eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Modernizacja pomieszczeń na salkę fitness wraz z zapleczem sanitarnym na obiekcie przy Placu Powstańców w Chorzowie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń na salkę fitness wraz z zapleczem sanitarnym na obiekcie przy Placu Powstańców w Chorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://moris-chorzow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rekreacja i sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń na salkę fitness wraz z zapleczem sanitarnym na obiekcie przy Placu Powstańców w Chorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8559f68d-c405-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00564108/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja pomieszczeń na salkę fitness wraz z zapleczem sanitarnym na obiekcie Pl.Powstańcó w Chorzowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.1.2024.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Modernizacja pomieszczeń na salkę fitness wraz z zapleczem sanitarnym na obiekcie przy Placu Powstańców w Chorzowie”. Pomieszczenia podlegające modernizacji będą pełniły funkcję kompleksu fitness, w skład którego wejdzie: sala fitness, pomieszczenie trenerów z łazienką oraz szatnia dla ćwiczących wraz z łazienką. Modernizacji podlegać będzie także klatka schodowa prowadząca z głównego holu budynku do części fitness, znajdującej się w części podziemnej budynku. Główne ciągi komunikacyjne nie ulegają zmianie.
2. W ramach inwestycji planuje się:
I. Prace rozbiórkowe i demontażowe:
 skucie istniejącej glazury ze ścian,
 skucie wszystkich tynków na ścianach i sufitach,
 poszerzenia oraz wyburzenia otworów drzwiowych,
 demontaż istniejącej podkonstrukcji ze ścian,
 demontaż istniejących grzejników,
 demontaż podwieszanych sufitów wraz z podkonstrukcją (wg projektu),
 demontaż wszelkich elementów, które będą kolidować z pracami budowlanymi,
 demontaż istniejącego oświetlenia i wymiana instalacji elektrycznej,
 demontaż wpustów podłogowych,
 demontaż drzwi.
II. Prace budowlane:
 montaż nowej stolarki drzwiowej,
 montaż armatury łazienkowej,
 montaż wyposażenia,
 montaż i postawienie ścianek działowych (wg projektu).
 zamurowania otworów drzwiowych,
 uzupełnienie ubytków w ścianach, klejenie rys,
 wykonanie tynków cementowo wapiennych oraz betonowych,
 osadzenie nadproży nad nowopowstałymi otworami,
 wykończenie ścian i podłóg płytkami (wg projektu),
 montaż wykładziny podłogowej PCV,
 montaż sufitów podwieszanych (wg projektu),
 wykończenia ścian gładzią,
 montaż oświetlenia górnego i gniazdek,
 montaż odwodnienia liniowego w łazienkach,
 montaż zaworów ze złączką,
 wykonanie instalacji sanitarnej w łazienkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262520-2 - Roboty murowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45410000-4 - Tynkowanie

45262300-4 - Betonowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 931055,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 671580 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Raczyński INVWSTMENT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292384251

7.3.3) Ulica: Pogoria 6/4

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 671580 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.