eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › Budowa remizy strażackiej ze świetlicą wiejską i infr. tech. w Niekarzynie w ramach proj. pt.: Budowa obiektu pełniącego funkcję remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn - III przetarg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy strażackiej ze świetlicą wiejską i infr. tech. w Niekarzynie w ramach proj. pt.: Budowa obiektu pełniącego funkcję remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn – III przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skąpe 65

1.5.2.) Miejscowość: Skąpe

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09c80373-dd18-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa remizy strażackiej ze świetlicą wiejską i infr. tech. w Niekarzynie w ramach proj. pt.: Budowa obiektu pełniącego funkcję remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn – III przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09c80373-dd18-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030168/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa obiektu pełniącego funkcje remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1635031,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zadaniu pn.: „Budowa remizy strażackiej ze świetlicą
wiejską i infrastrukturą techniczną w Niekarzynie” w ramach projektu pt.: „Budowa obiektu pełniącego funkcję remizy
strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn”, współfinansowanego ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
2. Prace budowlane do wykonania w ramach ww. zadania będą prowadzone w m. Niekarzyn na dz. ewid. nr 300/3
stanowiącą własność Gminy Skąpe.
3. Szczegółowy zakres prac do wykonania został opisany w SWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót -załącznik nr 10 do SWZ.
4. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania
przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową, jak również umową z Wykonawcą.
5. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót w dokumentacji, wykonanie
geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń,
ustaleń itp., uzyskanych przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
6. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez Przedsiębiorstwo
Projektowo-Wykonawcze Budownictwa Świebud Marcin Wojewódka z siedzibą os. Kopernika 128 w Świebodzinie, 66-200
Świebodzin oraz z wydaną decyzją pozwolenia na budowę nr 434/2022 z dnia 12 grudnia 2022r. wydaną przez Starostę
Świebodzińskiego oraz decyzją zmieniającą z dnia 02.03.2023r. decyzję nr 434/2022 z dnia 12.12.2022r.
7. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do
stosowania w budownictwie.
8. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na
teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których
dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Wykonawca
zobowiązany jest uwzględnić w wynagrodzeniu, o którym mowa w § 7 ust. 2 umowy.
9. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania i dokumentacją projektową, rozpoznał zakres robót
konieczny do wykonania w ramach przedsięwzięcia, który wycenił w swojej ofercie. Wykonawca nadto oświadcza, że roboty
objęte umową należą do zakresu jego działalności i profesjonalnie zajmuje się wykonaniem takich robót.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do
zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia
Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych
materiałów i urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1889016,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1983905,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1889016,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Murarski S.C. Muńko Jan, Muńko Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361921973

7.3.4) Miejscowość: Nowe Kramsko

7.3.5) Kod pocztowy: 66-111

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1889016,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 335 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.