eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Sucha 15

1.4.2.) Miejscowość: Radom

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.4.7.) Numer telefonu: 48 389 26 30

1.4.8.) Numer faksu: 48 389 26 31

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka organizacyjna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254066

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00245637

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka o pojemności min 8 m3” o DMC nieprzekraczającej 14 ton, z trzymiejscową kabiną dzienną na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu, ul. Sucha 15.
2. Wymagania techniczne pojazdu:
Nadwozie: Kabina pojedyncza dzienna ze skrzynią ładunkową do przewożenia odpadów
Rok produkcji: 2023 – 2024- fabrycznie nowy
Moc: min. 175 KM
Pojemność skokowa: min 2950 cm3
Typ sinika: Diesel
Skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana lub automatyczna
Kolor: biały RAL
Liczba miejsc wraz kierowcą: 3
Dopuszczalna masa całkowita: do 14 ton
Norma emisji spalin: min EURO 6
3. Wymagania niezbędnego wyposażenia:
- klimatyzacja,
- wspomaganie układu kierowniczego,
- ABS, ESP,
- zbiornik paliwa z tworzywa min 100L z zamykanym korkiem na kluczyk,
- tachograf,
- belka świetlna LED na kabinie z napisem „ZUK Radom”,
- poduszka powietrzna minimum dla kierowcy,
- centralny zamek,
- szyby przednie sterowane elektrycznie,
- boczne lusterka regulowane i podgrzewane zapewniające dostateczną widoczność przy tego typu zabudowie,
- radio,
- koło zapasowe pełnowymiarowe,
- zestaw do wymiany koła,
- trójkąt odblaskowy,
- apteczka,
- gaśnica,
- komplet dywaników gumowych na podłogę,
- komplet pokrowców ochronnych na wszystkie siedzenia wykonane z materiału odpornego na wycieranie,
- kabina trzymiejscowa dzienna,
- 2 komplety kluczyków,
- oznaczenie pojazdu napisem „ODPADY” zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów z późn. zm.
4. Wymagania dotyczące zabudowy:
- skrzynia ładunkowa przeznaczona do zbierania i transportu odpadów z tylnym załadunkiem i systemem zgniatania i wypychania odpadów na całej długości zabudowy,
- pojemność skrzyni ładunkowej min 8 m3 ze zbiornikiem na odcieki wyposażonym w zawór spustowy,
- ładowność min. 2500 kg,
- lampa błyskowa ostrzegawcza umieszczona na skrzyni ładunkowej,
- kamera cofania odporna na działanie warunków atmosferycznych umożliwiająca obserwację za pojazdem z kolorowym wyświetlaczem min 7” umieszczonym w kabinie kierowcy,
- sygnał ostrzegawczy przy cofaniu,
- układ uwalniania zakleszczonych pojemników,
- uszczelnienie odwłoka ze skrzynią,
- automatycznie podnoszony i opuszczany odwłok,
- lampy robocze zabudowy oświetlające załadunek odpadów,
- oświetlenie chodnikowe (6 punktów świetlnych),
- osłony lamp tylnych,
- ściany boczne zabudowy wykonane z blachy min. 3 mm i zabezpieczone przed korozją,
- urządzenie załadowcze do współpracy z pojemnikami o poj. 110 do 1100 dm3 zgodnie z normą PN/EN 840 udźwig min 400kg,
- możliwość załadunku worków,
- uchwyty na miotłę i łopatę,
- zbiornik z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk zamontowany na zabudowie,
- logo ZUK umieszczone na zabudowie,
- oświetlenie wg obowiązujących przepisów drogowych,
- wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie,
- drzwi kontrolne na bocznej ścianie zabudowy,
- zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę, zgodnie z dyrektywą 98/37/CEE,
- pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączania: zabudowy, lamp ostrzegawczych, oświetlenia roboczego, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej,
- dwie kasety sterujące po obu stronach kosza zasypowego,
