Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00194204/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017342084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chełmska 8 A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-725
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzm.mswia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zzm.mswia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZZM realizuje zadania przewidziane w rozdziale 7a ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP i rozdziale 6 ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz określone w innych przepisach prawa.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3785ccea-202f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021789/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Roboty budowlane polegające na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem - 3 lokale na terenie Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/TPBN/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206929,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 3 części:1) I część – lokal nr 40 w bloku 31 Linin koło Góry Kalwarii,
2) II część – lokal nr 30 przy ul. Dembego 9 w Warszawie,
3) III część – lokal nr 302 przy ul. Podchorążych 43/45 w Warszawie.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 7, STWiORB załącznik nr 8, rzut lokalu załącznik nr 9,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 10, STWiORB załącznik nr 11, rzut lokalu załącznik nr 12,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 13, STWiORB załącznik nr 14, rzut lokalu załącznik
nr 15.
3. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę –– odpowiednio dla każdej części zamówienia.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 47263,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 3 części:1) I część – lokal nr 40 w bloku 31 Linin koło Góry Kalwarii,
2) II część – lokal nr 30 przy ul. Dembego 9 w Warszawie,
3) III część – lokal nr 302 przy ul. Podchorążych 43/45 w Warszawie.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 7, STWiORB załącznik nr 8, rzut lokalu załącznik nr 9,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 10, STWiORB załącznik nr 11, rzut lokalu załącznik nr 12,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 13, STWiORB załącznik nr 14, rzut lokalu załącznik
nr 15.
3. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę –– odpowiednio dla każdej części zamówienia.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 83148,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 3 części:1) I część – lokal nr 40 w bloku 31 Linin koło Góry Kalwarii,
2) II część – lokal nr 30 przy ul. Dembego 9 w Warszawie,
3) III część – lokal nr 302 przy ul. Podchorążych 43/45 w Warszawie.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 7, STWiORB załącznik nr 8, rzut lokalu załącznik nr 9,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 10, STWiORB załącznik nr 11, rzut lokalu załącznik nr 12,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 13, STWiORB załącznik nr 14, rzut lokalu załącznik
nr 15.
3. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane
w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę –– odpowiednio dla każdej części zamówienia.
2. Stosownie do art. 96 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 1 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną –– odpowiednio dla każdej części zamówienia - otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 i 2, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 76518,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25418,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69071,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25418,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólno - Budowlana GREG-BUD Grzegorz Błażejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383757048
7.3.3) Ulica: ul. Długa 49
7.3.4) Miejscowość: Sobolew
7.3.5) Kod pocztowy: 08-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ BŁAŻEJCZYK FIRMA OGÓLNO - BUDOWLANA GREG-BUD
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ BŁAŻEJCZYK FIRMA OGÓLNO - BUDOWLANA GREG-BUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25418,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47427,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47427,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47427,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólno - Budowlana GREG-BUD Grzegorz Błażejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383757048
7.3.3) Ulica: ul. Długa 49
7.3.4) Miejscowość: Sobolew
7.3.5) Kod pocztowy: 08-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ BŁAŻEJCZYK FIRMA OGÓLNO - BUDOWLANA GREG-BUD
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ BŁAŻEJCZYK FIRMA OGÓLNO - BUDOWLANA GREG-BUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47427,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53751,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53751,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53751,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólno - Budowlana GREG-BUD Grzegorz Błażejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383757048
7.3.3) Ulica: ul. Długa 49
7.3.4) Miejscowość: Sobolew
7.3.5) Kod pocztowy: 08-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ BŁAŻEJCZYK FIRMA OGÓLNO - BUDOWLANA GREG-BUD
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ BŁAŻEJCZYK FIRMA OGÓLNO - BUDOWLANA GREG-BUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53751,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.