Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00144905/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy środowiskowej wraz z infrastrukturą wspomagająca administrację oraz zagospodarowanie miejsc rekreacyjnych na terenie gminy Łagów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413437054
1.5.8.) Numer faksu: 413437051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lagowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy środowiskowej wraz z infrastrukturą wspomagająca administrację oraz zagospodarowanie miejsc rekreacyjnych na terenie gminy Łagów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6f1cfc9-fa68-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002522/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Gęsice oraz budowa placów zabaw na terenie Gminy Łagów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2500000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 584025,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu budynku świetlicy wiejskiej w msc. Gęsice, gm. Łagów. Przedmiotowy budynek, będzie obiektem jednokondygnacyjnym, z dachem wielospadowym. Obiekt będzie pełnił funkcję budynku użyteczności publicznej – świetlica wiejska. Działki sąsiednie nie są w żaden sposób zabudowane.
2. Na parterze budynku zaprojektowano następujące pomieszczenia: świetlica, kuchnia, zmywalnia, holl, pomieszczenie gospodarcze, WC damski + dla niepełnosprawnych, WC męski. Podstawową funkcją pomieszczeń na parterze budynku to: pomieszczenia usługowe przeznaczone na świetlicę wiejską.
3. Charakterystyczne parametry techniczne: powierzchnia użytkowa: 131,12 m². powierzchnia zabudowy: 156,41 m2, kubatura: 530,23 m3, wysokość w kalenicy: 6,78 m; ilość kondygnacji nadziemnych: 1; szerokość elewacji frontowej: 17,36 m
4. W ramach inwestycji wykonawca zobowiązany jest wykonać :
1) roboty ziemne- wykopy pod fundament, prace niwelacyjne;
2) wykonanie ław fundamentowych wraz z ich izolacją;
3) wykonanie ścian fundamentowych wraz z ich izolacją;
4) wykonanie stropu;
5) wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych nośnych- parteru;
6) wykonanie wieńca, żeber, podciągów oraz stropu parteru;
7) wykonanie wyłazu strychowego (system rozkładanych schodów);
8) wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej;
9) wykonanie pokrycia dachowego;
10) wykonanie ścian dachowych;
11) wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej;
12) wykonanie wewnętrznej instalacji wodno- kanalizacyjnej;
13) tynkowanie pomieszczeń;
14) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej;
15) wykonanie nowych posadzek: gressowych oraz wykładzin termozgrzewalnych, wykonanie glazury w sanitariatach, pomieszczeniach technicznych oraz przy punktach wodnych
16) wykonanie gładzi szpachlowej; malowanie pomieszczeń;
17) wykonanie izolacji termicznej: ściany fundamentowej (montaż bednarki, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej) ścian zewnętrznych stropu nad parterem.
18) Wykonanie wyprawy tynkarskiej- na cokole tynk żywiczny, na ścianach tynk mineralny;
19) Wykonanie pokrycia dachowego nad całością, łącznie z montażem rynien, rur spustowych, wykonanie obróbek, wykonanie podbitki, montaż instalacji odgromowej;
20) Prace wykończeniowe;
21) Wykonanie zagospodarowania terenu: utwardzenia, opaski wokół budynku, dojść
i dojazdów do budynku, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych, wyprofilowanie nowego podjazdu do działki, wyprofilowanie wjazdu na parking
dla interesantów, wykonanie przyłącza wodociągowego, wykonanie przyłącza kanalizacyjnego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki.
22) Montaż nowego ogrodzenia: furtek i bramy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695187,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115738,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695187,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Budowlana Jadwoga Perlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572378814
7.3.4) Miejscowość: Ociesęki 27
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PERLIK JADWIGA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PERLIK JADWIGA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695187,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
- Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"
- Zagospodarowanie zieleni przy budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną 35/7 obręb Łagów "Ekologiczny Ogród Edukacyjny" (postępowanie powtórzone)
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.