eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubanie › Instalacje Odnawialnych Źródeł Energii dla mieszkańców gminy Lubanie - pompy ciepła

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacje Odnawialnych Źródeł Energii dla mieszkańców gminy Lubanie – pompy ciepła

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubanie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866873

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubanie 28a

1.5.2.) Miejscowość: Lubanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-723

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542513312

1.5.8.) Numer faksu: 542513312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@lubanie.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubanie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacje Odnawialnych Źródeł Energii dla mieszkańców gminy Lubanie – pompy ciepła

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e7750c4-1b92-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001695/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Instalacje Odnawialnych Źródeł Energii dla mieszkańców gminy Lubanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190271/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GMK.271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219444,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem w miejscach lokalizacji określonych w dokumentacji technicznej (wskazana miejscowość i działka ewidencyjna, na terenie gminy Lubanie), 1 szt. pomp ciepła na potrzeby ogrzania budynków mieszkalnych, wykonanych zgodnie z dokumentacją techniczną oraz szczegółową specyfikacją techniczną (SST), stanowiącą załącznik nr 9 do swz oraz na poniższych zasadach:
a) maksymalna moc grzewcza do 10 kWt wg danych producenta określonych w karcie katalogowej pompy ciepła,
b) minimalny okres gwarancji ogólnej na pompy ciepła wynosi 3 lata i liczony jest od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego; okres ten może być wydłużony przez wykonawcę w złożonej ofercie,
c) zestawienie lokalizacji:
1 Lubanie 138F dz. 20/26 Lubanie
d) Zamawiający wymaga, aby pompy ciepła oraz wszystkie elementy składowe instalacji były fabrycznie nowe,
e) Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem instalacji pompy ciepła (montaż / uruchomienie),
f) Wykonawca zapewni w okresie 6 lat od bezusterkowego odbioru bezpłatny monitoring osiągów (produkcji energii cieplnej) zgodnie z SST
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) demontaż istniejącego źródła ciepła – odłączenie od instalacji (jeżeli przewidziane w projekcie - bez wynoszenia i utylizacji),
2) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
3) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 32870,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem w miejscach lokalizacji określonych w dokumentacji technicznej (wskazana miejscowość i działka ewidencyjna, na terenie gminy Lubanie), 1 szt. pomp ciepła na potrzeby ogrzania budynków mieszkalnych, wykonanych zgodnie z dokumentacją techniczną oraz szczegółową specyfikacją techniczną (SST), stanowiącą załącznik nr 9 do swz oraz na poniższych zasadach:
a) maksymalna moc grzewcza do 10 kWt wg danych producenta określonych w karcie katalogowej pompy ciepła,
b) minimalny okres gwarancji ogólnej na pompy ciepła wynosi 3 lata i liczony jest od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego; okres ten może być wydłużony przez wykonawcę w złożonej ofercie,
c) zestawienie lokalizacji:
2 Lubanie 65 dz. 103/16 Lubanie
d) Zamawiający wymaga, aby pompy ciepła oraz wszystkie elementy składowe instalacji były fabrycznie nowe,
e) Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem instalacji pompy ciepła (montaż / uruchomienie),
f) Wykonawca zapewni w okresie 6 lat od bezusterkowego odbioru bezpłatny monitoring osiągów (produkcji energii cieplnej) zgodnie z SST
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) demontaż istniejącego źródła ciepła – odłączenie od instalacji (jeżeli przewidziane w projekcie - bez wynoszenia i utylizacji),
2) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
3) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 36111,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem w miejscach lokalizacji określonych w dokumentacji technicznej (wskazana miejscowość i działka ewidencyjna, na terenie gminy Lubanie), 1 szt. pomp ciepła na potrzeby ogrzania budynków mieszkalnych, wykonanych zgodnie z dokumentacją techniczną oraz szczegółową specyfikacją techniczną (SST), stanowiącą załącznik nr 9 do swz oraz na poniższych zasadach:
a) maksymalna moc grzewcza do 10 kWt wg danych producenta określonych w karcie katalogowej pompy ciepła,
b) minimalny okres gwarancji ogólnej na pompy ciepła wynosi 3 lata i liczony jest od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego; okres ten może być wydłużony przez wykonawcę w złożonej ofercie,
c) zestawienie lokalizacji:
3 Lubanie 37B dz. 326/1 Lubanie
d) Zamawiający wymaga, aby pompy ciepła oraz wszystkie elementy składowe instalacji były fabrycznie nowe,
e) Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem instalacji pompy ciepła (montaż / uruchomienie),
f) Wykonawca zapewni w okresie 6 lat od bezusterkowego odbioru bezpłatny monitoring osiągów (produkcji energii cieplnej) zgodnie z SST
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) demontaż istniejącego źródła ciepła – odłączenie od instalacji (jeżeli przewidziane w projekcie - bez wynoszenia i utylizacji),
2) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
3) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 37037,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem w miejscach lokalizacji określonych w dokumentacji technicznej (wskazana miejscowość i działka ewidencyjna, na terenie gminy Lubanie), 1 szt. pomp ciepła na potrzeby ogrzania budynków mieszkalnych, wykonanych zgodnie z dokumentacją techniczną oraz szczegółową specyfikacją techniczną (SST), stanowiącą załącznik nr 9 do swz oraz na poniższych zasadach:
a) maksymalna moc grzewcza do 10 kWt wg danych producenta określonych w karcie katalogowej pompy ciepła,
b) minimalny okres gwarancji ogólnej na pompy ciepła wynosi 3 lata i liczony jest od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego; okres ten może być wydłużony przez wykonawcę w złożonej ofercie,
c) zestawienie lokalizacji:
4 Probostwo Górne 76 dz. 19/3 Probostwo Górne
d) Zamawiający wymaga, aby pompy ciepła oraz wszystkie elementy składowe instalacji były fabrycznie nowe,
e) Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem instalacji pompy ciepła (montaż / uruchomienie),
f) Wykonawca zapewni w okresie 6 lat od bezusterkowego odbioru bezpłatny monitoring osiągów (produkcji energii cieplnej) zgodnie z SST
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) demontaż istniejącego źródła ciepła – odłączenie od instalacji (jeżeli przewidziane w projekcie - bez wynoszenia i utylizacji),
2) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
3) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 39814,81 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem w miejscach lokalizacji określonych w dokumentacji technicznej (wskazana miejscowość i działka ewidencyjna, na terenie gminy Lubanie), 1 szt. pomp ciepła na potrzeby ogrzania budynków mieszkalnych, wykonanych zgodnie z dokumentacją techniczną oraz szczegółową specyfikacją techniczną (SST), stanowiącą załącznik nr 9 do swz oraz na poniższych zasadach:
a) maksymalna moc grzewcza do 10 kWt wg danych producenta określonych w karcie katalogowej pompy ciepła,
b) minimalny okres gwarancji ogólnej na pompy ciepła wynosi 3 lata i liczony jest od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego; okres ten może być wydłużony przez wykonawcę w złożonej ofercie,
c) zestawienie lokalizacji:
5 Probostwo Dolne 11B dz. 51/7 Probostwo Dolne
d) Zamawiający wymaga, aby pompy ciepła oraz wszystkie elementy składowe instalacji były fabrycznie nowe,
e) Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem instalacji pompy ciepła (montaż / uruchomienie),
f) Wykonawca zapewni w okresie 6 lat od bezusterkowego odbioru bezpłatny monitoring osiągów (produkcji energii cieplnej) zgodnie z SST
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) demontaż istniejącego źródła ciepła – odłączenie od instalacji (jeżeli przewidziane w projekcie - bez wynoszenia i utylizacji),
2) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
3) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 37500 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem w miejscach lokalizacji określonych w dokumentacji technicznej (wskazana miejscowość i działka ewidencyjna, na terenie gminy Lubanie), 1 szt. pomp ciepła na potrzeby ogrzania budynków mieszkalnych, wykonanych zgodnie z dokumentacją techniczną oraz szczegółową specyfikacją techniczną (SST), stanowiącą załącznik nr 9 do swz oraz na poniższych zasadach:
a) maksymalna moc grzewcza do 10 kWt wg danych producenta określonych w karcie katalogowej pompy ciepła,
b) minimalny okres gwarancji ogólnej na pompy ciepła wynosi 3 lata i liczony jest od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego; okres ten może być wydłużony przez wykonawcę w złożonej ofercie,
c) zestawienie lokalizacji:
6 Siutkówek 50 dz. 102/1 Siutkówek
d) Zamawiający wymaga, aby pompy ciepła oraz wszystkie elementy składowe instalacji były fabrycznie nowe,
e) Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem instalacji pompy ciepła (montaż / uruchomienie),
f) Wykonawca zapewni w okresie 6 lat od bezusterkowego odbioru bezpłatny monitoring osiągów (produkcji energii cieplnej) zgodnie z SST
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) demontaż istniejącego źródła ciepła – odłączenie od instalacji (jeżeli przewidziane w projekcie - bez wynoszenia i utylizacji),
2) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
3) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 36111,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Klima Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842271060

7.3.3) Ulica: ul. Stary Rynek Oliwski 8A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Klima Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842271060

7.3.3) Ulica: ul. Stary Rynek Oliwski 8A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Klima Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842271060

7.3.3) Ulica: ul. Stary Rynek Oliwski 8A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Klima Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842271060

7.3.3) Ulica: ul. Stary Rynek Oliwski 8A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Klima Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842271060

7.3.3) Ulica: ul. Stary Rynek Oliwski 8A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Klima Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842271060

7.3.3) Ulica: ul. Stary Rynek Oliwski 8A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.