eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa baterii do terminali mobilnych BlueBird dla KWP Katowice oraz jednostek podległych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa baterii do terminali mobilnych BlueBird dla KWP Katowice oraz jednostek podległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 47-851-20-50

1.5.8.) Numer faksu: 47-851-20-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa baterii do terminali mobilnych BlueBird dla KWP Katowice oraz jednostek podległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9409521-107c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Zakup i dostawa baterii do terminali mobilnych BlueBird dla KWP w Katowicach oraz jednostek podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176927/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-228/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 414000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1180 sztuk baterii do terminala mobilnego BlueBird ef500R, BAT-EF500_E, Li-ion 3.8V, 6400 mAh producenta BlueBird.
2. Zamawiający dopuszcza baterie równoważną, która musi pasować do terminala BlueBird ef500R i spełniać parametr Li-ion 3,8V oraz co najmniej 6400 mAh.
3. Zaoferowanie baterii innej niż wskazana w ust.1 jest jednoznaczne z przejęciem przez Wykonawcę Warunków gwarancyjnych urządzenia BlueBird ef500R.
4. Zamawiający informuje że terminale mobilne BlueBird posiadają gwarancje producenta, gdzie jednym z warunków jej obowiązywania jest stosowanie do nich baterii producenta terminala , BAT-EF500_E, Li-ion 3.8V, 6400 mAh pod rygorem jej utraty.
5. Zgodnie z art. 99 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, gwarancje oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
6. Dostawa będzie realizowana jednorazowo do siedziby Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Wydziału Teleinformatyki KWP w Katowicach, w terminie 56 dni tj.: 8 tygodni od dnia zawarcia umowy
7. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ.
8. Nie dopuszcza się baterii typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).
9. Zamawiający wymaga, aby baterie dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.
10. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym.
11. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
12. Asortyment powinien posiadać wymagane parametry określone w treści SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ- Formularz ofertowy oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił minimum 12 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia dostawy i podpisania protokołu odbioru.
14. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.
15. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).
16. Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji.
1.16.1 W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu maksymalnie do wartości 414 000,00 złotych brutto, czyli wartość opcji będzie wynikać z różnicy wartości 414 000,00 zł a ceną najkorzystniejszej oferty. Asortyment zakupiony w ramach prawa opcji musi być tożsamy z asortymentem zaoferowanym w ramach zamówienia podstawowego, a jego ceny jednostkowe będą identyczne jak asortymentu oferowanego w ramach zamówienia podstawowego. Miejsce dostawy w ramach prawa opcji będzie tożsame z dostawą zamówienia podstawowego natomiast ilości asortymentu będącego przedmiotem dostawy w ramach prawa opcji Zamawiający wskaże Wykonawcy na etapie podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji. (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy). W ramach prawa opcji zakres asortymentu zostanie określony przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji.
1.16.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu.
1.16.3 W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego sprzętu w ramach prawa opcji nastąpi wraz z dostawą asortymentu zakupionego w ramach zamówienia podstawowego, tj. maksymalnie 56 dni tj.: 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy prześle na adres e-mail Wykonawcy wypełniony formularz ofertowy – opcji z wykazem ilości sprzętu, który zostanie zakupiony w ramach prawa opcji .
17. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.17.1 – załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
1.17.2 – załącznik nr 2 – Wzór umowy,
1.17.3 – załącznik nr 3 – Protokół odbioru ilościowo – jakościowego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 31434000-7 - Akumulatory litowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202673,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283023,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283023,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SerwisBB Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961554287

7.3.3) Ulica: Wrocławska 34,

7.3.4) Miejscowość: Długołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283023,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.