eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Sprzedaż i dostawa kruszyw drogowych Część I: Sprzedaż i dostawa kruszywa drogowego naturalnego Część II: Sprzedaż i dostawa piasku i żwiru



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa kruszyw drogowych
Część I: Sprzedaż i dostawa kruszywa drogowego naturalnego
Część II: Sprzedaż i dostawa piasku i żwiru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajazd 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 35 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa kruszyw drogowych
Część I: Sprzedaż i dostawa kruszywa drogowego naturalnego
Część II: Sprzedaż i dostawa piasku i żwiru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4e7796a-ee20-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212756/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 09/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż kruszywa drogowego oraz piasku wraz z dostawą transportem Wykonawcy i rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym i na jego koszt, partiami na bazę ZDiM Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8 lub na teren budowy w msc. Płońsk (miejsce dostawy zostanie wskazane dla pojedynczej dostawy) z podziałem na poszczególne części zamówienia:

Część I. Sprzedaż i dostawa kruszywa drogowego naturalnego, w tym:
- kruszywo drogowe frakcji 4/31,5 mm – szacunkowa ilość: 5 542,00 ton;
- grys kamienny frakcji 2/5 mm - szacunkowa ilość: 85,00 ton;
- kruszywo o frakcji 8/16 mm - szacunkowa ilość: 300,00 ton;
- kruszywo o frakcji 11/16 mm - szacunkowa ilość: 80,00 ton;
- kruszywo o frakcji 5/8 mm - szacunkowa ilość: 55,00 ton;
2. Dotyczy części I:
1) Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe warunki:

