eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilica › "Cyfrowa Gmina" (...) Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego; Część nr 2: Dostawa sprzętu sieciowego wraz z instalacją (montażem) w wyznaczonych punktach.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Cyfrowa Gmina" (...)

Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego;

Część nr 2: Dostawa sprzętu sieciowego wraz z instalacją (montażem) w wyznaczonych punktach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA PILICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żarnowiecka 46 A

1.5.2.) Miejscowość: Pilica

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-436

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 67 35 104

1.5.8.) Numer faksu: 48 32 67 36 081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pilica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e47024-eede-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Cyfrowa Gmina" (...)

Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego;

Część nr 2: Dostawa sprzętu sieciowego wraz z instalacją (montażem) w wyznaczonych punktach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e47024-eede-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057421/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21/00

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211572

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 230684,09 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215726,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego:

1) Serwer z oprogramowaniem systemowym – 2 szt.;
2) Macierz dyskowa – 1 szt.;
3) Serwer NAS wraz z oprogramowaniem – 1 szt.;
4) Komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 9 szt.;
5) Monitor – 9 szt.;
6) Komputer przenośny – laptop z oprogramowaniem systemowym – 2 szt.;
7) Switch – 2 szt.;
w ramach zamówienia pn.: „Realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21/00”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ dla części nr 1.
2. Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE.

3. Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.

4. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności, które zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.

5. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

6. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.

7. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).

8. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU (odpowiednio dla każdej części).

9. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48821000-9 - Serwery sieciowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 180848,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Dostawa sprzętu sieciowego wraz z instalacją (montażem) w wyznaczonych punktach:
1) Infrastruktura ma być doprowadzona do wyznaczonych punktów (pomieszczeń) według załącznika nr 1 i wykonana okablowaniem typu skrętka UTP min. kategorii 6 lub wyższa oraz wykonana w technice typu gwiazda. Ilość punktów sieci przewodowej to 114 sztuk (montaż natynkowy gniazdo typu 2xRJ45 kat. 6). Maksymalna długość jednego kabla to 80 metrów. Całkowita długość okablowania sieci przewodowej wg projektu budynku to 4000 metrów.
2) Infrastruktura sieciowa ma być zakończona w istniejącej szafie rack zainstalowanej w pomieszczeniu serwerowni pok. nr 10.
3) Po stronie wykonawcy jest wymagane wykonanie planu budynku z rozmieszczeniem urządzeń sieci wraz z opisem numeracji gniazd RJ45.
4) Ponadto Wykonawcy sporządzając ofertę i dobierając poszczególne urządzenia do infrastruktury sieciowej muszą uwzględnić fakt, iż niektóre z nich będą musiały ze sobą współpracować (być kompatybilne ze sobą) np. urządzenia montowane w szafie muszą być typu RACK, gniazda muszą być zakończone na patchpanelu.
5) Trasy przewodów muszą być prowadzone w korytkach instalacyjnych rozmiarem dostosowanych do ilości instalowanych przewodów. Prowadzone w liniach prostych, równoległych do krawędzi ścian i stropów.
6) Prace instalatorskie mogą być prowadzone po godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 – 21:00. z wyłączeniem dni: od 12.06.2023 r. do 27.06.2023 r.
7) Podczas wykonywania prac instalatorskich musi być zachowana ciągłość działania obecnie użytkowanej sieci komputerowej.
8) Wszelkie szkody związane z realizacją zamówienia Wykonawca naprawi na własny koszt.
w ramach zamówienia pn.: „Realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21/00”.

1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ dla części nr 2.

2. Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE.

3. Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.

4. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności, które zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.

5. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

6. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.

7. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).

8. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU (odpowiednio dla każdej części).

9. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

32423000-4 - Gniazda sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 34878,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201383,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201383,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201383,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301331630

7.3.3) Ulica: ul. Kostrzewskiego 16,

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201383,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42877 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42877 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42877 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RedLAN Robert Kuczera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240423370

7.3.3) Ulica: Osiedlowa 15A

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42877 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Pełna nazwa zamówienia:
„Realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21/00”
Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego;
Część nr 2: Dostawa sprzętu sieciowego wraz z instalacją (montażem) w wyznaczonych punktach.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Część nr 1: Wykonawca zobowiązuje się wykonać umowę (dostarczyć sprzęt) do 60 dni od daty jej zawarcia, z
zastrzeżeniem dni od 12 do 27.06.2023 r., w których z powodu planowanego urlopu uprawnionego do dokonania weryfikacji
i odbioru dostarczonego sprzętu dostawa nie będzie mogła być realizowana
Część nr 2: Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w terminie 60 dni kalendarzowych od daty
zawarcia umowy. Prace instalatorskie mogą być prowadzone po godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w
godzinach 15:00 – 21:00. z wyłączeniem dni od 12.06.2023 r. do 27.06.2023 r., w których to prace instalatorskie nie będzie
mogła być prowadzone.
3. Zamówienia na część nr 1 udzielono Wykonawcy:
AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska
AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI
ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska
działający w ramach AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski
ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.