eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane zw. z wykonaniem zagospodarowania terenu wraz z budową fontanny na dz. ewid. 3/3 z obrębu 1-10-22 obok Ursynowskiego Centrum Kultury 'Alternatywy' w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane zw. z wykonaniem zagospodarowania terenu wraz z budową fontanny na dz. ewid. 3/3 z obrębu 1-10-22 obok Ursynowskiego Centrum Kultury ‘Alternatywy’ w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane zw. z wykonaniem zagospodarowania terenu wraz z budową fontanny na dz. ewid. 3/3 z obrębu 1-10-22 obok Ursynowskiego Centrum Kultury ‘Alternatywy’ w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1bb66cf-cc99-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Roboty budowlane w ramach projektu nr 167 z BO na 2022 r.: "Zielona Oś Ursynowa - Nowy Park i fontanna w otoczeniu pięknych kwiatów i ziół - obok Ratusza" - budowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/WZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zagospodarowania terenu wraz z budową fontanny na działce ewid. nr 3/3 z obrębu 1-10-22 obok Ursynowskiego Centrum Kultury ‘Alternatywy’ w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy realizowane w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego m.st. Warszawy na rok 2022 pod nazwa „ Zielona Oś Ursynowa- Nowy park i fontanna w otoczeniu pięknych kwiatów i ziół- obok Ratusza”.
Celem zadania inwestycyjnego jest budowa fontanny z przyłączami i pomieszczeniem technologicznym, układem komunikacyjnym, dostawą i montażem elementów małej architektury, budową oświetlenia, nasadzeniem roślin ozdobnych.
Zakres zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi budowa fontanny z przyłączami i pomieszczeniem technologicznym, układ komunikacyjny, dostawa i montaż małej architektury, budowa oświetlenia i nasadzenia roślin ozdobnych zgodnie z załącznikiem nr 4 pt. Etapowanie – etap I
Roboty budowlane realizowane są na podstawie projektu autorstwa pracowni Active Line Marcin Taczalski, ul. Wojciechowska 7F, 20-704 Lublin, pod nazwą „Fontanna obok Ursynowskiego Centrum Kultury ‘Alternatywy’”, który uzyskał zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót budowlanych.
Teren opracowania obejmuje działkę o nr ewid. 3/3, obręb 1-10-22, położonej przy ul. Dereniowej w obrębie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Zadanie inwestycyjne realizowane jest w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego m.st. Warszawy na rok 2022 pod nazwa „ Zielona Oś Ursynowa- Nowy park i fontanna w otoczeniu pięknych kwiatów i ziół- obok Ratusza.”
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, prace związane z zagospodarowaniem terenu, prace ogrodnicze, prace porządkowe.
4. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania jak również kary umowne określone są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają również:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Dokumentacja Projektowa - stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ;
4) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5c do SWZ;
5) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5d do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1177700,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1709700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1177700,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERIOR Krzysztof Chudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8251359777

7.3.3) Ulica: ul. Dzięcieliny 5 lok. 115B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-745

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1177700,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.