eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielnik › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" DLA ZADANIA PN.: "BUDOWA I PRZEBUDOWA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W MIELNIKU"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” DLA ZADANIA PN.: „BUDOWA I PRZEBUDOWA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W MIELNIKU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIELNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Mielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-307

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856577003

1.5.8.) Numer faksu: 856577121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mielnik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielnik.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” DLA ZADANIA PN.: „BUDOWA I PRZEBUDOWA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W MIELNIKU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e629c91e-2b57-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003990/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Ochrona pieszych użytkowników dróg poprzez przebudowę czterech przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulic Brzeskiej i Królewskiej w Mielniku

1.1.8 Ochrona pieszych użytkowników dróg poprzez budowę czterech przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulic Brzeskiej i Mostowej w Mielniku

1.1.9 Ochrona pieszych użytkowników dróg poprzez budowę trzech przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulic Brzeskiej i Polnej w Mielniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231413/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 671629,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ I: BUDOWA TRZECH PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W REJONIE SKRZYŻOWANIA ULIC BRZESKIEJ I POLNEJ W MIELNIKU
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej do SWZ dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ, zawierającej odniesienia do wymaganych cech materiałów, produktów i usług zgodnie z art. 101 ustawy Pzp. Przejścia należy zaprojektować z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy przejść dla pieszych (branża drogowa i elektryczna) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem, w tym opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy;
2) pełną obsługę geodezyjną projektu tj. przygotowanie mapy dla celów projektowych (o ile będzie to wymagane), uzgodnienie projektu z zarządcami dróg, wykonanie robót, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania, w tym m.in. uzgodnienia z zarządca drogi powiatowej, Zamawiający posiada warunki przyłączenia oświetlenia przejść dla pieszych do sieci dystrybucyjnej PGE;
4) zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę i uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o braku sprzeciwu do tego zgłoszenia;
5) budowa przyłącza elektroenergetycznego ze słupa nr 10/1 linii nN przy zbiegu ulic Brzeskiej i Polnej z montażem przy słupie zintegrowanych szafek układu pomiarowo-rozliczeniowego oraz szafki sterowniczej oświetlenia dedykowanego 3 przejść dla pieszych (sterowanie astronomiczne, zmierzchowe, ruchowe, komunikacja z zegarem astronomicznym przez bluetooth),
6) budowa instalacji doziemnej do zasilania 6 słupów dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych (po 2 na każdym wlocie skrzyżowania),
7) montaż 6 słupów z wysięgnikami i oprawami LED, na każdym słupie również montaż aktywnego znaku D-6 animacja „kroczącego człowieka” sterowanego czujnikiem ruchu,
8) wykonanie nowej nawierzchni chodnika na odcinku 100 metrów na 2 wlotach przy ul. Brzeskiej po obu stronach jezdni oraz w ul. Polnej: po stronie zachodniej 100 m, po stronie wschodniej 12 m, w miejscu przejścia dla pieszych wykonanie ramp krawężnikowych na całej szerokości chodnika i maksymalnym wyniesieniu krawężnika ponad poziom nawierzchni jezdni 0,02m, w pasie buforowym pas ostrzegawczy o szer. 0,50m z płytek o fakturze stożkowej, przejścia dla pieszych odsunięte od krawędzi jezdni poprzecznej na odległość 5,00-6,00m.
9) wykonanie nowej ścieralnej nawierzchni jezdni z masy mineralno-asfaltowej na odcinku 100 metrów, każdego z 3 wlotów skrzyżowania, z frezowaniem istniejącej nawierzchni,
10) montaż znaków pionowych i oznakowania poziomego według opracowanej i zatwierdzonej stałej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 278937,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ II: PRZEBUDOWA CZTERECH PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W REJONIE SKRZYŻOWANIA ULIC BRZESKIEJ I KRÓLEWSKIEJ W MIELNIKU
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej do SWZ dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ, zawierającej odniesienia do wymaganych cech materiałów, produktów i usług zgodnie z art. 101 ustawy Pzp. Przejścia należy zaprojektować z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych (branża drogowa oraz elektryczna) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem, w tym opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy;
2) pełną obsługę geodezyjną projektu tj. przygotowanie mapy dla celów projektowych (o ile będzie to wymagane), uzgodnienie projektu z zarządcami dróg, wykonanie robót, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania, w tym m.in. uzgodnienia z zarządca dróg powiatowych, z Podlaskim Konserwatorem Zabytków (teren objęty ochroną jako zabytkowy układ przestrzenny),
4) zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę i uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o braku sprzeciwu do tego zgłoszenia;
