eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › "Przebudowa wraz z rozbudową budynku Świetlicy Wiejskiej w Łagowie" - dz.nr 377/1; 377/2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa wraz z rozbudową budynku Świetlicy Wiejskiej w Łagowie” - dz.nr 377/1; 377/2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 70

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757721411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.zgorzelec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.zgorzelec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/887076

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa wraz z rozbudową budynku Świetlicy Wiejskiej w Łagowie” - dz.nr 377/1; 377/2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5349d6b-ca4f-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022265/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Przebudowa wraz z rozbudową budynku Świetlicy Wiejskiej w Łagowie” - dz.nr 377/1; 377/2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Przebudowa wraz z rozbudową budynku Świetlicy Wiejskiej w Łagowie” - dz.nr 377/1; 377/2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja szósta, Nr Edycja6PGR/2023/1486/Polski Ład, w ramach, których przewiduje się:
a. Przebudowę wraz z rozbudową istniejącego budynku świetlicy wiejskiej wprowadzając podział na dwie strefy: jedną związaną bezpośrednio ze świetlicą wiejską, w ramach której prowadzone są zajęcia rekreacyjne i drugą sportową związaną przede wszystkim z działalnością lokalnego klubu piłkarskiego.
b. W ramach robót budowlanych zostanie wykonana przebudowa budynku polegająca na przeprowadzeniu prac konstrukcyjnych i wykończeniowych oraz jego rozbudowa w celu powiększenia istniejącej sali świetlicy wiejskiej jak i uzyskania dodatkowych pomieszczeń.
c. Istniejący budynek jest niepodpiwniczony o jednej kondygnacji nadziemnej, który po wykonaniu projektowanych prac takim pozostanie. Nowa część obiektu zostanie przykryta stropodachem jednospadowym o kącie nachylenia 50 stanowiącym nawiązanie do części istniejącej budynku.
Projektowana rozbudowa wymaga przebudowy istniejącego przyłącza gazowego poprzez jego skrócenie i przeniesienie szafki gazowej na nowoprojektowaną ścianę zewnętrzną budynku.
d. PARAMETRY TECHNICZNO-UŻYTKOWE: Budynek świetlicy wiejskiej:
- długość - 21,30 m
- szerokość - 24,45 m
- wysokość - 5,10 m
- powierzchnia użytkowa - 398,30 m2
- powierzchnia całkowita - 459,90 m2
- powierzchnia zabudowy - 459,90 m2
- powierzchnia schodów, tarasów zewnętrznych, pochylni - 79,10 m2
- kubatura - 1605,50m³
4. Zakres prac planowanej inwestycji obejmuje proste rozwiązania architektoniczne i konstrukcyjne nie podlegające przepisom art. 20. Ust. 2, zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej w skład której wchodzą:
1.Projekt Architektoniczno – Budowlany
2.Projekt Techniczny
3.Przedmiar robót
4.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
5.Opinia Geotechniczna
6.Charakterystyka Energetyczna
7.Wizualizacja
6.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku opisanych w treści SWZ oraz załącznikach. Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie
przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ oraz załącznikach. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2187000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2810000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2187000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INFRACONNECT SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IMPEL SYNERGIES SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992734777

7.3.3) Ulica: A.SŁONIMSKIEGO 1

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2187000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.