Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203318/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja oraz przeprojektowanie dok projektowo-kosztorysowej termomodernizacji bud mieszk w Rybniku w zakresie zmiany sposobu ogrzewania z podz. na zadania: Zad1: Gliwicka 44 Zad2: Gliwicka 50
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac145e9c-df7f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja oraz przeprojektowanie dok projektowo-kosztorysowej termomodernizacji bud mieszk w Rybniku w zakresie zmiany sposobu ogrzewania z podz. na zadania: Zad1: Gliwicka 44 Zad2: Gliwicka 502.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac145e9c-df7f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003415/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Aktualizacja oraz przeprojektowanie dok projektowo-kosztorysowej termomodernizacji bud mieszk w Rybniku w zakresie zmiany sposobu ogrzewania z podz. na zadania: Zad1: Gliwicka 44 Zad2: Gliwicka 50
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0018.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 843968,44 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21801,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja posiadanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków mieszkalnych opracowanej w sierpniu 2022 r. oraz przeprojektowanie zmiany sposobu ogrzewania mieszkań z uwagi na odmowę podpisania umów przyłączeniowych przez PGNiG TERMIKA Energetyka Przemysłowa S.A. niezbędnej Zamawiającemu do zorganizowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz uzyskania pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania:Zadanie 1: Budynek przy ul. Gliwickiej nr 44 w Rybniku,
Zadanie 2: Budynek przy ul. Gliwickiej nr 50 w Rybniku.
Charakterystyka obiektu:
Gliwicka nr 44
Ilość mieszkań: 6
Powierzchnia użytkowa: 256,00 m2
Kubatura – 2452,00 m3
Budynek mieszkalny, rok budowy 1912, trzykondygnacyjny, strych użytkowy, podpiwniczony, murowany z cegły, dach drewniany, spadzisty, kryty dachówką. Działka nr 1175/5
Dokumentacja w pdf załączona do przetargu.
Wymagany zakres opracowania:
1) projektowana charakterystyka energetyczna budynku,
2) audyt energetyczny wraz z przedstawieniem danych wyjściowych przyjętych do obliczeń w przeprowadzonych audytach energetycznych. Audyt energetyczny należy wykonać zgodnie z szablonem audytu energetycznego na podstawie instrukcji wypełnienia:
https://funduszeue.slaskie.pl/dokument/szablon_audytu_energetycznego_zalacznik_wod_020723
3) projekty architektoniczno – budowlane, projekty techniczne:
wewnętrznej instalacji gazu,
wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania,
wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej w zakresie podłączenia urządzeń istniejących lub wykonanie nowych,
instalacji elektrycznej w zakresie podłączenia projektowanych urządzeń,
4) wystąpienie o wydanie warunków technicznych w zakresie zmiany urządzeń gazowych/przebudowy istniejącej instalacji gazowej,
5) uzyskanie opinii kominiarskiej w sprawie podłączenia kotłów gazowych,
6) przedmiary robót,
7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
8) kosztorysy inwestorskie (wykonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty protokolarnego przekazania dokumentacji),
9) zbiorcze zestawienie kosztów,
10) harmonogram wykonania robót budowlanych,
11) uzyskanie pozwolenia na budowę bądź zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
12) wykonanie projektów zgodnie z aktualnymi warunkami technicznymi oraz ustawą Prawo Budowlane,
13) uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii (w tym m.in. opinii kominiarskiej, warunków przyłączenia do sieci gazowej, warunków przyłączeniowych energii elektrycznej, oceny stany technicznego),
14) obliczenie zapotrzebowania na paliwo gazowe i wystąpienie o warunki bądź aktualizację warunków technicznych przyłączenia do sieci gazowej.
Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 10900,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja posiadanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków mieszkalnych opracowanej w sierpniu 2022 r. oraz przeprojektowanie zmiany sposobu ogrzewania mieszkań z uwagi na odmowę podpisania umów przyłączeniowych przez PGNiG TERMIKA Energetyka Przemysłowa S.A. niezbędnej Zamawiającemu do zorganizowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz uzyskania pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania:Zadanie 1: Budynek przy ul. Gliwickiej nr 44 w Rybniku,
Zadanie 2: Budynek przy ul. Gliwickiej nr 50 w Rybniku.
Charakterystyka obiektu:
Gliwicka 50
Ilość mieszkań – 5
Powierzchnia użytkowa – 256,00 m2
Kubatura – 2452,00 m3
Budynek mieszkalny rok budowy 1912, trzykondygnacyjny, strych użytkowy, podpiwniczony, murowany z cegły, dach drewniany, spadzisty, kryty dachówką. Działka nr 4469/5
Dokumentacja w pdf załączona do przetargu.
Wymagany zakres opracowania:
1) projektowana charakterystyka energetyczna budynku,
2) audyt energetyczny wraz z przedstawieniem danych wyjściowych przyjętych do obliczeń w przeprowadzonych audytach energetycznych. Audyt energetyczny należy wykonać zgodnie z szablonem audytu energetycznego na podstawie instrukcji wypełnienia:
https://funduszeue.slaskie.pl/dokument/szablon_audytu_energetycznego_zalacznik_wod_020723
3) projekty architektoniczno – budowlane, projekty techniczne:
wewnętrznej instalacji gazu,
wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania,
wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej w zakresie podłączenia urządzeń istniejących lub wykonanie nowych,
instalacji elektrycznej w zakresie podłączenia projektowanych urządzeń,
4) wystąpienie o wydanie warunków technicznych w zakresie zmiany urządzeń gazowych/przebudowy istniejącej instalacji gazowej,
5) uzyskanie opinii kominiarskiej w sprawie podłączenia kotłów gazowych,
6) przedmiary robót,
7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
8) kosztorysy inwestorskie (wykonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty protokolarnego przekazania dokumentacji),
9) zbiorcze zestawienie kosztów,
10) harmonogram wykonania robót budowlanych,
11) uzyskanie pozwolenia na budowę bądź zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
12) wykonanie projektów zgodnie z aktualnymi warunkami technicznymi oraz ustawą Prawo Budowlane,
13) uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii (w tym m.in. opinii kominiarskiej, warunków przyłączenia do sieci gazowej, warunków przyłączeniowych energii elektrycznej, oceny stany technicznego),
14) obliczenie zapotrzebowania na paliwo gazowe i wystąpienie o warunki bądź aktualizację warunków technicznych przyłączenia do sieci gazowej.
Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 10900,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, tj. w postępowaniu została złożona oferta przez jednego Wykonawcę, która została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, tj. w postępowaniu została złożona oferta przez jednego Wykonawcę, która została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy mięsa, wędlin i ryb
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- Dostawa kompresora CNG
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Gminnego Domu Kultury w Turobinie
- Modernizacja placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wąchock
- 21/24 - Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Budowa szkoły podstawowej wraz z zapleczem dydaktycznym i sportowo - rekreacyjnym w miejscowości Fredropol w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z peł. nadz. autor. dla budowy budynku ekspozycyjno-hodowlanego dla małp i innych zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich.
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.