Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158602/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
- 2021/BZP 00329678/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków i urządzeń wodnych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie – cz.4”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków i urządzeń wodnych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie – cz.4”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71ce5f20-0444-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158602/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.71.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 294277,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Zasyp wyrw brzegowych na rzece Stobnica w km 12+092-12+162 w m. Żyznów".Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; zabudowa wyrwy faszyną; ręczne formowanie nasypów z ziemi; wykonanie opasek z faszyny luzem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 121909,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Usuwanie zatorów, zasyp wyrw na rzece Mleczka Wschodnia w km 13+900-20+800”.Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: wykonanie opasek z faszyny luzem; ścinanie drzew piłą mechaniczną; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp; obsianie skarp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 57765,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Konserwacja i udrożnienie cieku Dopływ spod potoku w km 0+000-0+800 w m. Smolarzyny, gm. Żołynia".Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: ręczne usuwanie namułu z cieków; wbijanie ścianek szczelnych drewnianych; wykonanie palisady; wykoszenie porostów ręcznie ze skarp; wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp; usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 34107,72 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Realizacja robót wynikających z zaleceń oceny 5- letniej na zbiorniku Rakszawa w m-ci Rakszawa, gm. Rakszawa”.Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; wykonanie opasek z faszyny leśnej; wbijanie ścianek szczelnych drewnianych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 80495,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2019 r., poz. 2019 ze zm.) zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na ww.
części.
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ do upływu oznaczonego w treści SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.09.2021 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta na ww. części zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2019 r., poz. 2019 ze zm.) zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na ww.
części.
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ do upływu oznaczonego w treści SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.09.2021 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta na ww. części zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38932,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38932,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38932,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „ELINSBUD” Wiesław Bagniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161237591
7.3.4) Miejscowość: Brzyska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-304
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38932,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95589,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95589,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95589,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „ELINSBUD” Wiesław Bagniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161237591
7.3.4) Miejscowość: Brzyska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-304
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95589,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa przełączników sieciowych Cisco do sieci w Centrum Przetwarzania Danych
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sadzenie drzew i krzewów oraz pielęgnacja terenów zielonych na obszarze Gminy Pruszcz Gdański
- "Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim - Etap II"
- Świadczenie usług ogrodniczych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Budowa grilla miejskiego
- Ogród sensomotoryczny dla najmłodszego chełmianina - budowa w ramach budżetu obywatelskiego
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.