eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedliska › Dostawa kompaktowej ładowarki gąsienicowej



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kompaktowej ładowarki gąsienicowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedliska 77

1.5.2.) Miejscowość: Siedliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/501162

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kompaktowej ładowarki gąsienicowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a569c712-0ca6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/08/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej fabrycznie, nieużywanej kompaktowej ładowarki gąsienicowej do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Siedliskach administrowanego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku, Siedliska 77, gmina Ełk, powiat ełcki, woj. warmińsko-mazurskie.
2. Dostawa obejmuje fabrycznie nową, nie używaną ładowarkę gąsienicową wraz z osprzętem,
o minimalnych wymaganiach techniczno - jakościowych:
1) Długość maszyny z łyżką - max 3700 mm.
2) Wysokość maszyny - max 2111 mm.
3) Szerokość maszyny z łyżką - max 2100 mm.
4) Wysokość załadunku - min 3075 mm.
5) Masa operacyjna - min 4057 kg.
6) Obciążenie destabilizujące - min 2610 kg.
7) Silnik - wysokoprężny, moc min 54,6 kW, ekologiczny, spełanijący wymogi co najmniej aktualnie obowiązujących norm poziomu emisji spalin EU.
8) Kabina operatora - wentylowa, ogrzewana, wyciszona, regulowany fotel, wycieraczki szyby przedniej, wskaźnik poziomu paliwa, zawieszenie odporne przeciw drganiom, ochrona ROPS - konstrukcja zabezpieczająca przy wywróceniu, FOPS - konstrukcja zabezpieczająca przed spadającymi przedmiotami.
9) Oświetlenie - światła przednie i tylne, światło w kabinie, lampa ostrzegawcza (kogut ostrzegawczy).
10) Sygnał dźwiękowy przy jeździe wstecz.
11) Ogumienie - gąsienice gumowe ze stalowymi zabezpieczeniami min 400 mm.
12) Osprzęt - łyżka do robót ziemnych o pojemności min 0,48 m3 z listwą tnącą, otwierana hydraulicznie; chwytak do załadunku elektrośmieci; mechaniczne szybkozłącze do szybkiej wymiany osprzętu.
13) System diagnostyki: nie wymagający użycia komputera zewnętrznego i chronionego programu serwisowego producenta
14) Wyposażony dodatkowo w apteczkę, gaśnicę i trójkąt ostrzegawczy.
3. Ładowarka ma posiadać certyfikat na znak CE.
4. Wykonawca zapewni 24 miesięczną gwarancję na dostarczoną kompaktową ładowarkę gąsienicową.
5. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny z czasem reakcji serwisu do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
6. Poza tym wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Dostawy ładowarki spełanijącej przynajmniej minimalne wymagane parametry do siedziby Zamawiającego.
2) Przekazania kompletnej dokumentacji technicznej,
3) przeszkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji maszyny wyznaczonego personelu zamawiającego (min. 2 osoby),
4) Przekazania dokumentu gwarancyjnego.
5) Zapewnienia ilości paliwa w maszynie, która umożliwi co najmniej wykonanie czynności odbiorowych, jednak nie mniej niż na wykonanie pracy w czasie krótszym niż 1 mth,
6) Bezpłatnej usługi przeglądów okresowych w okresie trwania gwarancji – Zamawiający pokrywa tylko kosz zużytych materiałów do przeglądu.
7. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) Dostawca jest zobowiązany dostarczyć ładowarkę teleskopową w terminie nie później niż
w ciągu 90 dni od dnia podpisania umowy.
2) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu.
3) Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o terminie dostawy.
4) Odbiór maszyny nastąpi w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu roboczym (poniedziałek -piątek) w godzinach 08.00-14.00.
5) W terminie odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a) instrukcję obsługi maszyny,
b) książkę gwarancyjną wraz z listą punktów serwisowych na terenie całego kraju,
c) katalog części zamiennych i szybko zużywających się,
d) książkę przeglądów okresowych,
e) wykaz zalecanych smarów i olejów oraz ich zamienników poprzez podanie ich parametrów
f) dokumentację techniczno-ruchową
g) schemat elektryczny blokowy urządzeń i sterowania
h) wymagane atesty i dopuszczenia na rynek Rzeczypospolitej Polskiej,
i) Oświadczenie, że maszyna jest fabrycznie nowa (wyprodukowana w 2021 r.), kompletna, wolna od wad, obciążeń lub zabezpieczeń, nieużywana, w pełni sprawna i gotowa do użycia, spełniająca wymogi określone przez zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43250000-0 - Ładowarki czołowe

43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490770 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490770 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490770 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atut Rental Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006212967

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-687

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490770 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.