Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00217760/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-186
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lwk.zgora@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuska-bip.ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f518dc1-f15f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019611/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217760/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LWK.ZZP.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168754,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze.
Zakres robót:
DACH WYSOKI
1. Ustawienie rusztowania na ścianie południowej budynku wysokiego OSiW.
2. Przełożenie arkuszy blach pokrycia dachu wraz z doszczelnieniem połączeń pomiędzy arkuszami blach (poziomymi i pionowymi)
3. Wymiana rynny i pasa nadrynnowego od strony południowej budynku.
DACH NISKI
1. Ułożenie klinów z wełny mineralnej 50 x 50 mm.
2. Wykonanie warstwy nawierzchniowej dachów niskich poprzez jednokrotne pokrycie papą termozgrzewalną - szybki profil SBS o gramaturze 250 g/m2 , wraz z wywinięciem h = 15 cm.
3. Montaż listwy dociskowej aluminiowej na warstwie uszczelniającej silikonu (z wyciśnięciem nadmiaru uszczelniacza) – wykończenie papy.
4. Wymiana wkrętów „farmer“ na pokryciu z blachy
Całość prac należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlano – montażowych w zakresie odnoszącym się do poszczególnych kategorii robót.
Szczegółowe warunki płatności, warunki zmiany umowy określone są w Tomie II (w załączniku nr II.3. - projekt umowy).
Sposób płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia:
1) Zapłata nastąpi po zakończeniu robót budowlanych, potwierdzonych protokołem odbioru końcowego.
2) Dopuszcza się również możliwość częściowego wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku na zakup urządzeń/materiałów niezbędnych do wykonania prac remontowych; wartość faktury/ rachunku odpowiednio pomniejsza wysokość należnego wynagrodzenia.
3) Warunkiem otrzymania wynagrodzenia jest odbiór przedmiotu umowy potwierdzony stosownym protokołem odbioru końcowego robót, podpisanym przez osoby upoważnione przez strony umowy.
4) Płatność wynagrodzenia nastąpi przelewem na wskazane konto bankowe Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, na podstawie protokołu końcowego odbioru robót.
Nie dokonano podziału zamówienia na części ponieważ, podział zadania na realizowane przez różnych wykonawców może spowodować wykonanie różnych zakresów prac w różnym czasie, a co za tym idzie może spowodować trudności w prawidłowym wykonaniu całego zadania. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne zakresy robót mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, w tym spowodowałaby nadmierne trudności i koszty oraz brak koordynacji, skutkujący poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia nie ogranicza ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia 07.07.2022 r. do godz. 10:00, nie wpłynęły oferty.INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.