eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Dostawa i montaż systemu ESOK na pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż systemu ESOK na pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie

1.3.) Oddział zamawiającego: MOSiR Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276905595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górnicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 330-48-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirknurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirknurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20168c97-ed18-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kultura fizyczna i sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż systemu ESOK na pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20168c97-ed18-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00519621/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż systemu ESOK na pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.2320.04.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206518,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż systemu ESOK na pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23” wraz z pełną dokumentacją, zrealizowaniem szkoleń, dostawą oprogramowania oraz sprzętu informatycznego, rękojmią, gwarancją, opieką i serwisem powdrożeniowym jak również wykonaniem potrzebnego okablowania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę i montaż oraz prace informatyczno-wdrożeniowe Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) wraz z
okablowaniem, obejmujące następujące elementy:
a) analizę przedwdrożeniową,
b) sprzęt komputerowy do 2 stanowisk kasowych (tj. komputer, UPS, drukarka – jedna na 2 stanowiska, itp.),
c) sprzęt do serwerowni (szafa serwerowa, serwer, switch, UPS, skrzynka rozdzielcza z wyposażeniem itp.),
d) 3 bramki kołowrotkowe oraz 1 bramkę uchylną,
e) 146 sztuk pasków basenowych z transponderem,
f) 146 sztuk zamków do szafek basenowych,
g) 2 sztuki czytników kasowych,
h) czytniki szafkowe wraz ze sterownikiem (ilość czytników uzależniona od rodzaju zaoferowanego systemu ESOK),
i) 4 sztuki czytników bramkowych,
j) 1 sztukę czytnika czasu pobytu,
k) 1 sztukę konwentera,
l) kable oraz wykonanie okablowania,
m) 1 sztukę automatu połykającego paski,
n) oprogramowanie,
o) zainstalowanie oprogramowania umożliwiającego kompatybilność z sprzętem Zamawiającego tj. dwoma drukarkami fiskalnymi POSNET THERMAL XL, w tym na Platformie Sprzętowej dostarczonej przez Wykonawcę,
p) wykonanie pełnej, dostosowanej do wymagań Zamawiającego konfiguracji dostarczonego sprzętu i oprogramowania,
q) dostosowanie obecnie funkcjonujących kart abonamentowych (1266 sztuk) do nowego ESOKA bądź wymiana na nowe,
r) wdrożenie ESOK, tj. uruchomienie i przekazanie ESOK do korzystania Zamawiającemu,
s) migrację danych ze starego systemu ESOK do nowego systemu ESOK,
t) przeprowadzenie szkoleń z obsługi ESOK,
u) pełną dokumentację,
2) Udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania systemu ESOK, w tym udzielenie licencji na dostarczone oprogramowanie i dokumentację,
3. Wykonawca zobowiązany jest również do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot Umowy wraz z opieką powdrożeniową oraz serwisem powdrożeniowym.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Opis Przedmiotu Zamówienia oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
5. Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, sprawnego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz oryginalnie zapakowanego sprzętu.
6. Dostarczony sprzęt ma być przedstawiony przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie jego oceny na zgodność z umową. Stwierdzenie w protokole odbioru niezgodności sprzętu z wymaganiami określonymi w umowie zobowiązuje Wykonawcę do jego wymiany na nowy, wolny od wad oraz zgodny z wymaganiami określonymi w umowie.
Zamawiający ostatecznie odbierze przedmiot umowy po stwierdzeniu prawidłowości dokonanej wymiany. Wymiana sprzętu na nowy nastąpi w ramach wynagrodzenia umownego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i ryzyko związane z dostawą danego sprzętu do momentu podpisania protokołu jego odbioru przez Zamawiającego.
7. Koszty transportu zamawianego sprzętu, jego wniesienia, rozmieszczenia i montażu ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi również wszelkie inne koszty które mogą wystąpić w związku z realizacją zamówienia, konieczne do jego kompletnego zakończenia.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wady i szkody zamawianego sprzętu, powstałe w czasie transportu do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie sprzętu równoważnego wszędzie tam, gdzie w OPZ opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje sprzęt dostarczony przez konkretnego Wykonawcę.
10. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe sprzętu i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w OPZ.
11. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy, począwszy od dnia podpisania ostatecznego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag, sporządzonego w obecności Wykonawcy i Zamawiającego.
12. Wykonawca będzie również świadczyć opiekę powdrożeniową i serwis powdrożeniowy na warunkach wskazanych we wzorze umowy oraz w OPZ. Opieka powdrożeniowa obejmuje okres 6 miesięcy od daty wdrożenia ESOK, zakończonego podpisaniem protokołu odbioru bez uwag. Serwis powdrożeniowy rozpoczyna swój bieg od następnego dnia po zakończeniu
opieki powdrożeniowej i kończy się wraz z upływem okresu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

48810000-9 - Systemy informacyjne

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30232110-8 - Drukarki laserowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

30216000-6 - Czytniki magnetyczne lub optyczne

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186844,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186844,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TT SOFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690722693

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 9 A

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186844,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-17 do 2023-07-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.