eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Remont dróg powiatowych w 2023r. z podziałem na części.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych w 2023r. z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072253400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobrecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdp.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7d04707-e00a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg powiatowych w 2023r. z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d04707-e00a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057053/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dróg powiatowych w 2023r. z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186462

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP.272.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Remont drogi powiatowej 2634 S Chybie – Zarzecze (ul. Wyzwolenia w Chybiu) na odcinku ok. 0,8 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2634 S – ul. Wyzwolenia w Chybiu
o długości ok. 847mb: początek opracowania w rejonie skrzyżowania z ul. Bielską (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 40 (przyjęto kilometraż lokalny 0+847).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
bieżąca konserwacja istniejących rowów;
zabudowa wpustu ulicznego wraz z przykanalikiem,
zabudowa nowego oraz remont istniejącego ścieku przykrawężnikowego;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1240620,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Remont drogi powiatowej 2617 S Dębowiec – Międzyświeć (ul. Spółdzielcza w Dębowcu) na odcinku ok. 0,35 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2617 S – ul. Spółdzielcza w Dębowcu
o długości ok. 350mb: początek opracowania w rejonie skrzyżowania z ul. Cieszyńską (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 6 (przyjęto kilometraż lokalny ok. 0+350).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
odcinkowa korekta niwelety jezdni wraz z wymianą warstw podbudowy;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy;
podniesienie istniejącej bariery drogowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 793864,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Remont drogi powiatowej 2608 S Cieszyn – Dzięgielów – Cisownica (ul. Cieszyńska w Puńcowie) na odcinku ok. 1 km :
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2608 S – ul. Cieszyńska w Puńcowie
o długości ok. 1120mb: początek opracowania w rejonie posesji nr 200 (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 40 (przyjęto kilometraż lokalny 1+119,66).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów;
wymiana studni wpadowej;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy;
zabudowa bariery drogowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1653823,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV:
Zadanie 1: Remont drogi powiatowej 2624 S gr. państwa – Kaczyce – Pogwizdów – Cieszyn (ul. Cieszyńska w Pogwizdowie) na odcinku ok. 0,2 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2624 S – ul. Cieszyńska w Pogwizdowie o długości ok. 165mb: początek opracowania w rejonie posesji nr 69 (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 76 (przyjęto kilometraż lokalny 0+165,38).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
bieżąca konserwacja istniejących rowów;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy.
Zadanie 2: Remont drogi powiatowej 2623 S Pogwizdów – Hażlach (ul. Katowicka w Pogwizdowie) na odcinku ok. 0,2 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2623 S – ul. Katowicka w Pogwizdowie o długości ok. 200mb: początek opracowania w rejonie wjazdu do Szkoły Podstawowej (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon skrzyżowania z ul. Ogrodową (przyjęto kilometraż lokalny 0+200).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 602420,12 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Remont drogi powiatowej 2613 S Międzyśweć – Goleszów (ul. Goleszowska w Międzyświeciu) na odcinku ok. 0,8 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2613 S – ul. Goleszowska
w Międzyświeciu o długości ok. 867mb: początek opracowania w rejonie skrzyżowania
z drogą wojewódzką DW 944 (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 62 (przyjęto kilometraż lokalny 0+867,64).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
wymiana przepustu na zjazdach;
remont poboczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1304939,24 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Remont drogi powiatowej 2627 S Kaczyce Dolne – Kończyce Małe – Pruchna – Drogomyśl – Chybie (ul. Główna w Pruchnej) na odcinku ok. 0,6 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2627 S – ul. Główna w Pruchnej
o długości ok. 558mb: początek opracowania w rejonie skrzyżowania z ul. Dębina (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon skrzyżowania z ul. Stawową (przyjęto kilometraż lokalny 0+558).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 755964,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600017,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 991865,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600017,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-TRANS ASFALTY Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 243277940

7.3.4) Miejscowość: Gierałtowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-186

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600017,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 577689,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 813485,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 577689,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGRÓD Szymon Tetla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 276291970

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 577689,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934941,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1636873,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934941,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-TRANS ASFALTY Sp. z o.o,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 243277940

7.3.4) Miejscowość: Gierałtowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-186

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934941,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366440,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639057,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366440,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "RADEX" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 008003765

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366440,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817752,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1348290,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817752,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGRÓD Szymon Tetla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 276291970

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817752,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538924,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 988873,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538924,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-TRANS ASFALTY Sp. z o.o,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 243277940

7.3.4) Miejscowość: Gierałtowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-186

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538924,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.