eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ¦wiadczenie us³ug odbioru, wywozu i zagospodarowania sta³ych odpadów komunalnych z Oddzia³u ZUS w Lublinie oraz podleg³ych Oddzia³owi terenowych jednostek organizacyjnych



Og³oszenie z dnia 2023-06-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug odbioru, wywozu i zagospodarowania sta³ych odpadów komunalnych z Oddzia³u ZUS w Lublinie oraz podleg³ych Oddzia³owi terenowych jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600442

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tomasza Zana 36-38C

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-601

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Lublin@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego oraz zarz±dzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


ubezpieczenia spo³eczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug odbioru, wywozu i zagospodarowania sta³ych odpadów komunalnych z Oddzia³u ZUS w Lublinie oraz podleg³ych Oddzia³owi terenowych jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f41b35f9-c305-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00253924

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00412018/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga wywozu odpadów komunalnych z siedziby Oddzia³u ZUS w Lublinie oraz podleg³ych TJO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00178247

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 200000/271/01/2023 - ZAP

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 198763,09 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 179365,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych , z nieruchomo¶ci Oddzia³u ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 36,38 C
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.1 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 108154,05 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z nieruchomo¶ci Biura Terenowego ZUS w Parczewie przy ul. Plac Wolno¶ci 7
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.2 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7522,00 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z nieruchomo¶ci Inspektoratu ZUS w Bia³ej Podlaskiej przy ul. Sadowej 23.
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.3 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27455,00 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z nieruchomo¶ci Inspektoratu ZUS w Pu³awach przy ul. Lubelskiej 20
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.4 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12904,51 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z nieruchomo¶ci Inspektoratu ZUS w Kra¶niku przy ul. Ks. J. Popie³uszki 3A
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.5 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21338,19 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga wywozu sta³ych odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z nieruchomo¶ci Biura terenowego ZUS w £êcznej przy ul. Obroñców Pokoju 5
Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.6 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1991,34 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 103600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 146828,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Transportu Komunalnego Grzegorz Kosior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7130012198

7.3.3) Ulica: Dys, ul.Ksiê¿ycowa 18

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ciecierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 103600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie sk³adania ofert w zakresie ww. czê¶ci zamówienia nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 20347,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 20347,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20347,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koma Lublin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462679634

7.3.3) Ulica: Me³giewska 11E

7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-209

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 20347,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 24468,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 24468,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24468,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Wschód Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482007435

7.3.3) Ulica: Wroc³awska 3

7.3.4) Miejscowo¶æ: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 24468,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie sk³adania ofert w zakresie ww. czê¶ci zamówienia nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie sk³adania ofert w zakresie ww. czê¶ci zamówienia nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie ka¿dej z czê¶ci zamówienia w terminie 24 miesiêcy od dnia daty zawarcia umowy o zamówienie publiczne, jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01 lipca 2023r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.