Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00192175/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pełnoporcjowych mieszanek granulowanych dla trzody chlewnej oraz mieszanki granulowanej dla owiec dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU
1.3.) Oddział zamawiającego: Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000184400034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa, 4
1.5.2.) Miejscowość: Swadzim
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ar_swadzim@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uprgdswadzim.wixsite.com/rgdswadzim
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://up-poznan.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pełnoporcjowych mieszanek granulowanych dla trzody chlewnej oraz mieszanki granulowanej dla owiec dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-335105aa-e2ad-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040187/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 zakup pasz pełnoporcjowych granulowanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192175/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZS/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pełnoporcjowych mieszanek granulowanych dla trzody chlewnej oraz mieszanki granulowanej dla owiec dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swdzim, szczegółowo określona w załączniku nr A do Formularza oferty – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił w czasie trwania Umowy:
1. Konsultację lekarza weterynarii
2. Stałą współpracę z konsultantem żywieniowym
3. Stały monitoring parametrów środowiska świń oraz efektów tuczu
4. Dostawę pasz z zachowaniem pełnej bioasekuracji (kierowca dostarczający paszę musi być ubrany w jednorazowy kombinezon, a koła auta zdezynfekowane)
5. Dostawy na paletach jednorazowych
6. Możliwość odbioru pasz
7. Produkcję pasz NON GMO wraz z certyfikatem na osobnej wytwórni
8. Możliwość stworzenia produktów usługowych lub leczniczych - pod wymagania i potrzeby poszczególnych grup zwierząt
9. Możliwość dodania lub zastosowania dodatków funkcjonalnych takich jak zakwaszacze, detoksykanty
10. Osobną produkcję na wytwórni pasz dedykowanych dla zwierząt monogastrycznych lub przeżuwaczy
11. Dostawy paszy luzem, paszowozem tłoczącym z wężem o długości minimum 15 metrów, załadunek do silosów paszowych, 18 tonowych do Zamawiającego na terenie UP Poznań Rolniczego Gospodarstwa Swadzim Złotniki, ul. Słoneczna 1, 62-002 Suchy Las.
Zamawiający informuje, że częstotliwość dostaw będzie ustalana telefonicznie z Wykonawcą na 3 dni przed planowaną dostawą.
Do każdej partii dostarczanej paszy luźnej Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia 1 kg próbki paszy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 963387,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 963387,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 963387,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cargill poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 239 33 32
7.3.3) Ulica: Wołoska 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-675
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 963387,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.