Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00228709/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja lokali oraz klatek schodowych w budynkach komunalnych administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W PRUSZCZU GDAŃSKIM SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192989246
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 71A
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: znk.pruszczgd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/znk_pruszczgd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja lokali oraz klatek schodowych w budynkach komunalnych administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb88b4c9-f301-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016173/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty w zakresie remontów lokali mieszkalnych i klatek schodowych w budynkach w Pruszczu Gdańskim z podziałem na 7 części zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 1: Modernizacja klatki schodowej w budynku przy ul. 10 lutego 3 w PruszczuGdańskim, obejmuje w szczególności:
1) szpachlowanie ścian i sufitów
2) wykonanie powłok malarskich
3) położenie płytek gresowych na schodach
4) naprawę rys na ścianach i sufitach
5) wymianę instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 18666,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 2: Modernizacja lokalu w budynku przy ul. 10 lutego 9/4 w Pruszczu Gdańskim,obejmuje w szczególności:
1) przebudowę instalacji wodnej
2) odtworzenie ścian działowych, wykonanie nowego otworu drzwiowego
3) wykonanie powłok malarskich
4) remont podłóg
5) położenie płytek w aneksie kuchennym i łazience
6) montaż armatury łazienkowej, szafki wraz ze zlewozmywakiem w aneksie kuchennym, kuchenki
7) przebudowę instalacji kanalizacyjnej w lokalu
8) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
9) wymianę instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 57146,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 Modernizacja lokalu w budynku przy ul. Polskich Kolejarzy 4/3 w Pruszczu Gdańskim, obejmuje w szczególności:1) przebudowę instalacji wodnej
2) wykonanie powłok malarskich
3) remont podłóg
4) położenie płytek w kuchni i łazience
5) montaż armatury łazienkowej, szafki wraz ze zlewozmywakiem i kuchenki w kuchni
6) przebudowę instalacji kanalizacyjnej w lokalu
7) wymianę stolarki drzwiowej
8) wymianę instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 63364,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 4: Modernizacja lokalu przy ul. Powstańców Warszawy 17/5 w PruszczuGdańskim, obejmuje w szczególności:
1) przebudowę instalacji wodnej
2) odtworzenie ścian działowych
3) wykonanie powłok malarskich
4) remont podłóg
5) położenie płytek w kuchni i łazience
6) montaż armatury łazienkowej, szafki wraz ze zlewozmywakiem w kuchni, kuchenki
7) przebudowę instalacji kanalizacyjnej w lokalu
8) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
9) wymianę instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 65238,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 5: Modernizacja korytarza w budynku przy ul. Przy Torze 16 (mieszkania 5, 9, 11,10) w Pruszczu Gdańskim, obejmuje w szczególności:
1) szpachlowanie ścian i sufitów
2) wykonanie powłok malarskich
3) położenie wykładziny pcv przemysłowej
4) naprawę rys na ścianach i sufitach
5) wymianę instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 18581,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 6: Modernizacja lokalu – wykonanie łazienki z przystosowaniem na potrzeby osóbniepełnosprawnych w budynku przy ul. Przy Torze 18/5 w Pruszczu Gdańskim, obejmuje w szczególności:
1) przebudowę instalacji wodnej
2) powiększenie otworu drzwiowego i montażem drzwi łazienkowych
3) wykonanie powłok malarskich w łazience i części kuchni
4) wymianę podłogi w projektowanej łazience
5) położenie płytek w projektowanej kuchni i łazience
6) montaż armatury łazienkowej i szafki wraz ze zlewozmywakiem w kuchni
7) budowę instalacji kanalizacyjnej i podłączenie się w korytarzu poprzez rozebranie części podłogi i odtworzenie jej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 24662,77 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 7: Przebudowa lokalu mieszkalnego z przystosowaniem dla potrzeb osobyniepełnosprawnej, obejmuje wykonanie robót budowlanych w celu przystosowania lokalu dla potrzeb osoby
niepełnosprawnej, tak aby posiadał niezależne wejście raz z rampą dla osoby niepełnosprawnej, w szczególności:
1) przebudowę lokalu, wskutek której lokal będzie posiadał wiatrołap, łazienkę, pokój dzienny z aneksem kuchennym oraz
sypialnię,
2) remont pomieszczeń po przebudowie:
a) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej z poszerzeniem otworów w ścianach murowanych oraz stolarki okiennej,
b) montaż drzwi zewnętrznych z naświetlem bocznym,
c) wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach,
d) remont ścian i sufitów,
e) wykonanie instalacji wod.-kan.,
f) wykonanie instalacji elektrycznej
g) wykonanie instalacji gazowej oraz C.O.
3) wykonanie dodatkowego wejścia do budynku wraz z rampą dla osoby niepełnosprawnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.5.) Wartość części: 243422,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu nie wpłynęły oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu nie wpłynęły oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu nie wpłynęły oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu nie wpłynęły oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu nie wpłynęły oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu nie wpłynęły oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu nie wpłynęły oferty.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie powiatu wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego (M. Gdańsk, Sopot, Gdynia)
- Rozbiórka budynków inwentarsko - gospodarczych położonych na dz. nr 2 obręb Biała, gm. Miastko, powiat bytowski, województwo pomorskie
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w 2024 r.
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby OT KOWR w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa samochodu osobowego w nadwoziu kombi na potrzeby OT KOWR w Pruszczu Gdańskim
- Remont sali konferencyjnej w budynku administracyjno - biurowym Sekcji Zamiejscowej KOWR w Słupsku, Al. 3 - go Maja 44
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.