eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nałęczów › Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Nałęczów



Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Nałęczów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W NAŁĘCZOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZOPO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431155967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Nałęczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pstelmaszczuk@naleczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=1156

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Nałęczów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c453b9f9-52cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294990/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOPO 27.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 302128,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia

a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.
Usługa będzie świadczona na 4 trasach na terenie Gminy Nałęczów i jednej trasie polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do jednostek oświatowych w Lublinie.
UWAGA:
- pod jednostkami oświatowymi nie ma możliwości parkowania autokarów. Wykonawca miedzy dowozem rannym, a odwozem popołudniowym we własnym zakresie organizuje miejsce postoju autokaru.
- Po porannym dowozie dzieci odjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie autokar teren szkoły może opuścić najwcześniej o godz. 8:05
b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
c) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oraz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.
d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi.
UWAGA: Warunkiem koniecznym jest:
- posiadanie przez opiekuna kursu pierwszej pomocy
- przedstawienie zaświadczenia że opiekun nie był karany za przestępstwa na tle seksualnym.
e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Zadanie I:
Dowóz uczniów i dzieci „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie oraz dzieci „do i z” Przedszkola w Nałęczowie, zamieszkałych w Czesławicach, kol. Bochotnica – przed i za lasem, Antopolu oraz w Cynkowie wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu:
Dowóz rano:
• 6:58 – przystanek w Czesławicach koło sklepu
• 7:02 – przystanek w Czesławicach Majątek
• 7:07 – przystanek przy drodze wiejskiej Sadurki
• 7:10 – przystanek w Antopolu
• 7:19 – przystanek kol. Bochotnica za lasem
• 7:29 – Odjazd z Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą tzw. na Mazurów, a następnie z przystanków pośrednich w Cynkowie w pobliżu tablicy ogłoszeń, w Cynkowie przed mostem na rzece Bochotniczanka, z ul. Cynkowskiej
• 7:38 – przyjazd do przedszkola
• 7:44 przyjazd do szkoły podstawowej w Nałęczowie

Odwóz po południu:
• 14:33 – odjazd spod Szkoły Podstawowej w Nałęczowie
• 14:42 – przystanek przy Przedszkolu w Nałęczowie
• 14:48 – przystanek w Czesławicach Majątek
• 14:52 – przystanek koło sklepu w Czesławicach
• 15:00 – przystanek przy drodze wiejskiej w Sadurkach
• 15:03 – przystanek w Antopolu
• 15:12 – przystanek kol. Bochotnica za lasem
• 15:23 – przystanek w Cynkowie z uwzględnieniem przystanków jak przy trasie porannej

Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dni
Długość jednej trasy dowozu – ok. 35 km.
Długość jednej trasy odwozu – ok. 35 km.
Autokar z minimum 60 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy.
Liczba dni dowozu i odwozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 82333,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia

a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.
Usługa będzie świadczona na 4 trasach na terenie Gminy Nałęczów i jednej trasie polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do jednostek oświatowych w Lublinie.
UWAGA:
- pod jednostkami oświatowymi nie ma możliwości parkowania autokarów. Wykonawca miedzy dowozem rannym, a odwozem popołudniowym we własnym zakresie organizuje miejsce postoju autokaru.
- Po porannym dowozie dzieci odjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie autokar teren szkoły może opuścić najwcześniej o godz. 8:05
b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
c) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oraz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.
d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi.
UWAGA: Warunkiem koniecznym jest:
- posiadanie przez opiekuna kursu pierwszej pomocy
- przedstawienie zaświadczenia że opiekun nie był karany za przestępstwa na tle seksualnym.
e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Zadanie II – dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Piotrowicach zamieszkałych w Ludwinowie, Czesławicach oraz w Piotrowicach przed torami wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu i liczby dni dowozu i odwozu:
Dowóz rano –jeden kurs:
• 7.00 - wyjazd z opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach
• w kierunku Czesławic,
• ok.7.08 - odjazd z przystanku koło P. Kozaka Nr 17,
• ok.7.09 - odjazd z przystanku przed przejazdem kolejowym
• ok. 7.10 - odjazd z przystanku skrzyżowanie przy majątku w Czesławicach,
• ok. 7.13 – odjazd z przystanku koło P. Kidyby
• ok. 7.17 – odjazd z przystanku przy majątku w Czesławicach
• ok. 7.22 – odjazd z przystanku koło P. Pietrzniaków Nr 61,
• ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło P. Rzeźnika Nr 48,
• ok. 7.27 – odjazd z przystanku koło P. Kuropiewskich,
• ok. 7.30 – odjazd z przystanku koło P. Sobocińskich, Ludwinów Nr 10A,
• ok. 7.32 - odjazd z przystanku przy skrzyżowaniu przy plantacji chmielu
• ok. 7.40 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach
• ok. 7.40 – odjazd ze szkoły w kierunku Piotrowic przed torami kolejowymi,
• ok. 7.45 – odjazd z przystanku koło Pana Zasady,
• ok. 7.47 – odjazd z przystanku pod krzyżem,
• ok. 7.49 – odjazd z przystanku przed skrzyżowaniem z drogą do Markuszowa,
• ok. 7.54 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach.

