eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › Poprawa brd na przej¶ciach na DK46 odcinek K³odzko - Z³oty Stok



Og³oszenie z dnia 2022-07-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa brd na przej¶ciach na DK46 odcinek K³odzko - Z³oty Stok

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ we Wroc³awiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców ¦laskich 186

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-139

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

zarz±dzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa brd na przej¶ciach na DK46 odcinek K³odzko - Z³oty Stok

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ca20246-01d7-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00253607

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00072299/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.36 Poprawa brd na przej¶ciach dla pieszych na DK46 na odcinku K³odzko - Z³oty Stok

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Instrukcja korzystania z Platformy:- w przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wyk. do Platformy; po wprowadzeniu danych u¿ytkownika, tj. adresu e-mail oraz has³a, zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;-w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego;-po wype³nieniu Formularza Rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych). 3.Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie: 3.1.kwalifikowanego podpisu elektronicznego:-dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),-dla dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature). 3.2. podpisu osobistego : w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obs³uguje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obs³ug± technologii NFC wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 5 MB,-dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),-dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym. 3.3.podpisu zaufanego :wielko¶æ plików nie mo¿e przekraczaæ 10 MB,-dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),-dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml). 4.Po podpisaniu plików, a przed ich za³±czeniem na Platformê zaleca siê dokonanie weryfikacji kompletno¶ci i poprawno¶ci wszystkich z³o¿onych podpisów (w szczególno¶ci gdy dokument by³ podpisywany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu ró¿nych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawieraj±cego podpis. 5.Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: -sta³y dostêp do sieci Internet o gwarant. przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 Mb/s; -komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerowane nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej – sugerowane najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera. -w³±czona obs³uga JavaScript; zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez Wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie „pdf”). 6.Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³ danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiaj±cy zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. 7.Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:-pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;-oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas(hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie Data przes³ania.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków, które mo¿na wprowadziæ do tre¶ci og³oszenia, pozosta³e informacje zawarto w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
5. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym
z uwzglêdnieniem przepisów w zakresie zamówieñ publicznych, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo:
 dostêpu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zku zwi±zanego
z prawem dostêpu do danych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania,
w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
 sprostowania danych, ich usuniêcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
 wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O/WR.D-3.2411.28.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:
Poprawa brd na przej¶ciach na DK46 odcinek K³odzko – Z³oty Stok Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie "Projektuj i Buduj" i sk³ada siê z nastêpuj±cych etapów:
a) opracowanie dokumentacji projektowej,
b) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
W zakres robót i us³ug przewidywanych do wykonywania w ramach zamówienia wchodz± nastêpuj±ce asortymenty prac:
-budowa o¶wietlenia dedykowanego 9 przej¶æ dla pieszych wraz z zasilaniem,
- u³o¿enie p³ytek dla osób niedowidz±cych i niewidomych w obrêbie przej¶æ dla pieszych obustronnie,
- monta¿ dwustronnego znaku D-6 wraz z lampami ostrzegawczymi na wysiêgniku nad jezdni±,
wraz z robotami towarzysz±cymi wykonaniu w/w prac, na przej¶ciach dla pieszych w zakresie i w lokalizacjach wskazanych w PFU.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przej¶æ dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
„Nie dotyczy”
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
„Nie dotyczy”
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
„Nie dotyczy”
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) dotycz±cej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
- dwóch zadañ polegaj±cych na budowie lub przebudowie o¶wietlenia drogowego dróg lub ulic o warto¶ci 30 000,00 z³ brutto ka¿de
lub
- jednego zadania polegaj±cego na budowie lub przebudowie o¶wietlenia drogowego dróg lub ulic o warto¶ci 60 000,00 z³ brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku, którego opis dokonania oceny spe³nienia zosta³ zamieszczony w pkt. 8.2. 4a) musi wykazaæ w ca³o¶ci jeden z Wykonawców.
Uwaga:
-Jako wykonanie zadania nale¿y rozumieæ doprowadzenie co najmniej do wystawienia protoko³u odbioru robót.
-Za drogê lub ulicê Zamawiaj±cy uzna drogê lub ulicê w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1376 ze zm.).
b) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone.
Wykonawca, na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej, wska¿e osoby, które musi mieæ dostêpne na etapie realizacji zamówienia, spe³niaj±ce nastêpuj±ce wymagania:
1) osoba proponowana do pe³nienia funkcji: Kierownika robót elektrycznych
wymagana liczba osób: 1
kwalifikacje zawodowe, uprawnienia:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacji w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku dozoru wydane zgodnie z art. 54 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 716 ze zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, pracy i polityki spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) (D-1 o napiêciu znamionowym poni¿ej 1 kV).
do¶wiadczenie zawodowe:
2 letnie do¶wiadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót lub Kierownika robót elektrycznych przy realizacji zadañ obejmuj±cych prace przy:
- budowie lub
- przebudowie lub
- remontach lub
- utrzymaniu i konserwacji i naprawie
o¶wietlenia drogowego.
2) osoba proponowana do pe³nienia funkcji: Projektanta
wymagana liczba osób: 1
Kwalifikacje zawodowe, uprawnienia:
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacji w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 10.7. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z sekcj± V
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w sekcji V pkt. 5.5. sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku, gdy spe³nienie warunku opisanego:
a. w sekcji V pkt. 5.4 wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
b. w sekcji V pkt. 5.4 wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
- wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w sekcji V pkt. 5.7., przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w sekcji V pkt. 5.7 sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w sekcji V pkt. 5.4;

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

dopuszczalne zamiany do umowy oraz okre¶lenie warunków zmian zosta³o zawarte w SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-29 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gddkia.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany do dnia 29.09.2023 r. z zachowaniem terminów po¶rednich w³a¶ciwych dla poszczególnych etapów wymienionych poni¿ej:
Etap I.1 uzyskanie decyzji zezwalaj±cych na realizacjê zadania od w³a¶ciwych Organów i przed³o¿enie Zamawiaj±cemu do dnia 30.11.2022r. dla pozycji I.1 – I.5 FC,

Etap I.2 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z opisem PFU do dnia_28.02.2023r. dla pozycji I.1 – I.5 FC,

Etap II wykonanie robót budowlanych do dnia 29.09.2023 r. dla pozycji o numerze II.1 – II.5 FC.
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;.
2) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego .
3. Kryterium okres gwarancji na wszystkie roboty bêdzie rozpatrywany na podstawie okresu gwarancji na wszystkie przez Wykonawcê w Formularzu kryteria pozacenowe.
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego to 36 miesiêcy.
Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji uwzglêdniony do oceny ofert to 60 miesiêcy.
Wykonawca, który zaoferuje:
36 miesiêcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia otrzyma 0 pkt
48 miesiêcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia otrzyma 20 pkt
60 miesiêcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia otrzyma 40 pkt

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.