- oznakowanie ostrzegawcze zgodnie z DIN 30710,
- kolor zabudowy pomarańczowy RAL,
- stopnie dla ładowaczy po obu stronach zabudowy z czujnikami obciążenia, blokadą biegu wstecznego.
Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Pozostałe wyposażenie niewyszczególnione: powinno być zgodne ze standardem oferowanym przez producenta dla oferowanego modelu pojazdu.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd spełniał wymogi o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047) i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
7. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd posiadał niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji, kartę gwarancją z opisem warunków gwarancji, instrukcje obsługi w języku polskim niezbędne do prawidłowej eksploatacji pojazdu, wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania, wyposażenie wymagane przepisami ruchu drogowego i dokumenty wymagane odrębnymi przepisami.
Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim albo przetłumaczone na język polski.
8. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd specjalistyczny typu śmieciarka objęty był:
a) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy podwozia (pojazdu) w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
b) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy zabudowy w przypadku jej usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
liczone od dnia odbioru protokolarnego pojazdu bez zastrzeżeń.
Uwaga: wydłużenie okresu gwarancji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XIX SWZ.
9. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę serwisu do wykonywania obsług i napraw gwarancyjnych:
- miejscem wykonania serwisu gwarancyjnego zabudowy jest siedziba Zamawiającego poprzez serwis mobilny lub jeśli będzie konieczność wykonania naprawy w stacji serwisowej - miejsce wskazane przez Wykonawcę położone nie dalej niż 140 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu serwisu dla zabudowy na warunkach wskazanych w zdaniu poprzednim.
- odległość serwisu podwozia (pojazdu) od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu stacji serwisu z podaniem jego nazwy i adresu w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 100 km.
10. Usunięcie wad i usterek pojazdu w okresie gwarancji i rękojmi musi być potwierdzone protokolarnie.
11. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt. Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem licząc w dniach roboczych. Dostawa może nastąpić w dni robocze w godzinach od 8:00 do 13:00.
12. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty dostawy przedmiotu zamówienia z zakresu eksploatacji, obsługi, konserwacji pojazdu i przepisów bhp.
13. Wykonawca oświadcza, iż udziela zgody na montaż urządzenia do monitorowania i lokalizacji pojazdu w trakcie trwania gwarancji.
14. Logo do umieszczenia na pojeździe zostanie dostarczone przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca opracuje projekt i wizualizację odpowiedniego usytuowania oznakowania na pojeździe w terminie 14 dni od daty otrzymania logo. W tym samym terminie Wykonawca zaproponuje najlepszy materiał i technikę wykonania zapewniającą trwałość oznakowania, odporność na warunki atmosferyczne i ścieranie charakterystyczne dla mycia pojazdu, blaknięcie, sól lub błoto. Projekt podlega ocenie Zamawiającego w terminie 5 dni od jego otrzymania, wyrażonej na piśmie, polegającej na akceptacji lub zgłoszeniu uwag. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego Wykonawca uwzględni je i poprawiony projekt prześle do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od zgłoszonych uwag.

