Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00197456/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
- 2022/BZP 00213388/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
- 2022/BZP 00218272/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00237033/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego w Przeworsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651421766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasickiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166487574
1.5.8.) Numer faksu: 166487406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszprzeworsk@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz.przeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zszprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,88384,d55ba2f631d2f82b35722afbf44c72b0.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc17c231-e623-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011429/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 w ramach projektu „Innowacyjne kształcenie w Zespole Szkół Zawodowych w Przeworsku gwarancją sukcesu na rynku pracy"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSZ-KA.26.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144944,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu „Innowacyjne kształcenie w Zespole Szkół Zawodowych w Przeworsku gwarancją sukcesu na rynku pracy" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego.W skład wyposażenia pracowni samochodowej wchodzą:
Część 1 - Dostawa urządzeń warsztatowych:
1) Podnośnik punktowy przejezdny hydrauliczny - 2 szt.
2) Podnośnik punktowy przejezdny pneumatyczny - 2 szt.
3) Wózek narzędziowy z wyposażeniem - 3 szt.
4) Komplet kluczy dynamometrycznych - 2 szt.
5a) Tester samochodowy wraz z tabletem (profesjonalny tester diagnostyczny wraz z tabletem i oprogramowaniem) - 1 szt.
5b) Tester samochodowy wraz z tabletem (tester diagnostyczny wraz z tabletem i oprogramowaniem) - 1 szt.
6) Specjalistyczny komputer przenośny do obsługi oprogramowania serwisowego – 2 szt.
7) Odciąg spalin - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
30213100-6 - Komputery przenośne
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 113887,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni samochodowej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu „Innowacyjne kształcenie w Zespole Szkół Zawodowych w Przeworsku gwarancją sukcesu na rynku pracy" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego.W skład wyposażenia pracowni samochodowej wchodzą:
Część 2 - Dostawa zestawów panelowych:
1) Zestaw panelowy Sensoryka systemów pojazdowych - 1 szt.
2) Zestaw panelowy System zintegrowany typu Motronic M1.5. - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124110-9 - Systemy diagnostyczne
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 31057,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do godz. 1100 w dniu 11.07.2022 r. zostały złożone cztery oferty. Ceny ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części kwotę 85 400 zł. Uwzględniając powyższe należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późniejszymi zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94378,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171708 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do godz. 1100 w dniu 11.07.2022 r. została złożona jedna oferta. Cena oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części kwotę 77 000 zł. Uwzględniając powyższe należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późniejszymi zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88035 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88035 PLN
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 110806R - Grzęska - Parcelacja od km 0+000 do km 1+520, budowa drogi gminnej od km 0+000 do km 0+292,72 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: "Scalenie gruntów wsi Krasne, Pawłowa gm. Adamówka"
- Zakup licencji na serwerowy system operacyjny
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dost.5 szt.fabry. nowych elektrohyd.dźwig. dwukol.,1szt.kompre.śrub,1szt.urządz.do dynam.wymiany oleju w aut.skrzyni biegów oraz 1 szt.wózka narzędz.z wyp.do obsł.poj.hybry i elek. dla KWP w Rzeszowie
- "Zakup i dostawa wyposażenia stacjonarnego punktu obsługi mieszkańców w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona środowiska w Gminie Łącko - Eko Doradca"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.