eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Poprawa przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Goleniów w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Goleniów w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914182459

1.5.8.) Numer faksu: 914182919

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goleniow@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/goleniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Goleniów w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a471134-ddd6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158348/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Goleniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188971

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 858283,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Poprawa przejezdności dróg leśnych o łącznej powierzchni 2 500 m², w leśnictwach: Zielonczyn, Dzisna, Borowik, Krokorzyce, Widzieńsko, Stepnica.
Szacunkowa powierzchnia dróg gruntowych przewidziana do poprawy przejezdności (leśnictwa: Zielonczyn, Dzisna, Borowik, Krokorzyce, Widzieńsko, Stepnica) – 2 500 m2.
Zamówienie obejmuje poprawę przejezdności dróg leśnych polegającą na nawiezieniu i wypełnieniu wyprofilowanej nawierzchni drogi gruntowej, przy zachowaniu poniższych parametrów:
- zaklinowanie dolnej warstwy klińcem kamiennym #0/4 mm o grubości warstwy 2 cm,
- warstwa dolna stanowiąca przekrusz betonowy o frakcji #0/63 mm o grubości warstwy 23 cm,
- szerokość odcinków, na których poprawiana jest przejezdność dróg na całej długości ustala się na 3,5 mb, na terenie leśnictw: Zielonczyn, Dzisna, Borowik, Krokorzyce, Widzieńsko, Stepnica. Dopuszcza się zmianę parametru szerokości ze względu na ukształtowania terenowe na co Zamawiający musi wyrazić zgodę i ująć ten fakt w zleceniu i obmiarze.
Całość prac polega na przywróceniu w nawierzchni gruntowej prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego, usunięciu nierówności i zapewnieniu właściwego odwodnienia poprzez np. wykopanie miejscowo dołów chłonnych na poboczach odcinka drogi.
W miejscach, w których stwierdzono trwałe odkształcenia nawierzchni, należy po przywróceniu prawidłowego profilu drogi wykonać ich miejscowe doziarnienie mieszkanką kruszywa, przy zachowaniu poniższych parametrów:
- zaklinowanie dolnej warstwy klińcem kamiennym #0/4 mm o grubości warstwy 2 cm,
- warstwa dolna stanowiąca przekrusz betonowy o frakcji #0/63 mm o grubości warstwy 23 cm,
- szerokość odcinków, na których poprawiana jest przejezdność dróg na całej długości ustala się na 3,5 mb, na terenie leśnictw: Zielonczyn, Dzisna, Borowik, Krokorzyce, Widzieńsko, Stepnica. Dopuszcza się zmianę parametru szerokości ze względu na ukształtowania terenowe na co Zamawiający musi wyrazić zgodę i ująć ten fakt w zleceniu i obmiarze.

W przypadku gdy na wskazanych odcinkach powstają głębsze koleiny lub wyboje, należy przed położeniem warstwy dolnej, uzupełnić powstałe zagłębienia tak, by można było uzyskać zamierzone grubości warstw przy zachowaniu właściwego profilu poprzecznego i podłużnego, odpowiednio rodzimym gruntem mineralnym lub innym materiałem sypkim np. tłuczniem lub pospółką.
Zarówno materiał użyty przed właściwą warstwą oraz warstwa właściwa muszą być prawidłowo zagęszczone.
Ilość i lokalizacja odcinków dróg przewidzianych do poprawy przejezdności będzie zlecana zleceniami szczegółowymi. Zamawiający po wykonaniu przez Wykonawcę zleconych prac na odcinkach dróg będzie przeprowadzał odbiór wykonanych robót.
Podstawą rozliczenia wykonanych prac jest 1m².

Poprawę przejezdności odcinków dróg leśnych należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 1c do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Przedmiar dla Pakietu nr 1 – załącznik nr 1a do SWZ;
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Specyfikacja Techniczna dla Pakietu nr 1 i 2 – Załącznik nr 1c do SWZ;
• Mapy z lokalizacją dróg Pakiet nr 1 i 2 – załącznik nr 1d do SWZ;

