eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski w 2021 r. - przetarg II



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski w 2021 r. - przetarg II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO JANÓW LUBELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (15) 8720072

1.5.8.) Numer faksu: (15) 8720185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: janowlubelski@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://janowlubelski.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://janowlubelski.lublin.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski w 2021 r. - przetarg II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f481c4e8-1086-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00072644/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski w 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174854/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 756310,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na konserwacji i utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski w 2021 roku. Prace będą wykonywane na terenie leśnym. Drogi te są drogami wywozowymi lub dojazdowymi do pożaru o nawierzchni gruntowej naturalnej. Istniejące drogi, położone są w całości na gruntach Skarbu Państwa, znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Janów Lubelski. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji prac i ilości materiału do wbudowania. Drogi te nie są obiektami budowlanymi. Zakres prac wynika z konieczności profilowania nawierzchni celem dostosowania parametrów i geometrii drogi do warunków ruchu pojazdów wywożących drewno. W ciągu istniejących dróg występują liczne koleiny i wypłukania nawierzchni oraz zawyżone pobocza.
Przedmiot zamówienia:
- Część I - utrzymanie dróg leśnych w leśnictwach: Zdzisławice, Flisy, Bukowa, Zofianka, Obrówka, Momoty i Jakuby,
2. Równanie dróg leśnych.
Równanie dróg polegające na przywróceniu nawierzchni gruntowej prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego, usunięciu nierówności i zapewnieniu właściwego odwodnienia. Równanie i wałowanie dróg gruntowych należy wykonać równiarką samojezdną i walcem wibracyjnym. Występujące wyboje i koleiny wyrównuje się gruntem rodzimym, zagęszcza i stabilizuje mechanicznie. Mocno ubitą glebę oraz silnie zadarnioną należy wstępnie rozdrobnić kruszarką drogową. Prace należy prowadzić z zachowaniem standardów wykonania dla dróg gruntowych danej kategorii (profile poprzeczne i podłużne, umożliwiające odprowadzenie wód opadowych) oraz w odpowiednich warunkach atmosferycznych gwarantujących zachowanie uzyskanych parametrów po wykonaniu powyższych robót. Naprawa dróg obejmuje profilowanie, wałowanie i usunięcie korzeni z powierzchni drogi oraz uprzątnięcie terenu. Wyrównanie nawierzchni równiarką, a następnie utwardzenie jej poprzez 3 krotny przejazd walcem.
ILOŚĆ DRÓG DO WYRÓWNANIA, PROFILOWANIA I ZAGĘSZCZENIA:
- dla Cześć I – 35,00 km
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zakresu robót.
3. Wbudowanie kruszywa na drogi leśne.
We wskazanych miejscach w celu utwardzenia drogi należy:
1) Wykonać korytowanie mechaniczne nawierzchni gruntowej.
2) Wykonać nawierzchnię z kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm, bez domieszki kruszyw pochodzących z recyklingu, dogęszczone walcem drogowym. Grubość warstwy średnio 15 cm po zagęszczeniu, z dopuszczeniem grubszej warstwy w przypadku ubytków powstałych na rozmiękczonym terenie w postaci głębokich i rozległych wybojów i kolein. Podłoże powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Nawierzchnia drogi powinna zapewniać właściwe odwodnienie. Spadki poprzeczne nie powinny być mniejsze niż 3% oraz nie powinny przekraczać 5%. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego.
Rozliczenie za wykonane prace nastąpi w tonach wbudowanego kruszywa.
W należności za zużyte kruszywo zawarte są wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę.
Ilość kruszywa do wbudowania:
- dla Część I – 2100 t.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zakresu robót.
4. Wbudowanie piasku na drogi leśne.
We wskazanych miejscach w celu utwardzenia należy:
1) Wykonać korytowanie mechaniczne nawierzchni gruntowej.
2) Wykonać warstwę z piasku, dogęszczone walcem drogowym. Grubość warstwy średnio 15 cm po zagęszczeniu, z dopuszczeniem grubszej warstwy w przypadku ubytków powstałych na rozmiękczonym terenie w postaci głębokich i rozległych wybojów i kolein. Podłoże powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Nawierzchnia drogi powinna zapewniać właściwe odwodnienie. Spadki poprzeczne nie powinny być mniejsze niż 3% oraz nie powinny przekraczać 5%. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego.
Rozliczenie za wykonane prace nastąpi w tonach wbudowanego piasku. W należności za zużyty piasek zawarte są wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę.
Ilość piasku do wbudowania:
- dla Część I – 210 t.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zakresu robót.
5. Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Szczegółową Specyfikacją Techniczną - załącznik nr 10 do SWZ, dokumentacją techniczną – załącznik nr 13 oraz przedmiarem robót - załącznik nr 11 do SWZ, ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą - Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
6. Kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5, 0/63 mm, bez domieszki kruszyw pochodzących z recyklingu, musi być dopuszczone do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania oraz posiadać wszystkie wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 241697,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na konserwacji i utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski w 2021 roku. Prace będą wykonywane na terenie leśnym. Drogi te są drogami wywozowymi lub dojazdowymi do pożaru o nawierzchni gruntowej naturalnej. Istniejące drogi, położone są w całości na gruntach Skarbu Państwa, znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Janów Lubelski. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji prac i ilości materiału do wbudowania. Drogi te nie są obiektami budowlanymi. Zakres prac wynika z konieczności profilowania nawierzchni celem dostosowania parametrów i geometrii drogi do warunków ruchu pojazdów wywożących drewno. W ciągu istniejących dróg występują liczne koleiny i wypłukania nawierzchni oraz zawyżone pobocza.
