Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00191033/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mędrzechów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘDRZECHÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mędrzechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001002509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mędrzechów 434
1.5.2.) Miejscowość: Mędrzechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-221
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medrzechow.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medrzechow.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-089256ca-cbf8-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mędrzechów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-089256ca-cbf8-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037381/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mędrzechów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGK.271.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5819426,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Mędrzechów w miejscowości Grądy i Wólka Grądzka.
Przewiduje się wybudowanie ok. 22 km sieci zbiorczej kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym, w tym ok. 5,0 km sieci rozdzielczej (podejścia do poszczególnych pompowni indywidualnych) i 220 pompowni indywidualnych w miejscowości Grądy i Wólka Grądzka w tym również ok. 3,0 km rurociągu ciśnieniowego tranzytowego do istniejącego rurociągu na terenie gm. Bolesław oraz 2 kpl. pompowni sieciowych.
Zamówienie obejmuje:
- opracowanie i pozyskanie wszelkich materiałów do celów projektowych,
- opracowanie koncepcji programowej,
- sporządzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót, oraz technicznego (wykonawczego),
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, tabel elementów rozliczeniowych opartych o przedmiary robót i specyfikacje techniczne,
- wykonanie robót budowlano montażowych na podstawie sporządzonej dokumentacji.
Pożądany zakres opracowania przedstawia mapa zasadnicza z naniesionymi wstępnie trasami i posesjami przewidzianymi do włączenia do sieci. Zakłada się, że do projektu należy przyjąć włączenie ok. 220 szt. budynków (na podstawie wstępnych deklaracji właścicieli) w Grądach i Wólce Grądzkiej.
Sieć kanalizacji sanitarnej należy zaprojektować w systemie ciśnieniowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż zgodnie z zapisami SWZ planuje przeprowadzić postępowanie w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 2 p.z.p., tj. przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści oferty.W utworzonym postępowaniu na platformie e-zamówienia, omyłkowo wskazano zapis dot. prowadzenia postępowanie w trybie podstawowym w oparciu o art. 275 pkt 1 p.z.p. bez możliwości negocjacji, a co za tym idzie tryb ten automatycznie został wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, co nie jest
zgodne z SWZ oraz właściwym trybem, który przewidział Zamawiający.
Z przyczyn technicznych i formalnych, nie ma możliwości zmiany trybu postepowania, gdyż nie są to dopuszczalne czynności już po ogłoszeniu postępowania, w związku z czym wady tej nie można usunąć.
Zaistniała sytuacja ma istotny wpływ na dalsze prowadzenie postępowania, ze względu na rozbieżność pomiędzy SWZ a ogłoszeniem o zamówieniu.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania nastąpiło łączne wystąpienie następujących przesłanek:
• postępowanie jest obarczone wadą:
w związku z omyłkowo wskazanym zapisem w postępowaniu i ogłoszeniu o zamówieniu dot. prowadzenia postępowanie w trybie podstawowym w oparciu o art. 275 pkt 1 p.z.p. bez możliwości negocjacji, nie odpowiada to stanu faktycznemu zgodnie z SWZ i wymaga istotnej modyfikacji.
• wady tej nie można usunąć;
• stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawsiu Kołaczyckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.