eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa środków higieny i konserwacji obuwia



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków higieny i konserwacji obuwia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/1rblog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków higieny i konserwacji obuwia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88817642-e6fe-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029930/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa środków higieny i konserwacji obuwia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202432/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 44/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 314263,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny i konserwacji obuwia zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabeli niniejszego rozdziału , przy czym ilości ujęte w opcji w tabeli, w kolumnie „ilość w opcji” mogą być wykorzystane po realizacji ilości podstawowej ujętej w kolumnie „ilość podstawowa” w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp wraz z podaniem ilości zamówionego przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie lub mailem lub faxem) w terminie do 3 tygodni od dnia zawarciu umowy. Zamówienie publiczne zostanie wykonane w terminie
1) w zakresie zamówienia podstawowego – do 30 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy, nie później niż do dnia 30 listopada 2022 r.,
2) w zakresie zamówienia opcjonalnego – do 30 dni roboczych liczonych od dnia poinformowania Wykonawcy o realizacji dostaw w zakresie opcji, nie później niż do dnia 30 listopada 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne

33711500-2 - Produkty do pielęgnacji skóry

39812200-9 - Pasty do butów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260988,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438210,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260988,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo Usługowe "ARAMIS" Stanisław Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 739-105-75-09

7.3.3) Ulica: ul. Rolna 243

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-804

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260988,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w następującym terminie:
1) w zakresie zamówienia podstawowego do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy nie później niż do dnia 30 listopada 2022 r.
2) w zakresie zamówienia w ramach prawa opcji do 5 dni roboczych od dnia poinformowania przez Zamawiającego o skorzystaniu z „Prawa opcji”, zgodnie z §2 ust. 6 niniejszej umowy, nie później niż do dnia 30 listopada 2022 r.
2. W przypadku, gdy termin na realizację umowy zakończyłby się po 30 listopada 2022 r.,
to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować umowę jest 30 listopada 2022 r.
3. W przypadku, gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypadałby na dzień wolny od pracy
tj. sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy, to termin realizacji zamówienia przypada na roboczy dzień poprzedzający dzień realizacji zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.