Odwóz po południu – jeden kurs
• 14.25 - odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi,
• 14.30 – przyjazd na przystanek przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów,
• 14.32 – przyjazd na przystanek koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną,
• 14.34 – przyjazd na przystanek koło P. Zasady,
• 14.40 – przyjazd pod budynek Szkoły Podstawowej w Piotrowicach i odjazd
o z uczniami i opiekunem w kierunku Czesławic,
• ok. 14.45 – przyjazd na przystanek przy skrzyżowaniu (koło plantacji chmielu),
• ok. 14.47 – przyjazd na przystanek koło P. Sobocińskich, Ludwinów 10A,
• ok. 14.50 - przyjazd na przystanek koło P. Kuropiewskich,
• ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło P. Rzeźnika Nr 48,
• ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło P. Pietrzniaków Nr 61,
• ok. 15.00 – przyjazd na przystanek koło majątku w Czesławicach,
• ok. 15.03 – przyjazd na przystanek koło P. Kidyby,
• ok. 15.08 – przyjazd na przystanek w okolicy przejazdu kolejowego
• 15.09 – przyjazd na przystanek koło P. Kozaków nr 17,
• 15.17 – powrót pod szkołę.

Długość jednej trasy dowozu – ok. 30 km.
Długość jednej trasy odwozu – ok. 30 km.

Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dni
Autokar z minimum 50 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy.
Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Piotrowicach.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 60667,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia

a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.
Usługa będzie świadczona na 4 trasach na terenie Gminy Nałęczów i jednej trasie polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do jednostek oświatowych w Lublinie.
UWAGA:
- pod jednostkami oświatowymi nie ma możliwości parkowania autokarów. Wykonawca miedzy dowozem rannym, a odwozem popołudniowym we własnym zakresie organizuje miejsce postoju autokaru.
- Po porannym dowozie dzieci odjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie autokar teren szkoły może opuścić najwcześniej o godz. 8:05
b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
c) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oraz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.
d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi.
UWAGA: Warunkiem koniecznym jest:
- posiadanie przez opiekuna kursu pierwszej pomocy
- przedstawienie zaświadczenia że opiekun nie był karany za przestępstwa na tle seksualnym.
e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Zadanie III - dowóz i odwóz 4 niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola w Lublinie tj.
• jednego ucznia zam. w Nałęczowie, ul. Charz Nr 21 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie (rozpoczęcie zajęć o godz. 800, zakończenie zajęć 1400 – 1500),
• jednej uczennicy zam. w Czesławicach Nr 59 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie, (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć o godz. 1200)
• jednego dziecka zam. w Czesławicach Nr 59 do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 26 im. Janusza Korczaka, Bronowicka 21, 20-301 Lublin (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć codziennie o godz. ok. 1230),
• jednego dziecka zam. w Czesławice 44, do Przedszkola Specjalnego nr 11 ul. Młodej Polski 30, 20-863 Lublin (dziecko może być w przedszkolu po godz. 800. Odbiór dziecka zależny od godzin nauki pozostałych dzieci w szkole)

Godziny zakończenia zajęć mogą ulec nieznacznej zmianie. Wg życzenia rodziców, w niektóre dni dzieci mogą być odbierane i odwożone przez rodziców.
Jedno dziecko porusza się na wózku inwalidzkim, ale może być przewożone na siedzeniu samochodu w foteliku.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna dzieci podczas dowozu i odwozu, którego obowiązkiem jest oprócz opieki podczas transportu pomoc każdemu dziecku/uczniowi przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, doprowadzenie każdego ucznia do szkoły/przedszkola, pomoc w przebraniu/ubraniu w szatni i doprowadzenie do odpowiedniej uzgodnionej z przedstawicielem szkoły/przedszkola sali, a po zajęciach odbiór z sali, pomoc przy przebraniu w szatni i doprowadzenie do samochodu, a po przyjeździe do miejsca zamieszkania dziecka doprowadzenie dziecka do domu. Wykonawca przekaże zamawiającemu imię i nazwisko opiekuna wraz z harmonogramem pracy opiekuna.
Szczegółowe godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i ze szkoły/przedszkola Przewoźnik ustali w porozumieniu z rodzicami tak aby można było je odebrać w czasie optymalnym dla wszystkich dzieci.
Długość jednej trasy dowozu – ok. 40km
Ilość dni dowozu - 180