Po zmianie:
1. Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka o pojemności min 8 m3” o DMC nieprzekraczającej 14 ton, z trzymiejscową kabiną dzienną na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu, ul. Sucha 15.
2. Wymagania techniczne pojazdu:
Nadwozie: Kabina pojedyncza dzienna ze skrzynią ładunkową do przewożenia odpadów
Rok produkcji: 2023 – 2024- fabrycznie nowy
Moc: min. 175 KM
Pojemność skokowa: min 2950 cm3
Typ sinika: Diesel
Skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana lub automatyczna
Kolor: biały RAL
Liczba miejsc wraz kierowcą: 3
Dopuszczalna masa całkowita: do 14 ton
Norma emisji spalin: min EURO 6
3. Wymagania niezbędnego wyposażenia:
- klimatyzacja,
- wspomaganie układu kierowniczego,
- ABS, ESP,
- zbiornik paliwa z tworzywa min 100L z zamykanym korkiem na kluczyk,
- tachograf,
- belka świetlna LED na kabinie z napisem „ZUK Radom”,
- poduszka powietrzna minimum dla kierowcy,
- centralny zamek,
- szyby przednie sterowane elektrycznie,
- boczne lusterka regulowane i podgrzewane zapewniające dostateczną widoczność przy tego typu zabudowie,
- radio,
- koło zapasowe pełnowymiarowe,
- zestaw do wymiany koła,
- trójkąt odblaskowy,
- apteczka,
- gaśnica,
- komplet dywaników gumowych na podłogę,
- komplet pokrowców ochronnych na wszystkie siedzenia wykonane z materiału odpornego na wycieranie,
- kabina trzymiejscowa dzienna,
- 2 komplety kluczyków,
- oznaczenie pojazdu napisem „ODPADY” zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów z późn. zm.
4. Wymagania dotyczące zabudowy:
- skrzynia ładunkowa przeznaczona do zbierania i transportu odpadów z tylnym załadunkiem i systemem zgniatania i wypychania odpadów na całej długości zabudowy,
- pojemność skrzyni ładunkowej min 8 m3 ze zbiornikiem na odcieki wyposażonym w zawór spustowy,
- ładowność min. 2500 kg,
- lampa błyskowa ostrzegawcza umieszczona na skrzyni ładunkowej,
- kamera cofania odporna na działanie warunków atmosferycznych umożliwiająca obserwację za pojazdem z kolorowym wyświetlaczem min 7” umieszczonym w kabinie kierowcy,
- sygnał ostrzegawczy przy cofaniu,
- układ uwalniania zakleszczonych pojemników,
- uszczelnienie odwłoka ze skrzynią,
- automatycznie podnoszony i opuszczany odwłok,
- lampy robocze zabudowy oświetlające załadunek odpadów,
- oświetlenie chodnikowe (6 punktów świetlnych),
- osłony lamp tylnych,
- ściany boczne zabudowy wykonane z blachy min. 3 mm i zabezpieczone przed korozją,
- urządzenie załadowcze do współpracy z pojemnikami o poj. 110 do 1100 dm3 zgodnie z normą PN/EN 840 udźwig min 400kg,
- możliwość załadunku worków,
- uchwyty na miotłę i łopatę,
- zbiornik z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk zamontowany na zabudowie,
- logo ZUK umieszczone na zabudowie,
- oświetlenie wg obowiązujących przepisów drogowych,
- wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie,
- drzwi kontrolne na bocznej ścianie zabudowy,
- zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę,
- pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączania: zabudowy, lamp ostrzegawczych, oświetlenia roboczego, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej,
- dwie kasety sterujące po obu stronach kosza zasypowego,
- oznakowanie ostrzegawcze zgodnie z DIN 30710,
- kolor zabudowy pomarańczowy RAL,
- stopnie dla ładowaczy po obu stronach zabudowy z czujnikami obciążenia, blokadą biegu wstecznego.
Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Pozostałe wyposażenie niewyszczególnione: powinno być zgodne ze standardem oferowanym przez producenta dla oferowanego modelu pojazdu.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd spełniał wymogi o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047) i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
7. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd posiadał niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji, kartę gwarancją z opisem warunków gwarancji, instrukcje obsługi w języku polskim niezbędne do prawidłowej eksploatacji pojazdu, wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania, wyposażenie wymagane przepisami ruchu drogowego i dokumenty wymagane odrębnymi przepisami.
Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim albo przetłumaczone na język polski.
8. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd specjalistyczny typu śmieciarka objęty był:
a) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy podwozia (pojazdu) w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
b) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy zabudowy w przypadku jej usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
liczone od dnia odbioru protokolarnego pojazdu bez zastrzeżeń.
Uwaga: wydłużenie okresu gwarancji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XIX SWZ.
9. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę serwisu do wykonywania obsług i napraw gwarancyjnych:
- miejscem wykonania serwisu gwarancyjnego zabudowy jest siedziba Zamawiającego poprzez serwis mobilny lub jeśli będzie konieczność wykonania naprawy w stacji serwisowej - miejsce wskazane przez Wykonawcę położone nie dalej niż 140 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu serwisu dla zabudowy na warunkach wskazanych w zdaniu poprzednim.
- odległość serwisu podwozia (pojazdu) od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu stacji serwisu z podaniem jego nazwy i adresu w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 100 km.
10. Usunięcie wad i usterek pojazdu w okresie gwarancji i rękojmi musi być potwierdzone protokolarnie.
11. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt. Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem licząc w dniach roboczych. Dostawa może nastąpić w dni robocze w godzinach od 8:00 do 13:00.
12. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty dostawy przedmiotu zamówienia z zakresu eksploatacji, obsługi, konserwacji pojazdu i przepisów bhp.
13. Wykonawca oświadcza, iż udziela zgody na montaż urządzenia do monitorowania i lokalizacji pojazdu w trakcie trwania gwarancji.
14. Logo do umieszczenia na pojeździe zostanie dostarczone przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca opracuje projekt i wizualizację odpowiedniego usytuowania oznakowania na pojeździe w terminie 14 dni od daty otrzymania logo. W tym samym terminie Wykonawca zaproponuje najlepszy materiał i technikę wykonania zapewniającą trwałość oznakowania, odporność na warunki atmosferyczne i ścieranie charakterystyczne dla mycia pojazdu, blaknięcie, sól lub błoto. Projekt podlega ocenie Zamawiającego w terminie 5 dni od jego otrzymania, wyrażonej na piśmie, polegającej na akceptacji lub zgłoszeniu uwag. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego Wykonawca uwzględni je i poprawiony projekt prześle do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od zgłoszonych uwag.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-22 10:00

Po zmianie:
2024-03-27 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-22 10:05

Po zmianie:
2024-03-27 10:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-04-20

Po zmianie:
2024-04-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.