eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748562800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8ffd00b-2bf4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230483/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W oparciu o art. 214 ust.1 pkt.7 ustawą Pzp dot. zamówienia w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia ponad bieżące zamówienie:
w ramach zamówienia pn.” Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy” zgodnie z zapisem § 14, ust. 5 umowy z dnia 17.07.2019 r., nr rej. 46/VI/19 z dnia 16.07.2019, zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego nr P-46/V/19 z dnia 16.07.2019 r. w trybie przetargu nieograniczonego.
Przygotowując dokumentację przetargową dla zamówienia podstawowego, ustalił szacunkową wartość zamówienia podstawowego na kwotę 379.250,00 zł w oparciu o ceny elementów robót z maja 2019 wykonane przez W. Tetkowska- Piczonka, oraz przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp , na kwotę nie większą niż 100.000,00 zł. netto.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-102/X/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 51150,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

§ 1
PRZEDMIOT UMOWY
1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować roboty budowlane, polegające na powtórzeniu robót podobnych do zamówienia podstawowego pn. ” „Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy”, przewidzianych do wykonania w § 14, ust. 5 umowy zasadniczej o roboty budowlane z dnia 17.07.2019 r.
2. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie prac szczegółowo określonych – załącznik nr 1 do umowy.
3. Roboty, o których mowa w ust. 2 powyżej winny być wykonane w technologii określonej w Szczegółowych Specyfikacja Technicznych i obejmują:
3.1 remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Świdnicy tj. jezdnie, place, parkingi, chodniki, ścieżki rowerowe:
3.2 wymianę istniejącej nawierzchni na wybranych obszarach i wykonanie nowej o strukturze kamiennej lub z
kostki brukowej betonowej wraz z robotami towarzyszącymi, takimi jak regulacja lub wymiana
krawężników, wymiana obrzeży z wykonaniem nowej podbudowy z kruszywa stabilizowanego
mechanicznie bądź betonowej,
3.3 remont cząstkowy infrastruktury drogowej z materiałów będących w dyspozycji Zamawiającego (rodzaj materiałów został wyszczególniony w formularzu cenowym) z dowiezieniem przez Wykonawcę ze
składowiska do miejsca wbudowania:
a/ załadunek, transport ( ze składowiska przy ul. Pogodnej – teren MZEC- odległość 6 km) oraz wyładunek materiałów w miejscu wbudowania – w zakresie Wykonawcy.
b/ przekazanie materiałów Wykonawcy nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z uprawomocnionym przedstawicielem Zamawiającego (Inspektor Wydziału Dróg i Infrastruktury Miejskiej), od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu,
3.4 wykonaniu remontu nawierzchni zleconych w trybie awaryjnym, w okresie nie dłuższym niż wykazanym przez wykonawcę w ofercie przetargowej lub oznakowanie i zabezpieczenie tych miejsc po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadkach:
a. niesprzyjających warunków atmosferycznych ( opady deszczu, śniegu, temperatura poniżej - 5 °C,) uniemożliwiających wykonanie prac,
b. wskazanych w protokole typowania robót / harmonogramie robót jako miejsca niebezpieczne lub ich stan techniczny stanowi zagrożenie
c. gdzie uszkodzenie powstało w sposób nagły, w wyniku zdarzenia losowego np. wypadek drogowy, katastrofa budowlana itp.
d. wskazanych przez Zamawiającego, których stan techniczny stanowi zagrożenie i jednocześnie jest przedmiotem protokołu typowania,
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót i czynności niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami.
§ 2
ZAKRES ZAMÓWIENIA
1. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
1) roboty budowlane polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, zgodnych z jego przedmiotem, których całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
2) roboty, w ilościach zgodnych z kosztorysem, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy; kosztorys został sporządzony przez Wykonawcę na warunkach zgodnych z zamówieniem podstawowym.
2. Ponadto, w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich innych prac niezbędnych do kompleksowego wykonania przedmiotu umowy.
3. Prace budowlane będą prowadzone na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalający na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych przez cały okres trwania budowy, a także, w miarę możliwości technologicznych, do umożliwienia przez ten okres dojazdu do nieruchomości oraz dostaw towaru; jeżeli ze względów technologicznych zaistnieje konieczność wstrzymania dojazdu do nieruchomości – Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony i uzgodnienia terminu robót.

§3
TERMIN WYKONANIA
1. Termin wykonania i odbioru robót ustala się następująco:
- w dniu podpisania umowy …………………..
- zakończenie realizacji przedmiotu umowy dnia 31.08.2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61124,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61124,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61124,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "W&J" Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych Maria Chorzemska, Wiesław Chorzemski s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8840034301

7.3.3) Ulica: B. Śmiałego 1/3

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61124,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.