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 80460,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia

a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.
Usługa będzie świadczona na 4 trasach na terenie Gminy Nałęczów i jednej trasie polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do jednostek oświatowych w Lublinie.
UWAGA:
- pod jednostkami oświatowymi nie ma możliwości parkowania autokarów. Wykonawca miedzy dowozem rannym, a odwozem popołudniowym we własnym zakresie organizuje miejsce postoju autokaru.
- Po porannym dowozie dzieci odjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie autokar teren szkoły może opuścić najwcześniej o godz. 8:05
b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
c) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oraz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.
d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi.
UWAGA: Warunkiem koniecznym jest:
- posiadanie przez opiekuna kursu pierwszej pomocy
- przedstawienie zaświadczenia że opiekun nie był karany za przestępstwa na tle seksualnym.
e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Część IV - dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie zamieszkałych w Nałęczowie przy ul. Powstańców 1863r. i przy ul. Charz A wg niżej opisanej trasy dowozu/odwozu i liczby dni dowozu/odwozu.

Dowóz rano –jeden kurs:
• 7.00 – Wiercieńskiego 62 – Apartamenty Zdrojowe
• 7.15 – odjazd z przystanku koło domu P. Wosia Nr 85,
• ok. 7.17 - odjazd z przystanku koło P. Wałaszkiewicza Nr 6,
• ok. 7.20 - odjazd z przystanku koło stawu,
• ok. 7.22 - odjazd z przystanku przed mostem Nr 2,
• ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło Przedszkola,
• ok. 7.30 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.
• 7.35 - I przystanek dla wsiadających przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A)
• ok. 7.18 - II przystanek dla wsiadających przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138 (ul. Charz A)
• ok. 7.21 - III przystanek dla wsiadających na przystanku obok stadionu (ul. Charz A)
• ok. 7.25 - IV przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17 ,

Odwóz po południu – jeden kurs
• 14.30 - I przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17
• ok. 14.35 - II przystanek – przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A)
• ok. 14.38 - III przystanek – przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138(ul. Charz A)
• 14.45- odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Nałęczowie w kierunku ul. Powstańców 1863r.,
• ok. 14.50 – przyjazd na przystanek koło Przedszkola,
• ok. 14.53 – przyjazd na przystanek koło Mostu Nr 2,
• ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło stawu,
• ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło domu P. Wałaszkiewicza Nr 61,
• ok. 14.58 - przyjazd na przystanek koło domu P. Wosia Nr 85
• ok 15.00 – Wiercieńskiego 62 – Apartamenty zdrojowe


Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dni
Długość jednej trasy dowozu – ok. 13 km.
Długość jednej trasy odwozu – ok. 13 km.

Autokar z ilością miejsc minimum 40 oprócz kierowcy.
Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 26334,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia

a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.
Usługa będzie świadczona na 4 trasach na terenie Gminy Nałęczów i jednej trasie polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do jednostek oświatowych w Lublinie.
UWAGA:
- pod jednostkami oświatowymi nie ma możliwości parkowania autokarów. Wykonawca miedzy dowozem rannym, a odwozem popołudniowym we własnym zakresie organizuje miejsce postoju autokaru.
- Po porannym dowozie dzieci odjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie autokar teren szkoły może opuścić najwcześniej o godz. 8:05
b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
c) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oraz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.
d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi.
UWAGA: Warunkiem koniecznym jest:
- posiadanie przez opiekuna kursu pierwszej pomocy
- przedstawienie zaświadczenia że opiekun nie był karany za przestępstwa na tle seksualnym.
e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Część V – dowóz uczniów „do” i „ze” Szkoły Podstawowej w Drzewcach

Dowóz rano
• 7:40 – odjazd Drzewce nr 24
• 7:50 – przyjazd do Szkoły podstawowej w Drzewcach

Odwóz po południu
• Ok godz. 15 – odjazd spod Szkoły Podstawowej w Drzewcach
• Ok godz. 15:10 – przyjazd Drzewce nr 24


Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dni
Długość jednej trasy dowozu – ok. 5 km.
Długość jednej trasy odwozu – ok. 5 km.

Autokar z ilością miejsc min. 28 oprócz kierowcy..
Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu
z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Drzewcach.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 5233,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106531,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusław Łubkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161243680

7.3.4) Miejscowość: Piotrowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106531,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusław Łubkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161243680

7.3.4) Miejscowość: Piotrowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76858,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 869896,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86896,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi-Handel-Transport

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591352059

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86896,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100699,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusław Łubkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161243680

7.3.4) Miejscowość: Piotrowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusław Łubkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161243680

7.3.4) Miejscowość: Piotrowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.