eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup lekkiego samochodu pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce do realizacji celów Zarządzania Kryzysowego



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lekkiego samochodu pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce do realizacji celów Zarządzania Kryzysowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup lekkiego samochodu pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce do realizacji celów Zarządzania Kryzysowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa3139d-2a84-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000400/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Lekki samochód ratowniczo-gaśniczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228247/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.40.2021 r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 790835,77 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209128,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu pożarniczego ratowniczo - gaśniczego (rok produkcji nie starszy niż 2018), dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do realizacji celów Zarządzania Kryzysowego.
2. Dane pojazdu:
2.1. Podwozie o DMC do 3500 kg;
2.2. Rok produkcji podwozia i zabudowy nie starszy niż 2018;
2.3. Pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z dnia 2007 r. Nr 143, poz.1002 z poźn. zm.) (dalej świadectwo dopuszczenia) na oferowany pojazd – w/w dokument należy złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia parametrów oferowanego pojazdu.
2.4. Wymiary zewnętrzne pojazdu kompletnego (podać dokładne parametry potwierdzone Świadectwem Dopuszczenia CNBOP załączonym do oferty):
- minimalna długość całkowita po zabudowie 6550 mm, przy czym długość nadwozia sprzętowego 2900 mm;
- maksymalna wysokość całkowita pojazdu z zabudową (bez anten) 2600 mm;
- szerokość maksymalna 2500 mm z lusterkami bocznymi;
- rozstaw osi minimum 3600 mm;
2.5. Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno -ostrzegawcze akustyczne i świetlne - belka świetlna z napisem „STRAŻ” montowana na dachu kabiny- dodatkowa lampa sygnalizacyjna niebieska błyskowa z tyłu pojazdu, lampy wykonane w technologii LED, sygnalizacja dźwiękowa 200W. Dodatkowy punktu świetlne sygnalizacyjne bo bokach pojazdu.
2.6. Dodatkowe 2 lampy stroboskopowe sygnalizacyjne niebieskie z przodu pojazdu;
2.7. Podwozie pojazdu z silnikiem o zapłonie samoczynnym z turbo-doładowaniem. Silnik o mocy maksymalnej, minimum 115 kW i maksymalnym momencie obrotowym, minimum 350 Nm, pojemność skokowa minimum 2250 cm3;
2.8. Napęd 4x2 na oś tylną z fabryczną mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego, oś napędzana wyposażona w podwójne koła;
2.9. Układ hamulcowy wyposażony w ABS, układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy ESP Skrzynia biegów 6 biegowa + wsteczny, hamulce tarczowe na obu osiach;
2.10. Samochód przystosowany do przewozu min.6 osób, wyposażony w 4 drzwi:
- drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu;
- układ foteli w kabinie 1+1+4;
- podłoga przedziału załogi i ładunkowego wyłożona wykładziną przeciwpoślizgową, trwałą, łatwo zmywalną;
- oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego;
- dodatkowe gniazdo zapaliczki w kabinie kierowcy;
- wskaźnik temperatury zewnętrznej;
- boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane, składane ręcznie;
- światła przeciwmgielne;
- radio samochodowe z portem USB i pilotem sterującym umieszczonym w zasięgu kierowcy;
- elektrycznie regulowane szyby przednie w kabinie kierowcy;
- szyby w tylnych drzwiach przesuwne;
- wszystkie szyby o wysokiej zdolności filtrowania;
- układ kierowniczy ze wspomaganiem;
- kabina wyposażona w ogrzewanie i klimatyzację;
- wszystkie drzwi kabiny wyposażone w centralny zamek sterowany z przycisku w kluczyku;
- fotel środkowy w przednim rzędzie siedzeń składany, na oparciu złożonego fotela zamontowana półka z blachy aluminiowej z przygotowaną instalacją elektryczną dla radiostacji przenośnych i latarek;
- w kabinie pasażerskiej dywaniki dla pierwszego i drugiego rzędu siedzeń.
2.11. W kabinie zainstalowany radiotelefon o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA ,min 125 kanałów, kolorowy wyświetlacz alfanumeryczny min. 4-ro wersowy. Obrotowy potencjometr siły głosu. Radiotelefon musi być przystosowany do użytkowania w sieci z sygnałem analogowym i cyfrowym.
2.12. Elektryczne urządzenia radiowe oraz akustyczno-sygnalizacyjne wykonane w sposób nie powodujący zakłóceń podczas ich jednoczesnej pracy.
2.13. Kolorystyka:
- błotniki i zderzaki – białe;
- kabina, zabudowa – RAL 3000;
Pojazd oznakowany numerami operacyjnymi w kolorze białym wg wymagań zamawiającego.
Wzdłuż pojazdu bo bokach pas wyróżniający z foli odblaskowej. Pasy odblaskowe konturowe na nadwoziu sprzętowym;
2.14. Zbiornik paliwa minimum 80 litrów;
