eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luborzyca › REMONT WNĘTRZA BUDYNKU WIEJSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI ZASTÓW (POSTĘPOWANIE ZP.271.13.2022)



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT WNĘTRZA BUDYNKU WIEJSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI ZASTÓW (POSTĘPOWANIE ZP.271.13.2022)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocmyrzów - Luborzyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 7

1.5.2.) Miejscowość: Luborzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12/387-14-10

1.5.8.) Numer faksu: 12/387-14-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT WNĘTRZA BUDYNKU WIEJSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI ZASTÓW (POSTĘPOWANIE ZP.271.13.2022)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ad24a5-028e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005722/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utworzenie i wyposażenie klubu seniora w miejscowości Zastów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W prowadzonym pierwotnie postępowaniu w trybie podstawowym (postępowanie ZP.10.2022) nie złożono żadnej oferty. Z tego względu postępowanie podstawowe zostało unieważnione. W związku z powyższym zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień Zamawiający może skorzystać z trybu z wolnej ręki, zachowując pierwotne warunki postępowania pierwotnego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e67ec116-e59f-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 278778,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku wiejskim w miejscowości Zastów. W budynku utworzony będzie Klub Seniora+ celem zwiększenia aktywnego uczestnictwa seniorów w życiu społecznym. Zakres prac obejmuje głównie :
a) roboty budowlane:
- wymianę stolarki drzwiowej,
- wymianę stropów podwieszanych,
- naprawę i wymianę uszkodzonych tynków wewnętrznych,
- naprawę i wymianę uszkodzonych okładzin wewnętrznych na ścianach,
- naprawę i wymianę uszkodzonych posadzek,
- sprawdzenie, naprawę, zabezpieczenie oraz wymiana części instalacji elektrycznej,
- przemurowanie uszkodzonych fragmentów ścian związanych z wymianą stolarki drzwiowej,
- uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem materiałów z rozbiórki,
b) roboty instalacyjne – instalacja elektryczna,
c) roboty instalacyjne – instalacje wod-kan, c.o.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót /odgrodzenie, oznakowanie/, zachowania wszelkich warunków, norm bezpieczeństwa i higieny pracy. Bardziej szczegółowy opis techniczny realizacji przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dodatkowo przedmiar robót /załączony do dokumentacji postępowania – pomocniczo/

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415689,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415689,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415689,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Struzik Firma Drogowa i Budowlana Struzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781935147

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 257

7.3.4) Miejscowość: Luborzyca

7.3.5) Kod pocztowy: 32-010

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415689,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia podana w przedmiotowym ogłoszeniu: 278778,14 PLN stanowi wartość netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.