eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Remont pomieszczeń w budynku nr 3 przy ul. Królewieckiej 169 w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku nr 3 przy ul. Królewieckiej 169 w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynku nr 3 przy ul. Królewieckiej 169 w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91100ee0-0fc7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010991/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Remont pomieszczeń w budynku nr 3 w KNW przy ul. Królewieckiej 169 w Elblągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174533/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 387016,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku nr 3 przy ul. Królewieckiej 169 w Elblągu.
Charakterystyka obiektu:
Budynek położony na terenie zamkniętym kompleksu nieruchomości wojskowych przy ul. Królewieckiej 169 w Elblągu. Usytuowany jest wzdłuż wewnętrznej drogi komunikacji samochodowej. Budynek nr 3 został wybudowany w 1935 roku, od tego czasu część jego elementów poddawana była remontom i konserwacji. Jest to obiekt wolnostojący, murowany, trzy-kondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym, dwu-klatkowy. Dach czterospadowy o konstrukcji płatwiowo - kleszczowej ze słupami i murłatami opartymi na monolitycznej żelbetowej ramie nad poddaszem użytkowym, pokryty dachówką ceramiczną w kolorze ceglastym na deskowaniu pełnym. Elewacja tynk mineralny drapany, dołem cokół z cegły ceramicznej licowanej.
Budynek wyposażony w instalację wod-kan, c.w.u, z.w.u., c.o., elektryczną i odgromową.
Budynek podczas wykonywania robót będzie użytkowany.
Dane liczbowe budynku:
- Długość budynku - 67,57 m.
- Szerokość budynku - 16,70 m.
- Wysokość budynku - 18,54 m.
- Powierzchnia zabudowy - 1 128,42 m2.
- Kąt nachylenia połaci dachu - 38*.
Zakres robót:
1. Roboty budowlane - pomieszczenia w części parteru
- Naprawa tynków, zeskrobanie starej farby, gruntowanie i wykonanie gładzi gipsowych oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych glazurowanych.
- Wymiana posadzek i podkładów cementowych, warstwy wyrównawcze i niwelujące pod posadzki.
- Izolacje przeciwwilgociowe, cieplne i przeciwdźwiękowe.
- Wymiana stolarki okiennej. drzwiowej oraz krat okiennych.
- Posadzki z paneli podłogowych oraz płytek podłogowych gres.
- Renowacja posadzek z deszczułek parkietowych.
- Wykonanie powłok malarskich emulsyjnych i olejnych.
- Ustawienie ścianek systemowych z płyty HPL - 3 kabiny WC + 1 kabina z natryskiem.
- Wywiezienie i utylizacja gruzu.
2. Roboty elektryczne
- Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej 230V z oprawami na przewodach typu YDYp 3*1,5 mm2 wraz z osprzętem instalacyjnym. Wymiana instalacji gniazd wtykowych 230V przewodami typu YDYp 3*2,5mm2 wraz z osprzętem instalacyjnym.
- Badania odbiorcze instalacji elektrycznej.
3. Roboty sanitarne
- Demontarz urządzeń sanitarnych i armatury.
- Montaż urządzeń sanitarnych i armatury wraz z podejściami dopływowymi i odpływowymi.
- Wymiana grzejników żeliwnych członowych na dwupłytowe, zaworów grzejnikowych na termostatyczne z głowicą termostatyczną.
- Wymiana zaworów powrotnych prostych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367495,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394292,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367495,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Tomasz Klecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783109861

7.3.3) Ulica: Rawska 18b

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367495,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.