eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Kompleksowe uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pawłów



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowe uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pawłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 56

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14

1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-pawlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pawlow.pl/p,34,zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pawłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a27f5bb-d296-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024111/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Kompleksowe uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w gm. Pawłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158603/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKiP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8063002,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowym uregulowaniu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Pawłów (powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie) obejmujące:
- budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zbrza
- budowę sieci wodociągowej w miejscowości Bronkowice-Radkowice-Rzepin Pierwszy
- przebudowę hydroforni Bronkowice zlokalizowanej na działkach ew. 125/3 i 122/2 w miejscowości Bronkowice
- dostawę i montaż instalacji do granulacji i higienizacji osadu ściekowego w oczyszczalni ścieków w Godowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Zbrza, częściowo sieć kanalizacji sanitarnej jest zlokalizowana w obrębie miejscowości Bukówka. Odprowadzenie ścieków z w/w obszaru planuje się poprzez włączenie do istniejącej sieci kanalizacyjnej tłocznej zlokalizowanej w obrębie działki nr 230 położonej w miejscowości Bukówka, poprzez którą ścieki odprowadzane będą do sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej a następnie do oczyszczalni ścieków w Pawłowie.
Łączna długość zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z kanałami bocznymi wynosi 1807,50 m, łączna długość zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej wynosi 489,00 m.
Przedmiot zamówienia obejmuje także budowę odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Bronkowie, Radkowice oraz Rzepin Pierwszy. Dla zasilenia zaprojektowanej sieci wodociągowej przewidziano wykonanie włączeń do istniejącej sieci wodociągowej na terenie działki ewidencyjnej nr 126/4 obręb Bronkowice oraz do istniejącej sieci wodociągowej na terenie działki 338 obręb Radkowice. Dodatkowo przewidziano na działce nr 64/2 w miejscowości Bronkowie wpięcie istniejącej sieci do zaprojektowanej sieci wodociągowej. W zakresie projektu ujęto rozwiązania techniczne z dziedziny projektowania zewnętrznych sieci wodociągowych.
Łączna długość zaprojektowanej sieci wodociągowej wynosi 4058m. Zaprojektowano także łącznie 21 zasuw kołnierzowych. W celu płukania i odpowietrzaniem sieci wodociągowej oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego zaprojektowano 4 hydranty podziemne. Przebudowie podlegać będzie istniejący hydrant na działce nr 69.
W zakres przedmiot zamówienia wchodzi też przebudowa istniejącej hydroforni wody w miejscowości Bronkowice położonej na działkach ewidencyjnych 125/3, 122/2 w zakresie branży technologiczno-sanitarnej i elektrycznej. Przebudowa części technologiczno-sanitarnej polegać będzie na demontażu i wymianie istniejącego zestawu hydroforowego wraz ze zbiornikami, montażu nowego zestawu hydroforowego na oraz wykonaniu instalacji wody technologicznej wraz z instalacją chlorowania wody. W celu dokonania modernizacji należy: wykonać niezbędne roboty adaptacyjno-budowlane, związane z posadowieniem zestawu; wykonać wymianę instalacji wody technologicznej; wykonać instalację chlorowania wody; dokonać rozruchu hydroforni. Zadanie obejmuje w zakresie branży technologiczno-sanitarnej: demontaż instalacji wody technologicznej, demontaż pomp poziomych, sprężarki i zbiorników hydroforowych, montaż instalacji wody technologicznej wraz z montażem przepływomierza elektromagnetycznego, montaż nowego zestawu hydroforowo – pompowego o wydajności 37 m3/h i ciśnieniu 50mH2O, wykonanie instalacji dozowania podchlorynu sodu, wykonanie instalacji ogrzewania elektrycznego, roboty dodatkowe: likwidacja wentylatora mechanicznego w pomieszczeniu chloratora i wykonanie wentylacji mechanicznej w oparciu o istniejący kanał grawitacyjny, likwidacja istniejącego otworu technologicznego (drzwi); w zakresie branży elektrycznej: remont wewnętrznej instalacji elektrycznej (rozdzielnia główna, wymiana szaf sterujących układami pompowni).
Do przedmiotu zamówienia należy ponadto zaprojektowanie oraz wykonanie robót w ramach zadania dot. instalacji granulacji osadu wraz z wiatą magazynową w oczyszczalni ścieków w miejscowości Godów. Zasadniczym celem zadania jest przebudowa (modernizacja) węzła odwadniania i higienizacji osadów ściekowych w oczyszczalni ścieków w miejscowości Godów. Przedsięwzięcie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Całość planowanego zadania stanowi wykonanie dokumentacji projektowej oraz w oparciu o nią: dostawę i montaż węzła (instalacji) higienizacji - granulacji osadów ściekowych; dostawę i montaż hali magazynowej osadu granulowanego; dostawę i montaż wagi samochodowej (waga samochodowa elektroniczna, konstrukcja stalowo-betonowa, nośność minimalna 400 kg, nośność maksymalna 50 000 kg).; wykonanie niezbędnego utwardzenia terenu; wykonanie niezbędnego przełożenia i nowych instalacji zewnętrznych uzbrojenia terenu; dostawę 4 szt. przyczep samowyładowczych osadu odwodnionego (przystosowanych do przewozu osadów ściekowych o uwodnieniu 85%) - stanowiący I etap realizacji zadania. Ponadto w ramach II etapu realizacji zadania, Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zezwolenie Ministra Rolnictwa w zakresie wytwarzania środka poprawiającego właściwości gleby powstałego z osadów ściekowych (granulat). Układ granulacji i higienizacji osadu winien gwarantować: bezpyłowe napełnianie silosu wapna i zasobnika pośredniego; produkcję granulatu o jednorodnej strukturze granulek; całkowitą higienizację osadu i uzyskanie stabilnego produktu o zawartości suchej masy >60%; sterowanie pracą urządzeń za pomocą pomiaru temperatury procesu on-line i płynnej regulacji dawki wapna z dozownika, tak by uzyskać minimalną dawkę wapna dla uzyskania produktu o wyżej wymienionych parametrach; układ wentylacji i odprowadzania oparów wykonany z kanałów i kształtek ze stali minimum AISI 304L. Regulacja wydajności wentylacji poprzez system przepustnic umieszczonych na każdym kanale; sprężarka zasilająca filtry silosu: typ tłokowa, bezolejowa, 7atm, l kW.
Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych:
1) Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3) Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia (dla wszystkich zadań objętych przedmiotem zamówienia) na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
Inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego.
Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz przedmiar robót. Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7146505,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7146505,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7146505,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Sanitex” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941738658

7.3.4) Miejscowość: Tryńcza 120

7.3.5) Kod pocztowy: 37-204

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7146505,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.