eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków i urządzeń wodnych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie - cz.4".



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków i urządzeń wodnych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie – cz.4”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków i urządzeń wodnych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie – cz.4”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71ce5f20-0444-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158602/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.71.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 294277,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Zasyp wyrw brzegowych na rzece Stobnica w km 12+092-12+162 w m. Żyznów".
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; zabudowa wyrwy faszyną; ręczne formowanie nasypów z ziemi; wykonanie opasek z faszyny luzem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 121909,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Usuwanie zatorów, zasyp wyrw na rzece Mleczka Wschodnia w km 13+900-20+800”.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: wykonanie opasek z faszyny luzem; ścinanie drzew piłą mechaniczną; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp; obsianie skarp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 57765,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Konserwacja i udrożnienie cieku Dopływ spod potoku w km 0+000-0+800 w m. Smolarzyny, gm. Żołynia".
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: ręczne usuwanie namułu z cieków; wbijanie ścianek szczelnych drewnianych; wykonanie palisady; wykoszenie porostów ręcznie ze skarp; wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp; usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 34107,72 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Realizacja robót wynikających z zaleceń oceny 5- letniej na zbiorniku Rakszawa w m-ci Rakszawa, gm. Rakszawa”.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; wykonanie opasek z faszyny leśnej; wbijanie ścianek szczelnych drewnianych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 80495,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2019 r., poz. 2019 ze zm.) zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na ww.
części.
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ do upływu oznaczonego w treści SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.09.2021 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta na ww. części zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2019 r., poz. 2019 ze zm.) zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na ww.
części.
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ do upływu oznaczonego w treści SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.09.2021 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta na ww. części zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38932,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38932,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38932,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „ELINSBUD” Wiesław Bagniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161237591

7.3.4) Miejscowość: Brzyska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-304

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38932,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95589,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95589,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95589,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „ELINSBUD” Wiesław Bagniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161237591

7.3.4) Miejscowość: Brzyska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-304

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95589,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.