Uziarnienie wg PN-EN 933-1 GA 85
Tolerancja typowego uziarnienia wg PN-EN 933-1 GTA 20
Wskaźnik kształtu Si 55
Zawartość pyłów wg PN-EN 933-1 f deklarowana
Odporność na rozdrabnianie wg- PN-EN 1097-2 ≤ LA40
Nasiąkliwość wg PN-EN 1097-6 WA242
Zanieczyszczenia Brak żadnych ciał obcych takich jak: drewno, szkło i plastik, mogących pogorszyć wynik końcowy
Mrozoodporność na frakcji kruszywa 8/16 wg PN-EN 1367-1 F10
2) Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Kruszywa frakcji 2/5 mm, 5/8 mm, 8/16 mm i 11/16 mm powinny być płukane i odpylone.
3) Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania określone odpowiednimi przepisami i być dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
4. Zamówienie będzie realizowane partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego (pojedyncza dostawa w uzgodnieniu z Wykonawcą, w zależności od rodzaju transportu Wykonawcy).
5. Termin realizacji pojedynczej dostawy – wg oferty Wykonawcy w czasie określonym w godzinach od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przekazywanego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (minimalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 48 godzin, maksymalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 72 godziny).
6. Faktyczna ilość zamawianych wyrobów będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Odbiór ilościowy w dniu dostawy.
7. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego zamówionej partii materiału.
8. Wykonawca zapewni, że dostarczone materiały będące przedmiotem zamówienia odpowiadają odpowiednim normom. Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z każdą dostawą.
9. Wraz z każdą dostawą, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu deklaracji właściwości użytkowych i/lub dokumentów wymienionych w ust. 8.
10. Zakwestionowane przez zamawiającego tj. Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. partie dostarczonych materiałów, jako niespełniające wymogów norm lub na które dostawca nie przedstawi wymaganych dokumentów, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiałów jak i za ich transport Zamawiający nie zapłaci.
11. Zakwestionowane materiały Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z miejsca ich rozładunku w ciągu 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie materiałów niewłaściwej jakości.
12. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub wad dostarczonych materiałów, Wykonawca dostarczy towar wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od dnia stwierdzenia wad.
13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na jedną lub wszystkie części zamówienia.
14. Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy: 2.
15. Wszystkie zapisy specyfikacji jednakowo dotyczą wszystkich części chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 555980,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż kruszywa drogowego oraz piasku wraz z dostawą transportem Wykonawcy i rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym i na jego koszt, partiami na bazę ZDiM Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8 lub na teren budowy w msc. Płońsk (miejsce dostawy zostanie wskazane dla pojedynczej dostawy) z podziałem na poszczególne części zamówienia:
Część II. Sprzedaż i dostawa piasku i żwiru, w tym:
- piasek – szacunkowa ilość: 3 835,00 ton;
- żwir – szacunkowa ilość: 84,00 m3.
3. Dotyczy części II:
1) Piasek musi spełniać poniższe warunki:
a) wodoprzepuszczalność: wartość współczynnika wodoprzepuszczalności „k” powinna być większa od 8 m/dobę i kapilarności biernej Hkb ˂ 1,0 m;
b) zagęszczalność: piasek powinien mieć wskaźnik różnorodności U o wartości co najmniej 5 i umożliwiać uzyskanie wskaźnika zagęszczenia (Is) warstwy mrozoochronnej równego 1,03 według normalnej próby Proctora (PN-88/B-04481, metoda I lub II), badanego zgodnie z normą BN-77/8931-12,
c) szczelność: określona zależnością:
D15/d85 ≤ 5
gdzie:
D15 – wymiar sita, przez które przechodzi 15% ziaren warstwy mrozoochronnej,
d85 - wymiar sita, przez które przechodzi 85% ziaren gruntu podłoża,
d) wskaźnik piaskowy WP ≥ 35,
e) wskaźnik nośności CBR ≥ 35%,
f) zawartość cząstek ≤ 0,075 mm ˂ 5%; ziarn ≥ 2 mm – 35-75%; ziarn ≤ 2 mm nie więcej niż 25%,
g) zawartość cząstek ≤ 0,02 mm ˂ 3%, ziarn ˃ 16 mm nie więcej niż 40%,
h) wymagany moduł wtórny odkształcenia E2 ≥ 80 MPa,
i) wodoprzepuszczalność ≥ 8 m/dobę; kapilarność bierna ˂ 1,0 m.
2) Żwir musi spełniać warunki przedstawione na rysunku znajdującym się w treści SWZ.
4. Zamówienie będzie realizowane partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego (pojedyncza dostawa w uzgodnieniu z Wykonawcą, w zależności od rodzaju transportu Wykonawcy).
5. Termin realizacji pojedynczej dostawy – wg oferty Wykonawcy w czasie określonym w godzinach od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przekazywanego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (minimalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 48 godzin, maksymalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 72 godziny).
6. Faktyczna ilość zamawianych wyrobów będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Odbiór ilościowy w dniu dostawy.
7. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego zamówionej partii materiału.
8. Wykonawca zapewni, że dostarczone materiały będące przedmiotem zamówienia odpowiadają odpowiednim normom. Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z każdą dostawą.
9. Wraz z każdą dostawą, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu deklaracji właściwości użytkowych i/lub dokumentów wymienionych w ust. 8.
10. Zakwestionowane przez zamawiającego tj. Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. partie dostarczonych materiałów, jako niespełniające wymogów norm lub na które dostawca nie przedstawi wymaganych dokumentów, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiałów jak i za ich transport Zamawiający nie zapłaci.
11. Zakwestionowane materiały Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z miejsca ich rozładunku w ciągu 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie materiałów niewłaściwej jakości.
12. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub wad dostarczonych materiałów, Wykonawca dostarczy towar wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od dnia stwierdzenia wad.
13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na jedną lub wszystkie części zamówienia.
14. Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy: 2.
15. Wszystkie zapisy specyfikacji jednakowo dotyczą wszystkich części chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 81572,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642791,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 876045,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642791,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "CAREX" Grzegorz Domagała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571020039

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642791,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94610,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140859,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94610,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Sawicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671795325

7.3.4) Miejscowość: Ilinko

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94610,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.