Data produkcji nie wcześniej niż 01.01.2022 r., (przyczepa musi być fabrycznie nowa, nieużywana);
Dopuszczalna masa całkowita od 16000 – 17000 kg;
Ładowność od 11500 – 12500 kg;
Masa własna od 4000 – do 4500 kg;
Pojemność ładunkowa od 15 do 16 m3;
Powierzchnia ładunkowa od 10,8 do 11,50 m2;
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz od 4450 do 4700 mm;
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz od 2400 do 2500 mm (przystosowana do transportu EUROPALET);
Wysokość ścian skrzyni od 590 do 620 mm + nadstawka od 750 do 850 mm;
Grubość blachy: podłogi od 5 do 6 mm, ściany od 2,5 do 3,5 mm;
Rozstaw kół od 1850 do 1950 mm;
Zawieszenie – resory paraboliczne;
Rozmiar ogumienia min. 385/65 R22,5;
Prędkość konstrukcyjna min. 40 km/h;
System wywrotu – trójstronny;
Maksymalne zapotrzebowanie mocy ciągnika – nie więcej niż 95 KM;
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej – wymagane;
Błotniki kół tylnych – wymagane;
Zestaw lamp oświetleniowych z kratami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem wraz z zestawem przyłączeniowym do ciągnika – wymagane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:
Część I - Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105 644B od DW 668 do wsi Kałęczyn.
Część II – Przebudowa drogi gminnej na działce nr 631 do kolonistów wsi Kownaty
od km 0+000,00 do km 0+990,00.
Część III - Przebudowa drogi gminnej nr 105 642 B Dobrzyjałowo – Motyka na odcinku przez wieś Motyka od km 0+000,00 do km 0+685,90.
Część IV - Przebudowa drogi gminnej na działce nr 52/2 we wsi Budy Mikołajka.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spełni warunek jeśli posiada odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa wymagania w zakresie doświadczenia Wykonawcy i osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a) Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w sposób należyty co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą
na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulic (dróg) o wartości nie mniejszej niż
1.000.000, 00 zł (słownie: jeden milion złotych).
b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami spełniającymi niżej wymienione wymagania w zakresie:
- Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi,
Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 ze zm.) oraz być członkiem właściwej Izby Inżynierów
i posiadać stosowne ubezpieczenie na dzień podpisania umowy.
Część V - Zakup i dostawa sprzętu do utrzymania dróg – przyczepa do ciągnika
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spełni warunek jeśli posiada odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie Wykonawcy w szczególności zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia będącego przedmiotem postępowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Opisane w dziale X SWZ - OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w dziale X SWZ - OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Dotyczy Części I, II, III, IV1. Dla części I - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium
w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych);
Dla części II - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium
w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych);
Dla części III - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium
w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych);
Dla części IV - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium
w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Hexa Bank
nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070 z dopiskiem (należy wybrać a), b) lub c)):
a) „Wadium – Dotyczy postępowania nr IZP.271.8.2023 „Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica – Dotyczy - Część I” .
b) „Wadium – Dotyczy postępowania nr IZP.271.4.2023 „Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica - Dotyczy - Część II”.
c) „Wadium – Dotyczy postępowania nr IZP.271.4.2023 „Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica - Dotyczy - Część III”.
d) „Wadium – Dotyczy postępowania nr IZP.271.4.2023 „Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica - Dotyczy - Część IV”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Piątnica;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią
(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
Dotyczy Części V
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części V zamówienia.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 i 7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 9 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Opisane w § 10 1 pkt 1a wzoru umowy - załącznik nr 6 do SWZ7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w załączniku nr 6 do SWZ Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-28 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.