eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Dostawa paliw płynnych na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLINA KRYNKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524464060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolina-krynki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolina-krynki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/763231

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania i konserwacji dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe i zabezpieczające, utrzymywanie zieleni przydrożnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60d57d60-ed6f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DK.DZ-DB.Db.263.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 405675,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Dostawa paliw płynnych - benzyny i oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.
1.1. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.:
1) benzyna bezołowiowa 95 – 600 litrów;
2) olej napędowy – 23 300 litrów.
1.2. Wielkości dostawy benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, iż w okresie realizacji zamówienia ma prawo nie wykorzystać pełnej ilości zapotrzebowania.
1.3. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych spełniających warunki określone obowiązującymi przepisami prawa.
1.4. Paliwo dostarczane będzie w gatunku odpowiednim do okresu letniego, przejściowego i zimowego, stosownie do aktualnej temperatury otoczenia w dacie tankowania.
1.5. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych realizowanych na mocy koncesji w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową i olejem napędowym) wymaganej na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.), lub równoważnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.
1.6. Dostawa realizowana będzie na stacjach paliw spełniających warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853 z późn. zm.).
1.7. Paliwa objęte dostawą powinny spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z:
1) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680 ze zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (tj. Dz. U. 2017 poz. 247).
1.8. Zakresy wartości dopuszczalnych w zakresie wymagań jakościowych określa norma PN-EN ISO 4259.
1.9. Wykonawca zapewnia możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych za pomocą karty rozliczeniowej (paliwowej).
1.10. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, z wykorzystaniem kart rozliczeniowych (paliwowych) umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych.
1.11. Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa.
1.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu paliw na stacjach paliwowych należących do Wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze całego kraju, niezależnie od miejsca wystąpienia potrzeby uzupełnienia paliwa, ze szczególnym uwzględnieniem województwa podlaskiego.
1.13. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację w miejscowościach: Sokółka, Suchowola, Dąbrowa Białostocka lub bliskim sąsiedztwie każdej z tych miejscowości tj. maksymalnie do 20km licząc od granic administracyjnych tychże miejscowości, obsługującą rozliczenia bezgotówkowe przy użyciu kart rozliczeniowych (paliwowych) i oferującą w ciągłej sprzedaży asortyment będący przedmiotem zamówienia co najmniej 8 godzin w ciągu doby przez 7 dni w tygodniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 129831,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Dostawa oleju napędowego na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. – sukcesywne tankowanie zbiornika będącego w posiadaniu Zamawiającego, przeznaczonego na paliwo płynne.
1.1. Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. Wielkość dostawy oleju napędowego określa się w ilości – 50 800 litrów.
1.2. Zamawiający jest w posiadaniu zbiornika o pojemności 5 000,00 litrów przeznaczonego na paliwo płynne.
1.3. Dostawa oleju napędowego realizowana będzie poprzez sukcesywne tankowanie zbiornika będącego w posiadaniu Zamawiającego, przeznaczonego na paliwo płynne.
1.4. Wielkości dostawy oleju napędowego jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega, iż w okresie realizacji zamówienia ma prawo nie wykorzystać pełnej ilości zapotrzebowania.
1.5. Każdorazową wielkość oraz termin dostawy określą w formie pisemnej (dopuszcza się drogę elektroniczną) zgłoszenia/zlecenia sporządzone przez Zamawiającego. Maksymalną wielkość jednorazowej dostawy realizowanej w ramach dostaw sukcesywnych określa do 5 000,00 litrów.
1.6. Paliwo dostarczane będzie w gatunku odpowiednim do okresu letniego, przejściowego i zimowego, stosownie do aktualnej temperatury otoczenia w dacie tankowania.
1.7. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Dolina Krynki Sp. z o.o. (Obwód Drogowy Nr 1 w Sokółce), ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka.
1.8. Paliwo objęte dostawą powinno spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z:
1) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680 ze zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (tj. Dz. U. 2017 poz. 247).
1.9. Zakresy wartości dopuszczalnych dostarczanego paliwa w zakresie wymagań jakościowych określa norma PN-EN ISO 4259.
1.10. Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2019r. poz. 541 ze zm.). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do konkretnego zbiornika. Zarówno zbiornik jak i urządzenie pomiarowe winno posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb nałożonych przez uprawniony organ.
1.11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostawy autocysternami posiadającymi świadectwo dopuszczenia do przewozu materiałów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, wyposażonymi w przepływomierze posiadające aktualne legalizacje.
1.12. Odbiór paliwa potwierdzony zostanie protokołem odbioru na podstawie wskazań urządzenia pomiarowego autocysterny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty

4.5.5.) Wartość części: 275844,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Dolina Krynki Sp. z o.o., ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka unieważnia część I postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa paliw płynnych na potrzeby Dolina
Krynki Sp. z o.o. Część I. Dostawa paliw płynnych - benzyny i oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na potrzeby
Dolina Krynki Sp. z o.o.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający – Dolina Krynki Sp. z o.o., ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, w dniu 08.05.2023r., zamieszczając ogłoszenie o
zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z
2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) pn.: .: „Dostawa paliw płynnych na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. Część I. Dostawa paliw
płynnych - benzyny i oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. Część II. Dostawa
oleju napędowego na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. – sukcesywne tankowanie zbiornika będącego w posiadaniu
Zamawiającego, przeznaczonego na paliwo płynne.”
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu – z uwzględnieniem dokonanych zmian w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia –
wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 17.05.2023r. godz. 10 00 ;
2) termin otwarcia ofert na: 17.05.2023r. godz. 10 05 .
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z
2022r. poz. 1710 z późn. zm.), przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 17.05.2023r.), udostępnił na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego
zamówienia.
Zgodnie z treścią ww. informacji, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia pn.: „Dostawa paliw
płynnych na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. Część I. Dostawa paliw płynnych - benzyny i oleju napędowego w systemie
bezgotówkowym na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. Część II. Dostawa oleju napędowego na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.
– sukcesywne tankowanie zbiornika będącego w posiadaniu Zamawiającego, przeznaczonego na paliwo płynne.”, kwotę
brutto: 500 000,00 zł, w tym:
1) na Część I. Dostawa paliw płynnych - benzyny i oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na potrzeby Dolina Krynki
Sp. z o.o.- 150 000,00 zł,
2) na Część II. Dostawa oleju napędowego na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. – sukcesywne tankowanie zbiornika będącego
w posiadaniu Zamawiającego, przeznaczonego na paliwo płynne - 350 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część I nie złożono żadnej oferty.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289936,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289936,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289936,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Kozłowski prowadzący działalność pod firmą Auto-Myjnia Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Paliw Płynnych i Gazowych Adam Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790136294

7.3.3) Ulica: Aleje Lipowe 1D

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289936,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.