2.15. Zawieszenie pojazdu dodatkowo wzmocnione - z tyłu min. 3 resory piórowe;
2.16. Samochód wyposażony w czołową poduszkę bezpieczeństwa kierowcy;
2.17. Pojazd wyposażony w hak holowniczy z gniazdem do zasilania instalacji przyczepki;
3. Zabudowa pożarnicza;
3.1. Zabudowa samonośna wykonana z materiałów odpornych na korozję – stali nierdzewnej i/lub aluminium. Pokrycie zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z blachy aluminiowej.
Wymiary zewnętrzne zabudowy:
- wysokość i szerokość równa wysokości i szerokości kabiny pasażerskiej
- długość nie mniejsza niż 2900mm.
3.2. Dach zabudowy w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Na dachu zamontowana zamykana skrzynia narzędziowa całkowicie wykonana z aluminium o wymiarach min. 500x300x1800 mmm;
3.3. Na tylnej ścianie nadwozia umieszczona drabinka umożliwiająca wejście na dach pojazdu z powierzchniami stopni w wykonaniu antypoślizgowym.
3.4. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodno i pyłoszczelnymi. Układ skrytek 2+2+1, szerokość żaluzji bocznych minimum 1180 mm, tylnej minimum 750 mm. Otwarcie którejkolwiek ze skrytek powinno załączać oświetlenie LED wewnątrz całego nadwozia oraz kontrolkę sygnalizacyjną na desce rozdzielczej.
3.5. Skrytki na sprzęt muszą być wyposażone w oświetlenie LED włączane automatycznie po otwarciu żaluzji skrytki.
3.6. Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół nadwozia sprzętowego zapewniające oświetlenie min. 5 luksów w odległości 1 m w warunkach słabej widoczności, oraz oświetlenie powierzchni platformy dachowej, lampy wykonane w technologii LED;
3.7. Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej, posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem
3.8. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze.
3.9. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach.
3.10. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza i skuteczną wentylację, szczególnie tych w których przewidziane będą urządzenia z napędem silnikowym i paliwem.
3.11. Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym.
3.12. Wysokociśnieniowy agregat wodno – pianowy o następujących minimalnych parametrach;
- wydajność pompy 50 l/m
- ciśnienie 40 bar
Agregat wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 50mb na zwijadle z przekładnią kątową, zakończoną prądownicą pistoletową wodno-pianową o regulowanej wydajności z prądem zwartym i rozproszonym. Uruchamianie agregatu ręcznie linką. Agregat musi posiadać świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP który należy złożyć wraz z ofertą. Rok produkcji agregatu nie starszy niż 2021.
3.13. Zbiornik wody tego samego producenta co agregat wysokociśnieniowy o pojemności 300l (tolerancja ±30l) wykonany z materiału odpornego na korozję. W zbiorniku zamontowane falochrony, zbiornik wyposażony w przewody przelewowe odprowadzające nadmiar wody poza pojazd. Dodatkowy zbiornik o pojemności 30l na środek pianotwórczy.
3.14. Szuflada wysuwana z mocowaniami na agregat prądotwórczy służący do zasilania masztu oświetleniowego.
3.15. Na platformie dachowej mocowanie na drabinę strażacką trzy przęsłową.
3.16. 4 półki z mocowaniami na urządzenia strażackie wg zapotrzebowania o nośności do 50 kg. Półki z możliwością regulacji na wysokość.
3.17. Przegrody na minimum 6 węży tłocznych – rozmiar wg zapotrzebowania.
3.18. Pojazd wyposażony w zewnętrzny system ładowania akumulatora z gniazdem umieszczonym na zewnątrz pojazdu automatycznie wypinanym w trakcie rozruchu silnika. System wyposażony w kontrolkę sygnalizującą ładowanie na desce rozdzielczej i blokadą rozruchu silnika w trakcje ładowania akumulatora. W komplecie prostownik wyposażony w funkcję automatycznego ładowania w zależności od stopnia naładowania akumulatora pojazdu.
3.19. Instalacja elektryczna dodatkowego osprzętu wyposażona w wyłącznik głównego zasilania.
3.20. 1 szt. szuflad wysuwana pionowo lub poziomo o nośności do 100 kg wyposażona w mocowania do transportu sprzętu burzącego i aparatów powietrznych lub pompy szlamowej.
3.21. Mocowanie deski ortopedycznej w raz z szynami kramera – deska powinna być montowana na półce podwieszonej nad agregatem gaśniczym i zbiornikiem wody.
3.22. Cztery skrzynki zapewniające miejsce transportowe dla drobnych narzędzi oraz kanistra z paliwem dodatkowym.
3.23. Uchwyty dla pilarki do drewna oraz dla piły do betonu i stali.
3.24. W przedniej części pojazdu przed zderzakiem zamontowana wciągarka elektryczna o następujących minimalnych parametrach:
- długość liny 25 mb.
- uciąg 5000 kg
Wyciągarka musi być ujęta w Świadectwie Dopuszczenia pojazdu.
Z uwagi na ograniczenia techniczne formularza pełen opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BIBMOT BIK Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 8170007 382 Regon: 690248079

7.3.3) Ulica: Drzewieckiego 1

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.