5) montaż przy szafce z układem pomiarowo-rozliczeniowego na dz. nr geod. 6002 (park) szafki sterowniczej oświetlenia dedykowanego 4 przejść dla pieszych (sterowanie astronomiczne, zmierzchowe, ruchowe, komunikacja z zegarem astronomicznym przez bluetooth),
6) budowa instalacji doziemnej do zasilania 8 słupów dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych (po 2 na każdym wlocie skrzyżowania),
7) montaż 8 słupów z wysięgnikami i oprawami LED, na każdym słupie również montaż aktywnego znaku D-6 animacja „kroczącego człowieka” sterowanego czujnikiem ruchu,
8) wykonanie nowej nawierzchni chodnika na odcinku 12 metrów na każdym z 4 wlotów skrzyżowania po obu stronach jezdni, w miejscu przejścia dla pieszych wykonanie ramp krawężnikowych na całej szerokości chodnika i maksymalnym wyniesieniu krawężnika ponad poziom nawierzchni jezdni 0,02m, w pasie buforowym pas ostrzegawczy o szer. 0,50m z płytek o fakturze stożkowej, przejścia dla pieszych odsunięte od krawędzi jezdni poprzecznej na odległość 5,00-6,00m,
9) montaż znaków pionowych i oznakowania poziomego według opracowanej i zatwierdzonej stałej organizacji ruchu,
10) wykonanie metalowego wygrodzenia łuków między 4 przejściami dla pieszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 144300,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ III: BUDOWA CZTERECH PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W REJONIE SKRZYŻOWANIA ULIC BRZESKIEJ I MOSTOWEJ W MIELNIKU
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej do SWZ dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ, zawierającej odniesienia do wymaganych cech materiałów, produktów i usług zgodnie z art. 101 ustawy Pzp. Przejścia należy zaprojektować z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy przejść dla pieszych (branża drogowa i elektryczna) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem, w tym opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy;
2) pełną obsługę geodezyjną projektu tj. przygotowanie mapy dla celów projektowych (o ile będzie to wymagane), uzgodnienie projektu z zarządcami dróg, wykonanie robót, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania, w tym m.in. uzgodnienia z zarządca drogi powiatowej, Zamawiający posiada warunki przyłączenia oświetlenia przejść dla pieszych do sieci dystrybucyjnej PGE;
4) zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę i uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o braku sprzeciwu do tego zgłoszenia;
5) budowa przyłącza elektroenergetycznego od najbliższego słupa linii nN przy zbiegu ulic Brzeskiej i Mostowej (dz. nr geod. 6392) z montażem przy słupie zintegrowanych szafek układu pomiarowo-rozliczeniowego oraz szafki sterowniczej oświetlenia dedykowanego 4 przejść dla pieszych (sterowanie astronomiczne, zmierzchowe, ruchowe, komunikacja z zegarem astronomicznym przez bluetooth),
6) budowa instalacji doziemnej do zasilania 8 słupów dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych (po 2 na każdym wlocie skrzyżowania),
7) montaż 8 słupów z wysięgnikami i oprawami LED, na każdym słupie również montaż aktywnego znaku D-6 animacja „kroczącego człowieka” sterowanego czujnikiem ruchu,
8) wykonanie nowej nawierzchni chodnika:
a. na odcinku 100 metrów na jednym północnym wlocie skrzyżowania z
ul. Mostową po obu stronach jezdni;
b. na odcinku 100 m ul. Brzeskiej po północnej stronie jezdni (kierunek do centrum Mielnika)
c. na odcinku 75 m ul. Brzeskiej po południowej stronie jezdni (kierunek do Sutna)
d. w miejscu przejścia dla pieszych wykonanie ramp krawężnikowych na całej szerokości chodnika i maksymalnym wyniesieniu krawężnika ponad poziom nawierzchni jezdni 0,02m, w pasie buforowym pas ostrzegawczy o szer. 0,50m z płytek o fakturze stożkowej, przejścia dla pieszych odsunięte od krawędzi jezdni poprzecznej na odległość 5,00-6,00m.
9) wykonanie nowej ścieralnej nawierzchni jezdni z masy mineralno-asfaltowej na odcinku 100 metrów, każdego z 3 wlotów skrzyżowania, z frezowaniem istniejącej nawierzchni;
10) montaż znaków pionowych i oznakowania poziomego według opracowanej i zatwierdzonej stałej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 248392,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp Zamawiający unieważnia podstępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta o cenie 479 700,00 zł brutto. Cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia o kwotę 142 000,00 zł brutto. Ze względu na aktualne zobowiązania finansowe oraz rozpoczęte inwestycje Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym zamawiający unieważnia niniejsze postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp Zamawiający unieważnia podstępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta o cenie 552 270,00 zł brutto. Cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia o kwotę 355 270,00 zł brutto. Ze względu na aktualne zobowiązania finansowe oraz rozpoczęte inwestycje Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym zamawiający unieważnia niniejsze postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552270,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp Zamawiający unieważnia podstępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta o cenie 541 200,00 zł brutto. Cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia o kwotę 189 200,00 zł brutto. Ze względu na aktualne zobowiązania finansowe oraz rozpoczęte inwestycje Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym zamawiający unieważnia niniejsze postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 541200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541200,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.