eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gminy Jarocin w ramach projektu Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gminy Jarocin w ramach projektu Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jarocin 159

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-405

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 015 8713141

1.5.8.) Numer faksu: 015 8713138

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminajarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jarocin.ug.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-508b9c1d-dced-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gminy Jarocin w ramach projektu Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-508b9c1d-dced-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023513/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gminy Jarocin w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

V oś priorytetowa - POPC jakim jest rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia "Cyfrowa gmina"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚM.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 120585,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gminy Jarocin w ramach projektu
Cyfrowa Gmina”

1. Laptop z systemem operacyjnym i pakietem biurowym 1 szt.
2. Komputer stacjonarny z monitorem i systemem operacyjnym i pakietem biurowym 10 szt.
3. Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą 1 szt.
4. Urządzenie wielofunkcyjne A3 1 szt.
5. Oprogramowanie do backupu danych 1 szt.
6. Przełącznik zarządzany do sieci LAN 1 szt.
7. serwer 1szt.
8. Serwer NAS 1 szt.
9. UTM Firewall 1 szt.
10. Szkolenia 1 szt.
Wykonawca na podstawie w/w tabeli przygotuje kosztorys ofertowy z uwzględnieniem cen zakupu sprzętu poszczególnych pozycji tabeli oraz usługi szkolenia, który złoży wraz z ofertą przetargową.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

1. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.
2. Ilekroć w niniejszej SWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) jest mowa o materiałach, urządzeniach, programach komputerowych itp. z podaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia i nazwy własne produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Kryteria oceny równoważności, o których mowa w art.99 ust.6 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Jeżeli w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne), a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art.99 ust.6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Należy przyjąć, że odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), jest obowiązany udowodnić w złożonej ofercie, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważny sposób spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego
4. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu. Zamawiający nie zezwala na ingerencję w podzespoły i modyfikację sprzętu / wyposażenia skonfigurowanego przez producenta przed dostawą. Wymagane podzespoły i wyposażenie muszą być fabrycznie wbudowane przez producenta oraz nie wycofane z produkcji.
5. Oprogramowanie musi być oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego oprogramowania lub jego elementów, Zamawiający uzna, że umowa nie została prawidłowo wykonana i naliczy kary umowne. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy oprogramowania należycie licencjonowanego i oryginalnego, Zamawiający odstąpi od umowy i naliczy kary. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownych postępowań.
6. Ustala się minimalny termin gwarancji - 3 lata na przedmiot dostawy, licząc termin od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zapewnia wykonywanie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji i rękojmi za wady i zobowiązuje się do naprawy lub wymiany urządzenia po zgłoszeniu usterki / wady, przez Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 72 godzin od powiadomienia go telefonicznie, pisemnie, faksem lub e-mailem podanym w formularzu ofertowym z informacją o usterce / wadzie. Maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki / wady nie może być dłuższy niż 72 godziny od daty zgłoszenia. Przyjmowanie zgłoszeń odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 telefonicznie.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), tj. zakupu dodatkowych laptopów o parametrach i na warunkach takich samych jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający na pewno zakupi podstawowy zakres przedmiotu zamówienia tj. 1 szt. laptopów zgodnych z SOPZ załącznikiem 1 do SWZ, zaś laptopy objęte prawem opcji zostaną zakupione w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:
9. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wartość oferty najkorzystniejszej będzie niższa od posiadanych środków przez zamawiającego. Pozwoli wtedy to na dokupienie laptopów w ramach prawa opcji do wysokości posiadanych środków na to zamówienie.
2) prawo opcji obejmuje dokupienie laptopów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zał.1 do SWZ do wartości 20% zamówienia podstawowego,
3) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
4) ceny jednostkowe brutto objęte prawem opcji będą takie same jak podane w ofercie na zamówienie podstawowe;
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem wysłanym na adres e-mail podany w ofercie do kontaktu, o woli skorzystania z prawa opcji z podaniem ilości, do 14 dni od podpisania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć takie same laptopy i na takich samych warunkach co realizował zamówienie podstawowe,
6) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za ten zakres przedmiotu zamówienia na warunkach zamówienia podstawowego.
7) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy czy aneksu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244838,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOMECH JANUSZ MIZERA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180472819

7.3.3) Ulica: ul. Generała Leopolda Okulickiego 95

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.