eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Budowa szybu windowego wraz z monta¿em urz±dzenia d¼wigowego przy budynku szko³y w Klimontowie.



Og³oszenie z dnia 2021-11-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa szybu windowego wraz z monta¿em urz±dzenia d¼wigowego przy budynku szko³y w Klimontowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Sandomierski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409235

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.powiat.sandomierz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa szybu windowego wraz z monta¿em urz±dzenia d¼wigowego przy budynku szko³y w Klimontowie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-746f43a5-3ca2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00255654

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004408/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Budowa szybu windowego wraz z monta¿em urz±dzenia d¼wigowego przy budynku szko³y w Klimontowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.powiat.sandomierz.pl/index.php?id=23

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale XIV SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) tj.:
1) za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal lub;
2) poczt± elektroniczn± na adres e-mail: inwestycje@powiat.sandomierz.pl
2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wy³±cznie poprzez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej w jêzyku polskim za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu miniPortalu oraz ePUAP, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
5. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy P.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 177 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektroniczne, w formatach danych okre¶lonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 z pó¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ okre¶lone w ust. 5 niniejszego rozdzia³u SWZ, przekazywane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ.
7. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu o udzielnie zamówienia, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca,
w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
8. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
9. Tre¶æ SWZ wraz z za³±cznikami zamieszczona jest na stronie prowadzonego postêpownia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Sandomierski,
ul. Adama Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, telefon: 15 644 10 10, 15 644 11 11;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, którym jest P. Cezary Gradziñski, kontakt: ul. Adama Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, tel.: 15 644 10 10,
15 644 11 11 wew. 378, adres e-mail: gradzinski@powiat.sandomierz.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.z.p.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.z.p. przez okres
4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± P.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego wraz z monta¿em urz±dzenia d¼wigowego przy budynku szko³y w Klimontowie polegaj±ca na rozbudowie i przebudowie budynku szko³y wraz ze zmian± konstrukcji dachu w celu zamontowania d¼wigu osobowego
na elewacji wej¶ciowej – pó³nocnej.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wykonanie robót ziemnych pod szyb windowy;
2) wykonanie szybu windowego;
3) roboty rozbiórkowe , przemurowania ¶cian zewnêtrznych , murowanie ¶cian wewnêtrznych , wykonanie ¶cian i stropów z p³yt gipsowo-kartonowych, docieplenie dachu z we³ny mineralnej, wymiana p³ytek gres na posadzkach;
4) wykonanie instalacji elektrycznych;
5) roboty rozbiórkowe na po³aciach dachowych;
6) wykonanie nowego wej¶cia z windy na poddasze;
7) wykonanie robót malarskich;
8) monta¿ d¼wigów osobowych z drzwiami automatycznymi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) [C] Cena – waga kryterium 60 pkt;
2) [G] Okres gwarancji i rêkojmi – waga kryterium 40 pkt.
2. Ka¿dy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiedni± liczbê punktów wyliczon± w nastêpuj±cy sposób:
1) [C] Cena – waga 60 pkt, Pc = (cn/cb)*60 pkt.
gdzie poszczególne litery oznaczaj±:
[Pc] oznacza liczbê punktów w kryterium Cena,
[cn] oznacza najni¿sz± cenê spo¶ród cen wszystkich ofert,
[cb] oznacza cenê badanej oferty.
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) [G] Okres gwarancji i rêkojmi – waga 40 pkt, Pg = (gb/gn)*40 pkt.
gdzie poszczególne litery oznaczaj±:
[Pg] oznacza liczbê punktów w kryterium Okres gwarancji i rêkojmi,
[gn] oznacza najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi spo¶ród wszystkich ofert,
[gb] oznacza okres gwarancji i rêkojmi badanej oferty.
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji i rêkojmi” bêdzie okres podany przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Okres gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
c) Maksymalny okres gwarancji i rêkojmi, który bêdzie punktowany wynosi
84 miesi±ce.
3. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów Wykonawca otrzyma koñcow± ³±czn± liczbê punktów wyliczon± w nastêpuj±cy sposób: KLP = C + G
gdzie poszczególne litery oznaczaj±:
[KLP] oznacza koñcow± liczbê punktów badanej oferty po zsumowaniu punktów otrzymanych w ramach poszczególnych kryteriów oceny;
[C] oznacza liczbê punktów w kryterium Cena;
[G] oznacza liczbê punktów w kryterium Okres gwarancji i rêkojmi;
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za ofertê najkorzystniejsz± bêdzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzglêdnieniu powy¿szych kryteriów otrzyma najwy¿sz± punktacjê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
- w tym okresie, wykona³, nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± porównywaln± z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, o warto¶ci min. 200 000,00 z³ brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie 2 osobami:
1b) Kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane bez ograniczeñ
