eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla 8 zadań w ramach zadania Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla 8 zadań w ramach zadania Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, 324941267

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla 8 zadań w ramach zadania Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af16dc0-1c45-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla 4 zadań.

1.1.23 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla 7 zadań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191913/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.106.2021.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128341,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla: Odcinek DN 160 mm do działki nr 2927/7 obręb Blanowice (k.m. 7) przy ul. Blanowskiej.

Zakres robót obejmuje:

 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm 8,00 m2
 wykopy w gruncie kat. I-II – 18,15 m3
 zasypywanie wykopów w gruncie kat I-III – 18,50m³
 kanały z rur PCV lite SN8 160/4,7mm – 14,78mb
 przewierty w gruncie kat III-IV – rura stalowa 273mm 14,78mb
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 160 mm 1 szt
 korek fi 160 mm 1 szt
 włączenie rurociągu do istniejącej studni 1 kpl.
 odtworzenie podbudowy z kruszywa łamanego pod drogę o gr. 25 cm- 8,00m²
 odtworzenie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm - 8,00m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa wiążąca o gr.7cm - 8,00m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa ścieralna o gr.5cm - 8,00m²
 powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 22973,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla: Odcinek DN 160mm do działki nr 2170/5 obręb Blanowice (k.m.7) przy ul. Wierczki.

Zakres robót obejmuje:

 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm 11,25 m2
 rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej 5,00m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 20 cm 5,00 m2
 wykopy w gruncie kat. I-II – 30,45 m3
 zasypywanie wykopów kat I-III – 8,93 m³
 podłoża pod kanały – podsypka i obsypka 5,69m³
 rura PVC-U SN8 160/4,7mm – 5,75 mb
 studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm 1 szt
 właz żeliwny typ ciężki – D 400 fi 600 1szt
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 160 mm 1 szt
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 200 mm 2 szt
 korek fi 160 mm 1 szt
 włączenie rurociągu do istniejącej studni 1 kpl.
 podbudowa z kruszywa łamanego pod drogę o gr. 25 cm- 11,25m²
 podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm- 11,25m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa wiążąca o gr.7cm – 11,25m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa ścieralna o gr.5cm – 11,25m²
 podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik o gr. 20 cm- 5,00m²
 podsypka cementowo- piaskowa o gr. 5 cm- 5,00m²
 nawierzchnie z kostki brukowej o gr 8 cm 5,00m²
 ława pod krawężnik 0,17 m³
 krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm 2,50mb
 powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 22191,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla: Odcinek DN 160 mm do działki nr 580 obręb Kosowska Niwa (k.m. 2) przy ul. Kormoranów.


Zakres robót obejmuje:

 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm 8,00 m2
 wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,40m³ na odkład
w gruncie kat. I-II – 8,71 m³
 zasypywanie wykopów grunt kat. I-II – 5,23m³
 podłoża pod kanały – podsypka i obsypka 3,48m³
 kanały z rur PVC – U SN 8 160/4,7mm – 3,52 mb
 korek fi 160 mm 1 szt
 włączenie rurociągu do istniejącej studni 1 kpl.
 podbudowa z kruszywa łamanego pod drogę o gr. 25 cm- 8,00m²
 podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm- 8,00m²
 powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 8014,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 48/18 obręb Zawiercie (k.m 10) przy ul. Cerefisko.

Zakres robót obejmuje:

 rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej 8,00m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 20 cm 8,00 m2
 wykopy w gruncie kat. I-II – 18,81 m3
 zasypywanie wykopów grunt kat. I-III – 18,81m³
 kanały z rur PCV lite SN8 160/4,7mm – 12,39mb
 przewierty w gruncie kat III-IV – rura stalowa 273mm 12,39mb
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 160 mm 1 szt
 korek fi 160 mm 1 szt
 podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik o gr. 20 cm- 8,00m²
 podsypka cementowo- piaskowa o gr. 5 cm- 6,00m²
 nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo- piaskowej o gr 8 cm 8,00m²
 ława pod krawężnik - 0,17 m³
 krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm- 2,50mb
 powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 21023,29 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 84/3 obręb Zawiercie (k.m 44) przy ul. Majakowskiego.

Zakres robót obejmuje:

 rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej 25,00m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 20 cm 25,00 m2
 wykopy w gruncie kat. I-II – 18,81 m3
 zasypywanie wykopów grunt kat. I-III – 18,81m³
 kanały z rur PCV lite SN8 160/4,7mm – 12,39mb
 przewierty w gruncie kat III-IV – rura stalowa 273mm 12,39mb
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 160 mm 1 szt
 korek fi 160 mm 1 szt
 podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik o gr. 20 cm- 8,00m²
 podsypka cementowo- piaskowa o gr. 5 cm- 6,00m²
 nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo- piaskowej o gr 8 cm 8,00m²
 ława pod krawężnik- 0,17 m³
 krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm - 2,50mb
 powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 20155,88 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 152 obręb Zawiercie (k.m 36) przy ul. Krakowskiej.

