eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie na zabytkowym Cmentarzu z I Wojny Światowej Nr 41 w Bieździadce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie na zabytkowym Cmentarzu z I Wojny Światowej Nr 41 w Bieździadce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie na zabytkowym Cmentarzu z I Wojny Światowej Nr 41 w Bieździadce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ab1b25-e785-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068368/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie na zabytkowym Cmentarzu z I Wojny Światowej Nr 41 w Bieździadce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,160279,078b573fcb9d80e0c75fd4dbac0c1938.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej.
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,
w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IKM.271.1.5.2024.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie na zabytkowym Cmentarzu z I Wojny Światowej Nr 41 w Bieździadce”, współfinasowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2.
Zakres prac:
Fundamenty:
1. Prace przygotowawcze polegające na przygotowaniu terenu wokół obiektu do wzmocnienia fundamentów. W najgorszym stanie jest ściana południowa od strony rowu, gdzie z powodu ubytków ziemi fundamenty zostały mocno odsłonięte
i miejscowo wiszą w powietrzu. W związku z tym na wskazanym odcinku należy oprócz wzmocnienia fundamentów wykonać zabezpieczenie skarpy.
2. Przygotowanie zbrojenia pod podlewanie fundamentów.
3. Odcinkowe odkopanie części fundamentowej, zbrojenie, szalowanie i zalewanie betonem.
4. Izolacja pozioma z zastosowaniem np. maty bitumicznej.
5. Wykonanie pionowej izolacji fundamentów.
Wzmocnienie i zabezpieczenie skarpy:
1. Wzmocnienie skarpy wzdłuż muru. Z wykorzystaniem mat wzmacniających (antyerozyjna, kraty trawnikowe) a także obsadzenie odpowiednią roślinnością zadarniającą lub okrywową, dobrze ukorzeniająca się.

2. Poszerzenie pasa gruntu pomiędzy podstawą muru a krawędzią rowu (dolna warstwa nasypu z dodatkiem ulepszonego gruntu np. spoiwem hydraulicznym). Wykonanie nasypu z ziemi. Wykorzystanie sprzętu do ubijania. Obsadzenie nasypu.
Prace konserwatorskie elementów kamiennych:
1. Wycięcie i zniszczenie krzewów samosiejek rosnącego tuż przy ogrodzeniu (od zachodu) po stronie zewnętrznej przy użyciu herbicydów.. Zabieg powtórzyć nawet do 3 razy. Stosować zgodnie z wskazaniami producenta i zachowaniem środków ostrożności.
2. Oczyszczenie z nawarstwień kamiennego muru ogrodzenia i słupów, usunięcie poprzez zeskrobanie szpachlami mchów i porostów, wykucie wszystkich spoin cementowych pochodzących z ostatnich prac naprawczych.
3. Lokalne zabezpieczenie powierzchni osypującej się kamienia preparatem wzmacniającym.
4. Czyszczenie powierzchni muru metodą strumieniowo - ścierną przy użyciu ścierniwa piaskowego, zdmuchanie powietrzem pod ciśnieniem lub spłukanie wodą pozostałości po czyszczeniu.
5. Oczyszczenie z zabrudzeń kamiennych pomnika głównego przez umycie gorącą wodą pod ciśnieniem lub parą przegrzaną.
6. Zabezpieczenie pęknięć muru przy zastosowaniu metody iniekcji lub wprowadzenia włókna węglowego.
7. Wykonanie uzupełnień małych ubytków wypełnieniem kitem mineralnym.
8. Rekonstrukcja poszczególnych partii murów przy użyciu dopasowanych pod względem technicznym i estetycznym łupków kamiennych przy zachowaniu odpowiedniego kształtu i geometrii.
9. Uzupełnienie drobnych ubytków masą mineralną o parametrach kolorystycznych technicznych dobranych precyzyjnie do oryginalnego kamienia, większe ubytki proponuje się uzupełnić kamieniem o podobnych parametrach do oryginału.
10. Stabilizacja słupa przy furcie, częściowy demontaż (pokrywa kamienna), prawidłowe ustawienie słupa w pionie bez jego rozbiórki, podbicie fundamentu.
11. Dezynfekcja muru preparatem bakterio - grzybo i glonobójczym nanoszonym pędzlem lub natryskiem.
12. Impregnacja środkiem hydrofobowym kamienia preparatem siloksanowym metodą natrysku tub pędzlowania „mokre w mokre”. Jest to roztwór związków krzemoorganicznych w rozpuszczalniku benzynowym, o dużej zdolności penetracji do kamieni porowatych.
Prace konserwatorskie elementów betonowych:
1. Czyszczenie powierzchni betonowych z nawarstwień powierzchniowych, luźno związanych z podłożem.
2. Oczyszczenie powierzchni z zabrudzeń, itp. metodami ustalonymi w trakcie prób np. poprzez piaskowanie Ce-Pe.
3. Oczyszczenie powierzchni betonu z biologicznych zabrudzeń mechanicznie przy pomocy miękkich nylonowych szczotek oraz chemicznie.
4. W razie potrzeb impregnacja betonu metodą natryskową,
5. Wypełnienie szczelin i pustych przestrzeni w strukturze betonu np. suspensją cementową.
6. Wypełnienie spękań i uszkodzeń: rekonstrukcja brakujących elementów (odlewy) i uzupełnieni ubytków. Zaklejenie szczelin i szpar pomiędzy poszczególnymi częściami betonu masą (Uszlachetniona tworzywem sztucznym drobnoziarnista szpachlówka do remontów betonowych elementów budowlanych). Uzupełnienie formy i ubytków betonu masą mineralną dobarwioną pigmentami odpornymi na alkalia. Sposób wykończenia powierzchni faktura naśladowczo do otoczenia.
7. Impregnacja czap betonowych.
8. Gruntowanie i malowanie wypraw betonowych farbami w ustalonej technologii i kolorystyce. Należy dostosować technologię malowania
i kolorystykę do wg uszczegółowień komisyjnych.
9. Oczyszczanie powierzchni schodów oraz pokryw betonowych na murkach policzkowych (piaskowanie).
10. Oczyszczanie kamiennego placyku przed bramą wejściową (myjka wysokociśnieniowa).

