eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja i restauracja zabytkowego plafonu Plejady autorstwa Wojciecha Fangora znajdującego się w budynku Willi Janówek na terenie PAN Ogrodu Botanicznego - CZRB w Powsinie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i restauracja zabytkowego plafonu Plejady autorstwa Wojciecha Fangora znajdującego się w budynku Willi Janówek na terenie
PAN Ogrodu Botanicznego - CZRB w Powsinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk Ogród Botaniczny - Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prawdziwka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-973

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ob.sekr@obpan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrod-powsin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ogród Botaniczny, Nauka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i restauracja zabytkowego plafonu Plejady autorstwa Wojciecha Fangora znajdującego się w budynku Willi Janówek na terenie
PAN Ogrodu Botanicznego - CZRB w Powsinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ff8585-d67f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00119799/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja i restauracja zabytkowego plafonu Plejady autorstwa Wojciecha Fangora znajdującego się w budynku Willi Janówek na terenie PAN Ogrodu Botanicznego - CZRB w Powsinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164891/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.26.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i restauracja zabytkowego plafonu Plejady autorstwa Wojciecha Fangora znajdującego się w budynku Willi Janówek na terenie PAN Ogrodu Botanicznego-CZRB w Powsinie wraz z wykonaniem niezbędnych prac wzmacniających przy drewnianej konstrukcji stropu stanowiącego podłoże nośne plafonu oraz opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej z przebiegu przeprowadzonych prac.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie projektu budowlanego wraz z przedmiarem robót w części dotyczącej wykonania niezbędnych prac wzmacniających przy drewnianej konstrukcji stropu
2) uzyskanie wszystkich innych prawem przewidzianych pozwoleń/uzgodnień administracyjnych niezbędnych do realizacji zamówienia.
3. Szczegółowy zakres, opis i sposób wykonania prac określają:
1) „Program Prac Konserwatorskich” stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ;
2) Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie o nr SRW.5144.44.2021MG z dnia 23.06.2021r stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ
3) Ekspertyza dotycząca stanu technicznego więźby dachowej i stropu nad parterem w budynku Willa Janówek: branża konstrukcyjno-budowlana stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ
4) Ekspertyza dotycząca stanu technicznego więźby dachowej i stropu nad parterem w budynku Willa Janówek: branża mykologiczno-budowlana stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ
4. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej SWZ służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały równoważne od innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów określonych w dokumentacji. W przypadku podania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego w dokumentacji przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w dokumentacji oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii o nie gorszych parametrach technicznych, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.), zwanej dalej „PrBud”, warunków określonych w ustawie z 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji. W przypadku braku w dokumentacji parametrów dla produktu określonego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem wykonawca winien zwrócić się z zapytaniem do Zamawiającego o wskazanie dodatkowych informacji niezbędnych do złożenia oferty.
5. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia prace. Gwarancja obejmuje naprawę ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Wydłużenie minimalnego okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający stosownie do przepisu art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych w części dotyczącej wykonania niezbędnych prac wzmacniających przy drewnianej konstrukcji stropu objęte zamówieniem , były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (tzw. pracowników fizycznych), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 2207), przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązek ten, nie dotyczy osób (wskazanych na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu PrBud oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wyżej wskazane osoby mają być zatrudniona nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
7. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

45453100-8 - Roboty renowacyjne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

92312000-1 - Usługi artystyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MR KONSERWACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ – Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pereta Art Studio Kamilla Pereta Konserwacja i Restauracja Zabytków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521929014

7.3.3) Ulica: Okopowa 59A, lok. 97

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-043

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Pełnienie funkcji Kierownika Zespołu Konserwatorskiego, nadzór merytoryczny nad realizacją prac, wykonanie kompleksowych prac konserwatorskich i restauratorskich zgodnie z programem stanowiącym integralną część Decyzji MWKZ - Dr hab. Tytus Sawicki, Tito Konserwacja Zabytków
2. Członek zespołu – realizacja kompleksowych prac konserwatorskich i restauratorskich przy malowidle ściennym zgodnie z programem zatwierdzonym przez MWKZ. Konserwacja techniczna i konserwacja estetyczna wraz z opracowaniem powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej oraz konserwatorskimi badaniami laboratoryjnymi - Mgr szt. Małgorzata Ziółkowska Artcon
3. Członek zespołu – realizacja kompleksowych prac konserwatorskich i restauratorskich przy malowidle ściennym zgodnie z programem zatwierdzonym przez MWKZ (konserwacja techniczna i konserwacja estetyczna wraz z opracowaniem powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej oraz konserwatorskimi badaniami laboratoryjnymi - Mgr szt. Urszula Kusz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.