Lokalizacje na których jest wstępnie planowana realizacja robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zostały przedstawione na załącznikach mapowych stanowiących załącznik nr 1d do SWZ. Lokalizacje na których jest planowana realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia ma charakter wstępny i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że zawsze będzie się odbywała na obszarze leśnictw wchodzących w skład danego pakietu.
Ilość prac planowanych do wykonania w danych lokalizacjach, na których jest planowana realizacja przedmiotu zamówienia w ramach danego Pakietu ma charakter wstępny i może ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 80 %.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie realizacji przedmiotu zamówienia prawo do zmniejszenia rozmiaru prac wykazanych w załączniku nr 1a do SWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego, a także w przypadku wystąpienia innych ważnych przyczyn, w szczególności: przyczyn przyrodniczych, okoliczności wywołanych przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne bądź innych sytuacji, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowanie, jednakże nie mniej niż 80 % wartości Przedmiotu umowy zawartej z Wykonawcą.
Wyżej wymienione zmniejszenia rozmiaru prac, w stosunku do zakresu określonego w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia nie stanowi zmiany umowy ani niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zmniejszenie rozmiaru prac nie wymaga pisemnego uzgodnienia.
Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych;
- roboty ręczne polegających na wykonywaniu wykopów, zasypywaniu, rozgarnianiu itp.;
Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 4 do SWZ.
Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
Wykonawca wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesiące licząc od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskazanego w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy lub więcej – w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” (patrz rozdział 16 SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 638604,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Poprawa przejezdności dróg leśnych o łącznej powierzchni 860 m², w leśnictwach: Niewiadowo, Wierzchosław, Krępsko, Mosty, Goleniów, Olszanka.
Szacunkowa powierzchnia dróg gruntowych przewidziana do poprawy przejezdności (leśnictwa: Niewiadowo, Wierzchosław, Krępsko, Mosty, Goleniów, Olszanka) – 860 m².
Zamówienie obejmuje poprawę przejezdności dróg leśnych polegającą na nawiezieniu i wypełnieniu wyprofilowanej nawierzchni drogi gruntowej, przy zachowaniu poniższych parametrów:
- zaklinowanie dolnej warstwy klińcem kamiennym #0/4 mm o grubości warstwy 2 cm,
- warstwa dolna stanowiąca przekrusz betonowy o frakcji #0/63 mm o grubości warstwy 23 cm,
- szerokość odcinków, na których poprawiana jest przejezdność dróg na całej długości ustala się na 3,5 mb na terenie leśnictw: Niewiadowo, Wierzchosław, Krępsko, Mosty, Goleniów, Olszanka. Dopuszcza się zmianę parametru szerokości ze względu na ukształtowania terenowe na co Zamawiający musi wyrazić zgodę i ująć ten fakt w zleceniu i obmiarze.
Całość prac polega na przywróceniu w nawierzchni gruntowej prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego, usunięciu nierówności i zapewnieniu właściwego odwodnienia poprzez np. wykopanie miejscowo dołów chłonnych na poboczach odcinka drogi.
W miejscach, w których stwierdzono trwałe odkształcenia nawierzchni, należy po przywróceniu prawidłowego profilu drogi wykonać ich miejscowe doziarnienie mieszkanką kruszywa, przy zachowaniu poniższych parametrów:
- zaklinowanie dolnej warstwy klińcem kamiennym #0/4 mm o grubości warstwy 2 cm,
- warstwa dolna stanowiąca przekrusz betonowy o frakcji #0/63 mm o grubości warstwy 23 cm,
- szerokość odcinków, na których poprawiana jest przejezdność dróg na całej długości ustala się na 3,5 mb, na terenie leśnictw: Niewiadowo, Wierzchosław, Krępsko, Mosty, Goleniów, Olszanka. Dopuszcza się zmianę parametru szerokości ze względu na ukształtowania terenowe na co Zamawiający musi wyrazić zgodę i ująć ten fakt w zleceniu i obmiarze.
W przypadku gdy na wskazanych odcinkach powstają głębsze koleiny lub wyboje, należy przed położeniem warstwy dolnej, uzupełnić powstałe zagłębienia tak, by można było uzyskać zamierzone grubości warstw przy zachowaniu właściwego profilu poprzecznego i podłużnego, odpowiednio rodzimym gruntem mineralnym lub innym materiałem sypkim np. tłuczniem lub pospółką.
Zarówno materiał użyty przed właściwą warstwą oraz warstwa właściwa muszą być prawidłowo zagęszczone.
Ilość i lokalizacja odcinków dróg przewidzianych do poprawy przejezdności będzie zlecana zleceniami szczegółowymi. Zamawiający po wykonaniu przez Wykonawcę zleconych prac na odcinkach dróg będzie przeprowadzał odbiór wykonanych robót.
Podstawą rozliczenia wykonanych prac jest 1m².
Poprawę przejezdności odcinków dróg leśnych należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 1c do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Przedmiar dla Pakietu nr 2– załącznik nr 1b do SWZ;
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Specyfikacja Techniczna dla Pakietu nr 1 i 2 – Załącznik nr 1c do SWZ;
• Mapy z lokalizacją dróg Pakiet nr 1 i 2 – załącznik nr 1d do SWZ;

Lokalizacje na których jest wstępnie planowana realizacja robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zostały przedstawione na załącznikach mapowych stanowiących załącznik nr 1d do SWZ. Lokalizacje na których jest planowana realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia ma charakter wstępny i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że zawsze będzie się odbywała na obszarze leśnictw wchodzących w skład danego pakietu.
Ilość prac planowanych do wykonania w danych lokalizacjach, na których jest planowana realizacja przedmiotu zamówienia w ramach danego Pakietu ma charakter wstępny i może ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 80 %.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie realizacji przedmiotu zamówienia prawo do zmniejszenia rozmiaru prac wykazanych w załączniku nr 1b do SWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego, a także w przypadku wystąpienia innych ważnych przyczyn, w szczególności: przyczyn przyrodniczych, okoliczności wywołanych przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne bądź innych sytuacji, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowanie, jednakże nie mniej niż 80 % wartości Przedmiotu umowy zawartej z Wykonawcą.
Wyżej wymienione zmniejszenia rozmiaru prac, w stosunku do zakresu określonego w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia nie stanowi zmiany umowy ani niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zmniejszenie rozmiaru prac nie wymaga pisemnego uzgodnienia.
Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych;
- roboty ręczne polegających na wykonywaniu wykopów, zasypywaniu, rozgarnianiu itp.;
Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 4 do SWZ.
Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
Wykonawca wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesiące licząc od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskazanego w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy lub więcej – w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” (patrz rozdział 16 SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 219679,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEO Paweł Symonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561829705

7.3.3) Ulica: Wawrzyniaka

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97317,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103664,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97317,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEO Paweł Symonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561829705

7.3.3) Ulica: Wawrzyniaka

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97317,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.