eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Aranżacja części powierzchni "0" parteru budynku biurowo-usługowego z parkingiem podziemnym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1 na potrzeby Wydziału Finansowego UMP z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Aranżacja części powierzchni „0” parteru budynku biurowo-usługowego z parkingiem podziemnym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1 na potrzeby Wydziału Finansowego UMP z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630303454

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 406

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 61-441

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wcwi@gjw.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wcwi.com.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254158

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00252370/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej łącznie dla wszystkich Części 363 500 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
 dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
 dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
 dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
 Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej i/lub robót instalacyjnych sanitarnych i/lub robót ogólnobudowlanych i remontowych podobnych do robót przewidzianych dla Części 1, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej dla Części 1 kwoty: 142 550 zł netto, dla Części 2 kwoty: 113 950 zł netto,
dla Części 3 kwoty: 107 000 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
 dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
 dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
 dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
 Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. w zakresie Części 1 - robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej, w zakresie Części 2 - robót instalacyjnych sanitarnych, w zakresie Części 3 - robót budowlanych podobnych do robót przewidzianych w OPZ dla tej Części, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej 363 500 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
 dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
 dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
 dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
 Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej i/lub robót instalacyjnych sanitarnych i/lub robót ogólnobudowlanych i remontowych podobnych do robót przewidzianych dla Części 1, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej dla Części 1 kwoty: 142 550 zł netto, dla Części 2 kwoty: 113 950 zł netto,
dla Części 3 kwoty: 107 000 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
 dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
 dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
 dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
 Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. w zakresie Części 1 - robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej, w zakresie Części 2 - robót instalacyjnych sanitarnych, w zakresie Części 3 - robót budowlanych podobnych do robót przewidzianych w OPZ dla tej Części, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej łącznie dla wszystkich Części 363 500 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
 dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
 dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
 dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
 Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej i/lub robót instalacyjnych sanitarnych i/lub robót ogólnobudowlanych i remontowych podobnych do robót przewidzianych dla Części 1, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej dla Części 1 kwoty: 142 550 zł netto, dla Części 2 kwoty: 113 950 zł netto,
dla Części 3 kwoty: 107 000 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
 dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
 dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
 dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
 Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. w zakresie Części 1 - robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej, w zakresie Części 2 - robót instalacyjnych sanitarnych, w zakresie Części 3 - robót budowlanych podobnych do robót przewidzianych w OPZ dla tej Części, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-11-15 10:00

Po zmianie:
2021-11-17 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-11-15 10:15

Po zmianie:
2021-11-17 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-12-14

Po zmianie:
2021-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.