Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00179892/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE GMINNEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH JONKOWO I WRZESINA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JONKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jonkowo.pl; biuropodawcze@jonkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29298494-dd12-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE GMINNEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH JONKOWO I WRZESINA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29298494-dd12-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065392/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Modernizacja i doposażenie infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Jonkowo, Wrzesina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 w zakresie Rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej, działanie „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, poddziałanie: Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192912,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1) CZĘŚĆ 1 zamówienia – sprzęt do piłki nożnej: Przedmiotem Części 1 zamówienia jest dostawa (obejmująca załadunek, transport i rozładunek) wyposażenia boisk w sprzęt do piłki nożnej: 4 bramki do piłki nożnej stałe, 4 bramki do piłki nożnej przenośne, 6 mobilnych boksów (wiat) dla zawodników rezerwowych, 2 wózki do malowania linii boiska.4.5.3.) Główny kod CPV: 37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37451710-4 - Sprzęt do znakowania boiska piłkarskiego
4.5.5.) Wartość części: 99445,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 zamówienia – systemy automatycznego nawadniania boisk. Przedmiotem Części 2 zamówienia jest dostawa (obejmująca załadunek, transport i rozładunek) 3 zestawów kompletnych systemów automatycznego nawadniania, przeznaczonych do samodzielnego montażu na pełnowymiarowych boiskach piłkarskich. Zestawy powinny być wyposażone w sterownik zewnętrzny (230 V) odpowiedni do ilości przewidzianych w systemie zraszaczy oraz wbudowany moduł wifi. Zestaw powinien zawierać maksymalnie 13 szt. zraszaczy - każdy z elektrozaworem: w tym nie więcej niż 10 szt. przeznaczonych do umiejscowienia na obwodzie boiska (poza płytą) oraz nie więcej niż 3 szt. do zainstalowania wewnątrz płyty boiska.4.5.3.) Główny kod CPV: 43323000-3 - Sprzęt do nawadniania
4.5.5.) Wartość części: 80487,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.3) CZĘŚĆ 3 – sprzęt do monitoringu i streamingu. Przedmiotem Części 3 zamówienia jest dostawa (obejmująca załadunek, transport i rozładunek) sprzętu do monitoringu wizyjnego boisk (kamery cyfrowe i zestawy solarne służące do zasilania kamer) oraz do streamingu wydarzeń sportowych i kulturalnych (kamera cyfrowa i statyw).4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 12979,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie 1 Części zamówienia. Zamawiający nie widział możliwości jej zwiększenia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138757,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149764,80 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 2 zamówienia wpłynęła tylko jedna oferta. Cena oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części 2 zamówienia. Zamawiający nie widział możliwości jej zwiększenia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123471,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123471,09 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na Część 3 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI JONKOWO
więcej: przetargi JONKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
- Budowa wiat parkingowych typu Carport wraz z instalacją fotowoltaiczną o mocy 47,97kW
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Przytułach Starych o mocy 50 kWp
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wyborowie
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Remont dachów w Zespole Szkół nr 1 w Błoniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.