eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › ¦wiadczenie specjalistycznego poradnictwa logopedycznego dla mieszkañców Gminy Szyd³owo

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-03-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie specjalistycznego poradnictwa logopedycznego dla mieszkañców Gminy Szyd³owo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W SZYD£OWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004611440

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jaraczewo 2A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 211 55 12

1.5.8.) Numer faksu: +48 67 211 55 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopsszydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gopsszydlowo.naszops.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Pomoc spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie specjalistycznego poradnictwa logopedycznego dla mieszkañców Gminy Szyd³owo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9a62c1c1-e7c9-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00255578

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Us³ug Spo³ecznych” wspó³finasowanych przez Unie Europejsk± ze ¶rodków Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027. Dzia³anie FEWP.06.13 Us³ugi spo³eczne i zdrowotne.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a62c1c1-e7c9-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ttps://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a62c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest zamawiaj±cy, e-mail: danielska.e@gopsszydlowo.pl; dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: inspektor@cbi24.pl;
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez zamawiaj±cego w trybie przetargu nieograniczonego;
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
d) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
e) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

3. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

4. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie specjalistycznego poradnictwa logopedycznego dla dzieci, m³odzie¿y, osób starszych i osób z problemem afazji dla mieszkañców Gminy Szyd³owo w ramach projektu pn. Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Us³ug Spo³ecznych” wspó³finasowanych przez Unie Europejsk± ze ¶rodków Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027. Dzia³anie FEWP.06.13 Us³ugi spo³eczne i zdrowotne.
2. Powy¿sza us³uga polegaæ bêdzie w szczególno¶ci na
1) przeprowadzenie konsultacji dotycz±cych rozwoju mowy, komunikacji, wybiórczo¶ci pokarmowej,
2) Udzielanie wskazówek dot. rozwoju mowy i jêzyka dla opiekunów,
3) Instrukta¿ dot. wspierania dziecka w rozwoju,
4) Prowadzenie dokumentacji.
3. Us³ugi ¶wiadczone bêd± w miejscu wskazanym przez wykonawcê
4. Planowana ilo¶æ us³ug w okresie ich ¶wiadczenia wynosi 1 215 godzin, tj. ¶rednio 45 godzin miesiêcznie. ( 27 miesiêcy)
5. Us³ugi bêd± odbywa³y siê 5 dni w tygodniu, w godzinach 08:00 (najwcze¶niejsza godzina rozpoczêcia us³ugi) – 18:00 (najpó¼niejsza godzina zakoñczenia us³ugi).
6. Czas trwania us³ugi wynosi 60 minut.
7. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi na podstawie indywidualnych zleceñ na wykonanie us³ugi, przekazanych przez Zamawiaj±cego, precyzuj±cych termin rozpoczêcia i zakoñczenia oraz wymiar godzin.
8. Wykonawca zapewni miejsce do ¶wiadczenia us³ugi we w³asnym zakresie, dostosowane do realizacji us³ugi i spe³niaj±ce wymogi zawarte w standardach jako¶ci us³ug spo³ecznych w Gminie Szyd³owo. Wykonawca w swoje ofercie zawrze jego adres.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia Kart Pracy wed³ug wzoru przekazanego przez Zamawiaj±cego, które bêd± stanowiæ za³±cznik do faktury/rachunku.
10. Realizacja us³ugi powinna nast±piæ w ci±gu 7 dni od daty z³o¿enia pisemnego zlecenia przez Zamawiaj±cego.
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do sta³ej wspó³pracy i konsultacji z Zamawiaj±cym na ka¿dym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
12. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na ka¿dym etapie prac.
13. Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc± prowadzone bêd± w z³otych polskich.
14. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotycz±ce wykonywania zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
15. Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ nie dokonano podzia³u zamówienia na czê¶ci z powodu braku mo¿liwo¶ci koordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co mog³oby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podzia³u zamówienia na czê¶ci, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80340000-9 - Us³ugi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie
poni¿szych kryteriów:
1) cena – waga 60%;
2) do¶wiadczenie w wykonywaniu zawodu logopedy – waga 30%;
3) dodatkowe kwalifikacje – 10%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w wykonywaniu zawodu logopedy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W odniesieniu do zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± kwalifikacje logopedy zgodnie z § 30 Rozporz±dzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 wrze¶nia 2023 r. w sprawie szczegó³owych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz minimum 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe w pracy na stanowisku logopedy.
2. Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w Rozdziale XVI SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdziale XV pkt 1 SWZ. (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wykazu osób, którego wzór przeka¿e wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-29 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia, dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 13:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-27

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.