eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń kuchni, baru i stołówki na sale dydaktyczne w segmencie D budynku UJD w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń kuchni, baru i stołówki na sale dydaktyczne w segmencie D budynku UJD w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń kuchni, baru i stołówki na sale dydaktyczne w segmencie D budynku UJD w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d3907ae-d1f4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053651/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przrbudowa pomieszczeń baru i stołówki na sale dydaktyczne w budynku przy ul. Waszyngtona 4/8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 935169,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń kuchni, baru i stołówki na sale dydaktyczne w segmencie D budynku Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8.
2. Miejsce realizacji: ul. Waszyngtona 4/8, Częstochowa.
3. Obiekt budowlany objęty zamówieniem stanowi jeden z segmentów Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie. Zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane budynek zakwalifikowany został do IX kategorii obiektów budowlanych – budynki oświaty. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na parterze w segmencie D budynku Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego. Obszarem inwestycji objęte zostały pomieszczenia: kuchni, stołówki, baru, magazynu, pomieszczenie biurowe z zapleczem biurowym oraz sanitariaty. Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń polegać będzie na wprowadzeniu funkcji dydaktycznej (powstaną 3 nowe sale dydaktyczne), bufetu oraz przeniesienia węzła sanitarnego. Przebudowa polegać będzie na poszerzeniu istniejących drzwi zewnętrznych w elewacji wschodniej oraz wprowadzeniu otworu drzwiowego w elewacji północnej. Układ konstrukcyjny oraz charakterystyczne parametry obiektu pozostają bez zmian.
4. Zadanie nie obejmuje:
a) dostawy i ustawienia mebli ruchomych tj: krzeseł, stolików szkolnych, stołu kuchennego, biurka
b) dostawy i montażu tablic sucho ścieralnych
c) dostawy, ustawiania i podłączenia lodówki, witryny chłodniczej, ekspresu do kawy, kuchenki mikrofalowej i kasy fiskalnej
Poz. przedmiarowe: 6.1.6.1.1-6.1.6.1.5, 6.1.6.1.10-6.1.6.1.12, 6.1.6.1.14-6.1.6.1.18, 6.1.6.1.19.1
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja¬ projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIOR) z uwzględnieniem punktu 3.5. Dokumentacja wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót są udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami, o których mowa w punkcie poprzedzającym oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia.
7. Zamawiający zastrzega, że załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować, by przedmiot określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
8. Zgodnie z artykułem 101 ustęp 4 ustawy Pzp, w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, tj. dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w artykule 101 ustęp 1 punkt 2 i ustęp 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej , systemowi referencji technicznych. Należy przyjąć, że każdej wskazanej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy zwrot „lub równoważne”.
9. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, stosowanie do artykułu 99 ustęp 4-6 lub artykułu 101 ustęp 4 ustawy Pzp, to na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania dowodu, ze oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego i w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeśli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, na przykład: wykonania projektów, rysunków, Wykonawca ma obowiązek dopełnić te czynności i uwzględnić w cenie oferty.
10. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić w ofercie stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
11. W przypadku, gdy wymagania w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót odnoszą się do znaku towarowego, danego pochodzenia lub danej produkcji, Zamawiający wymaga, by Wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności oferowanych przez niego produktów w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, np. karty katalogowe, dokumentację techniczną.
12. W przypadku gdy wymagania w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót odnoszą się do norm lub innych systemów odniesienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca udowodnił w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, w sposób określony w artykule 101 ustęp 5 i 6 ustawy Pzp.
13. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia robót i dostosowania sposobu ich prowadzenia w związku z faktem użytkowania budynku podczas prowadzenia robót.
14. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację niniejszego wynagrodzenia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, w konsekwencji czego konieczność wykonania robót, bez których przedmiot zamówienia określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania robót nie mógłby być zrealizowany, a których wykonawca nie przewidział, nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia – nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny zawartej w ofercie.
15. Zamawiający wymaga, by wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi: minimum 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w ramach gwarancji zobowiązany jest do wykonywania własnym staraniem i na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami producentów, w tym wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz usuwania wad lub usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancji.
16. Pozostałe warunki zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do SWZ.
17. Termin realizacji zamówienia:
17.1. Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy licząc od dnia przekazania frontu robót.
17.2. Przekazanie frontu robót: w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy
17.3. Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem prowadzenia robót uzgodnionym z Zamawiającym przed podpisaniem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1255542,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1255542,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSWOJ-BIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732849542

7.3.3) Ulica: Zaciszańska

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji audio-wideo, podwykonawca AR-TECH Instalacje Teletechniczne Artur Żyzny


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1255542,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.