Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00224786/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie gminy Tuchów 2021 / 2022"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 652 51 76
1.5.8.) Numer faksu: 14 652 51 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie gminy Tuchów 2021 / 2022"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcd02acf-22a5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003620/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta Tuchów 2021 / 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224786/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-13/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zadania pn. „Zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie gminy Tuchów 2021/ 2022”
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe,
1.2. odśnieżanie chodników i placów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu,
1.3. użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp,
1.4. załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) – wyłącznie na polecenie zamawiającego,
1.5. stałe patrolowanie chodników i placów w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań w ramach realizacji zamówienia oraz gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny oraz fax do i od Zamawiającego,
Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników i placów będą odbywały się na terenie miasta Tuchów oraz miejscowości Lubaszowa - wg poniższego zestawienia chodników i placów objętych zimowym utrzymaniem.
Chodniki i place wykazane do odśnieżania i posypywania
Standard: odśnieżone i posypane bezpośrednio po ustaniu opadów śniegu.
Rynek - przejścia dla pieszych 390 m²
Rynek - chodniki 360 m²
Przystanek PKS 100 m²
Plac targowy 80 m²
Jana Pawła II + schody k/Śliwy 610 m²
Reymonta 485 m²
Grochmala 180 m²
Przejście do oś. Centrum 75 m²
Kolejowa 1200 m²
Szkolna 245 m²
Daszyńskiego 1280 m²
Mickiewicza 6122 m²
Żeromskiego 230 m²
Kościuszki 100 m²
Chopina 100 m²
Jana III Sobieskiego 730 m²
Wróblewskiego 3358 m²
Deptak do Sokoła 300 m²
Zielona 750 m²
Ryglicka 1760 m²
Tarnowska 2943 m²
Kopernika 700 m²
Kazimierza Wielkiego 150 m²
Ogrodowa 80 m²
Ciąg pieszy od ul.Wspólnej do os.Centrum 210 m²
Plac Zabaw 200 m²
Leśna 725 m²
Partyzantów 565 m²
Lubaszowa – przy drodze powiatowej 1320 m²
OGÓŁEM: 25 348 m²
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w postanowieniach SWZ, a w szczególności w projekcie umowy.
W cenie za wykonanie usługi należy uwzględnić wszystkie elementy t. j. w szczególności:
- cenę pracy sprzętu, płace kierowcy, koszty paliwa, itp.,
- koszt soli i solanki oraz mieszanki piasku z solą,
- koszt załadunku materiałów.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie w szczególnie uzasadnionym przypadku prawo ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy.
Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, m. in. w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowo - Transportowe Andrzej Potok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8730012445
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TUCHÓW
- Termomodernizacja budynków jednorodzinnych w ramach realizacji programu STOP SMOG - etap XV
- "Modernizacja Skateparku zlokalizowanego na dz. nr 1600/1 w Tuchowie przy ul. Wróblewskiego"
- "Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych w 2024 roku"
- Termomodernizacja budynków jednorodzinnych w ramach realizacji programu STOP SMOG - etap XIV
więcej: przetargi TUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.