Prace konserwatorskie elementów metalowych:
1. Demontaż na okres prac naprawczych krzyża, furtki i metalowego ogrodzenie
z wejściem, i poddanie pracom naprawczym w warunkach warsztatowych.
2. Oczyszczenie z rdzy i warstw lakierów. Zabieg najłatwiej przeprowadzić będzie metodą strumieniowo – ścierną. Następnie czyszczenie mechaniczne (papier ścierny, szczotki druciane) i chemicznie z użyciem pasty do usuwania powłok olejnych z zawartością rozpuszczalników
3. Regeneracja zawiasów i zamknięcia (zasuwka) bramki.
4. Przeszlifowanie powierzchni metalu papierem ściernym o gradacji od 60 do 240.
5. Dwukrotne malowanie powierzchni metalu farbą antykorozyjną typu minia.
6. Dwukrotne pomalowanie elementów metalowych dwuskładnikowym strukturalnym lakierem poliuretanowym. Emalią o wysokiej odporności na warunki atmosferyczne, skutecznej ochronie antykorozyjnej dzięki zawartości pigmentów metalicznych i antykorozyjnych oraz bardzo dobrym efekcie estetycznym.
7. Montaż metalowego krzyża na zwieńczeniu obelisku.
Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej
1) Opracowanie aktualnej dokumentacji konserwatorskiej (opracowanie ma zawierać opis aktualnego stanu zachowania elementów kaplicy oraz wyniki przeprowadzonych niezbędnych wstępnych badań specjalistycznych).
2) Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac (opracowanie ma zawierać opis wszystkich poszczególnych prac konserwatorskich jakie zostały przeprowadzone, udokumentowane dodatkowo dokumentacją fotograficzną).
Cena wskazana w ofercie powinna uwzględniać również opłatę za zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej na czas wykonywania robót budowlanych na mostku, schodach i przy murze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że:
• wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem prac konserwatorskich na min. jednej kapliczce lub na min. jednym obiekcie lub na min. jednym budynku, podlegającym ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonywana,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

• skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
 minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi – minimalne wymagania: osoba spełniająca wymagania
o których mowa w art. 37a Ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840), osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji
i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
b)
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ
2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.