eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18, 176, 177, 168, 175/19 obręb 2 Barlinek



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18, 176, 177, 168, 175/19 obręb 2 Barlinek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BARLINECKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BARLINKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811787297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957462348

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.kowalczyk@tbsbarlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.barlinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.btbs.barlinek.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


TBS

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


TBS

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18, 176, 177, 168, 175/19 obręb 2 Barlinek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e005c061-e171-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00187791/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18,176,177,168, dr. 175/19”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188929/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219537,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.1. W zakresie robót budowlanych:
 rozebranie istniejącej zniszczonej nawierzchni utwardzonej, trylinki, płyt betonowych i płytek chodnikowych,
 wykonanie placu z kostki betonowej pod potrzeby dojazdu, manewru oraz postoju samochodów
 wykonanie dojść pieszych z kostki betonowej,
 zagospodarowanie terenu – zakres wg obrysu na załączonym Planie Zagospodarowania załącznik graficzny nr 1 do dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ
3.2.2. W zakresie budowy kanalizacji deszczowej - odwodnienie placu z kostki betonowej pod potrzeby dojazdu, manewru oraz postoju samochodów:
 Kanalizację deszczową zaprojektowano jako grawitacyjną.
 Trasę przewodów przedstawia rysunek PS-1 Projektu – Planu Zagospodarowania Terenu Kanalizacji Deszczowej
 Główny Przewód kanalizacji deszczowej zaprojektowano do kanalizacji ogólnospławnej w ul.31-go Stycznia.
 Z uwagi na ograniczenie zakresu prac w stosunku do Projektu Zagospodarowania Terenu (PZT) Projekt Budowlany rys. PS-1 faktyczny zakres obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej: od istniejącej studni S2 do projektowanej S3 - S4 - S7 - P7; P8. Pozostałe odcinki nie podlegają wykonaniu – załącznik graficzny nr 2. Zgodnie z załączonym rysunkiem wyłączone elementy wykrzyżykowano kolorem czerwonym.
 Kanalizacja sanitarna istniejąca – włazy nastudzienne wypoziomować do rzędnych nowo wykonanych nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199114,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&K Zakład Sieci Sanitarnych Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990004649

7.3.3) Ulica: gen. J. Dąbrowskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239235,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.