oraz do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót w zakresie realizacji budowy, przebudowy, lub rozbudowy porównywalnej z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto.
2b) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe w celu wykazania braku podstaw/przes³anek wykluczenia
z postêpowania, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ. Aktualne na dzieñ ich z³o¿enia:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 SWZ. Aktualne na dzieñ ich z³o¿enia:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów, inne odpowiednie dokumenty
– Za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 8 do SWZ;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie wskazanym w rozdziale VII niniejszej SWZ. O¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
a) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
– Za³±cznik nr 2 do SWZ;
b) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania
– Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/ych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby (je¿eli dotyczy), do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca, realizuj±cy zamówienia, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy P.z.p.)
Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, w opisywanym zakresie przekazujê siê w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub notariusz.
4) Dowód wniesienia wadium:
a) W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej do oferty nale¿y do³±czyæ (w wyodrêbnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium, zgodnie z rozdzia³em XVI ust. 5 SWZ.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólna, tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego, co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
b) W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej Zamawiaj±cy zaleca z³o¿enie wraz z ofert± potwierdzenia przelewu.
5) O¶wiadczenie dotycz±ce udzia³u podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia. O¶wiadczenie przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – Za³±cznik nr 5 do SWZ;
6) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – Za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu;
2) Gwarancjach bankowych;
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego tj. Bank Spó³dzielczy w Sandomierzu, nr rachunku: 74 9429 0004 2001 0013 2251 0024
(w tytule przelewu nale¿y wpisaæ sygnaturê postêpowania z dopiskiem „Wadium”).
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniê¿nej nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± poprzez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal w wydzielonym, odrêbnym pliku. Nale¿y przekazaæ orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego,
co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy P.z.p., tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia.
6. Zwrot wadium z urzêdu:
Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p.
7. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:
Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie
na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa
w ustawie oraz w rozdziale XXIV niniejszej SWZ.
8. Zatrzymanie wadium.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego
w formie innej ni¿ w pieni±dzu, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela
z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres robót budowlanych wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – spe³nianiem warunku wykazuje siê ten z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, kótry wykonywa³ bêdzie kluczowy zakres us³ugi.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy tj:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia, je¿eli zaistniej± jakiekolwiek okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy ani Wykonawca nie mogli przewidzieæ w chwili podpisywania umowy, a które mog± mieæ wp³yw na prawid³ow± realizacjê zamówienia, a w szczególno¶ci:
a) zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych
z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów, w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego;
b) wyst±pieniem zdarzeñ niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, powoduj±cych potrzebê wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych
lub korzystnych dla Zamawiaj±cego, bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia;
c) zmian± warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdnych
do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zanych z konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia wyst±pienia wad w przedmiocie zamówienia lub unikniêcia wyd³u¿enia terminu realizacji;
d) si³± wy¿sz± rozumian±, jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej Wykonawca zobowi±zany jest do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej;
e) z powodu uzasadnionych przerw w realizacji prac Przedmiotu zamówienia, powsta³ych z przyczyn niezale¿nych i niezawinionych przez Wykonawcê
lub Zamawiaj±cego, a wynikaj±cych z ograniczeñ wydanych na podstawie ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi (Dz. U. z 2020 r., poz. 1845 z pó¼n. zm.), a w szczególno¶ci
w okresie trwania stanu zagro¿enia epidemicznego lub epidemii.
2) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu w sytuacji zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 7 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê
do wprowadzenia zmian. Zmiana ta mo¿e spowodowaæ wyd³u¿enie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca.
3) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT - je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy P.z.p.
5. Przewidziane w umowie zmiany nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia na nie zgody. W przypadku ka¿dej zmiany, o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y uzasadnienie powsta³ej okoliczno¶ci.
6. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-18 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wy³±cznie poprzez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.