Zakres robót obejmuje:

 rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej- 2,00m²
 mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych o gr 8 cm – 6,59 m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm - 8,59 m2
 wykopy w gruncie kat. III – 18,49 m3
 wykopy liniowe w gruncie kat. III-IV – 4,62 m3
 kanały z rur PCV o śr. 160mm – 12,39mb
 przewierty w gruncie kat III-IV – rura stalowa 273mm- 8,59mb
 zaślepka o śr. 160mm 1 szt
 trójnik o śr. 160mm 1 szt
 ułożenie rur osłonowych z PCV – 1,50 mb
 podłoża pod kanały z materiałów sypkich – 4,93m³
 zasypywanie wykopów grunt kat. III- IV – 18,18m³
 próba szczelności kanałów rurowych- 8,59 mb
 podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik o gr. 25 cm- 8,59m²
 nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej o gr 8 cm 8,00m²
 nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo- piaskowej o gr 6 cm 2,00m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- warstwa wiążąca o gr.4cm – 6,59m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- warstwa ścieralna o gr.4cm – 6,59m²
 powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 9867,89 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 501 obręb Kosowska Niwa (k.m 2) przy ul. Słowiczej.

Zakres robót obejmuje:

 wykopy w gruncie kat. I-II – 40,51 m3
 zasypywanie wykopów grunt kat. I-III – 32,80m³
 podłoża pod kanały z materiałów sypkich podsypka i obsypka – 7,71m³
 kanały z rur PCV lite SN8 160/4,7mm – 7,79mb
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 160 mm 1 szt
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 200 mm 2 szt
 rura ochronna stalowa 273mm 2,80mb
 studnie rewizyjne z kręgów żebetowych o śr. 1200 mm 1 szt
 właz żeliwny typ ciężki – D 400 fi 600 1szt
 połączenie istniejącego rurociągu ze studnią 1kpl
 podbudowa z kruszywa łamanego pod drogę o gr. 20 cm- 15,02m²


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 20191,41 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 35 obręb Zawiercie (k.m 8) przy ul. Podmiejskiej.

Zakres robót obejmuje:

 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm 3,29 m2
 mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych o gr.8cm 1,29m²
 rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej 2,00m²
 wykopy w gruncie kat. III – 4,88 m3
 podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich- – 1,88m³
 kanały z rur PCV-U SN8 160mm – 3,29mb
 kształtki PVC – zaślepka 1 szt
 Trójnik PVC – 1 szt
 rury ochronne PCV 3,29 mb
 powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 3922,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.10.2021r., godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.10.2021r., godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUET Usługi Drogowo - Mostowe mgr inż. Grzegorz Loranty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491022898

7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20G

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JANSBUD" Jan Soboń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490016039

7.3.3) Ulica: Polska 42

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JANSBUD" Jan Soboń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490016039

7.3.3) Ulica: Polska 42

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JANSBUD" Jan Soboń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490016039

7.3.3) Ulica: Polska 42

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUET Usługi Drogowo - Mostowe mgr inż. Grzegorz Loranty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491022898

7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20G

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JANSBUD" Jan Soboń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490016039

7.3.3) Ulica: Polska 42

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu, Zamawiający skrócił nazwę zadania. Pełna nazwa to: Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla:

Zadanie nr 1 Odcinek DN 160 mm do działki nr 2927/7 obręb Blanowice (k.m. 7) przy ul. Blanowskiej.
Zadanie nr 2 Odcinek DN 160mm do działki nr 2170/5 obręb Blanowice (k.m.7) przy ul. Wierczki.
Zadanie nr 3 Odcinek DN 160 mm do działki nr 580 obręb Kosowska Niwa (k.m. 2) przy ul. Kormoranów.
Zadanie nr 4 Odcinek DN 160 mm do działki nr 48/18 obręb Zawiercie (k.m 10) przy ul. Cerefisko.
Zadanie nr 5 Odcinek DN 160 mm do działki nr 84/3 obręb Zawiercie (k.m 44) przy ul. Majakowskiego.
Zadanie nr 6 Odcinek DN 160 mm do działki nr 152 obręb Zawiercie (k.m 36) przy ul. Krakowskiej.
Zadanie nr 7 Odcinek DN 160 mm do działki nr 501 obręb Kosowska Niwa (k.m 2) przy ul. Słowiczej.
Zadanie nr 8 Odcinek DN 160 mm do działki nr 35 obręb Zawiercie (k.m 8) przy ul. Podmiejskiej.

w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.