Przedmiot zamówienia:
- Część II - utrzymanie dróg leśnych w leśnictwach: Pikule, Majdan, Stojeszyn, Gwizdów, Kochany, Kalenne.
2. Równanie dróg leśnych.
Równanie dróg polegające na przywróceniu nawierzchni gruntowej prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego, usunięciu nierówności i zapewnieniu właściwego odwodnienia. Równanie i wałowanie dróg gruntowych należy wykonać równiarką samojezdną i walcem wibracyjnym. Występujące wyboje i koleiny wyrównuje się gruntem rodzimym, zagęszcza i stabilizuje mechanicznie. Mocno ubitą glebę oraz silnie zadarnioną należy wstępnie rozdrobnić kruszarką drogową. Prace należy prowadzić z zachowaniem standardów wykonania dla dróg gruntowych danej kategorii (profile poprzeczne i podłużne, umożliwiające odprowadzenie wód opadowych) oraz w odpowiednich warunkach atmosferycznych gwarantujących zachowanie uzyskanych parametrów po wykonaniu powyższych robót. Naprawa dróg obejmuje profilowanie, wałowanie i usunięcie korzeni z powierzchni drogi oraz uprzątnięcie terenu. Wyrównanie nawierzchni równiarką, a następnie utwardzenie jej poprzez 3 krotny przejazd walcem.
ILOŚĆ DRÓG DO WYRÓWNANIA, PROFILOWANIA I ZAGĘSZCZENIA:
- dla Część II – 30,00 km
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zakresu robót.
3. Wbudowanie kruszywa na drogi leśne.
We wskazanych miejscach w celu utwardzenia drogi należy:
1) Wykonać korytowanie mechaniczne nawierzchni gruntowej.
2) Wykonać nawierzchnię z kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm, bez domieszki kruszyw pochodzących z recyklingu, dogęszczone walcem drogowym. Grubość warstwy średnio 15 cm po zagęszczeniu, z dopuszczeniem grubszej warstwy w przypadku ubytków powstałych na rozmiękczonym terenie w postaci głębokich i rozległych wybojów i kolein. Podłoże powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Nawierzchnia drogi powinna zapewniać właściwe odwodnienie. Spadki poprzeczne nie powinny być mniejsze niż 3% oraz nie powinny przekraczać 5%. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego.
Rozliczenie za wykonane prace nastąpi w tonach wbudowanego kruszywa.
W należności za zużyte kruszywo zawarte są wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę.
Ilość kruszywa do wbudowania:
- dla Część II – 1800 t.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zakresu robót.
4. Wbudowanie piasku na drogi leśne.
We wskazanych miejscach w celu utwardzenia należy:
1) Wykonać korytowanie mechaniczne nawierzchni gruntowej.
2) Wykonać warstwę z piasku, dogęszczone walcem drogowym. Grubość warstwy średnio 15 cm po zagęszczeniu, z dopuszczeniem grubszej warstwy w przypadku ubytków powstałych na rozmiękczonym terenie w postaci głębokich i rozległych wybojów i kolein. Podłoże powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Nawierzchnia drogi powinna zapewniać właściwe odwodnienie. Spadki poprzeczne nie powinny być mniejsze niż 3% oraz nie powinny przekraczać 5%. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego.
Rozliczenie za wykonane prace nastąpi w tonach wbudowanego piasku. W należności za zużyty piasek zawarte są wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę.
Ilość piasku do wbudowania:
- dla Część II – 180 t.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zakresu robót.
5. Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Szczegółową Specyfikacją Techniczną - załącznik nr 10 do SWZ, dokumentacją techniczną – załącznik nr 13 oraz przedmiarem robót - załącznik nr 11 do SWZ, ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą - Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
6. Kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5, 0/63 mm, bez domieszki kruszyw pochodzących z recyklingu, musi być dopuszczone do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania oraz posiadać wszystkie wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 207169,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na konserwacji i utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski w 2021 roku. Prace będą wykonywane na terenie leśnym. Drogi te są drogami wywozowymi lub dojazdowymi do pożaru o nawierzchni gruntowej naturalnej. Istniejące drogi, położone są w całości na gruntach Skarbu Państwa, znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Janów Lubelski. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji prac i ilości materiału do wbudowania. Drogi te nie są obiektami budowlanymi. Zakres prac wynika z konieczności profilowania nawierzchni celem dostosowania parametrów i geometrii drogi do warunków ruchu pojazdów wywożących drewno. W ciągu istniejących dróg występują liczne koleiny i wypłukania nawierzchni oraz zawyżone pobocza.
Przedmiot zamówienia:
- Część III - utrzymanie dróg leśnych w leśnictwach: Łysaków, Gielnia, Brody, Kruszyna, Rzeczyca i Ludian.
2. Równanie dróg leśnych.
Równanie dróg polegające na przywróceniu nawierzchni gruntowej prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego, usunięciu nierówności i zapewnieniu właściwego odwodnienia. Równanie i wałowanie dróg gruntowych należy wykonać równiarką samojezdną i walcem wibracyjnym. Występujące wyboje i koleiny wyrównuje się gruntem rodzimym, zagęszcza i stabilizuje mechanicznie. Mocno ubitą glebę oraz silnie zadarnioną należy wstępnie rozdrobnić kruszarką drogową. Prace należy prowadzić z zachowaniem standardów wykonania dla dróg gruntowych danej kategorii (profile poprzeczne i podłużne, umożliwiające odprowadzenie wód opadowych) oraz w odpowiednich warunkach atmosferycznych gwarantujących zachowanie uzyskanych parametrów po wykonaniu powyższych robót. Naprawa dróg obejmuje profilowanie, wałowanie i usunięcie korzeni z powierzchni drogi oraz uprzątnięcie terenu. Wyrównanie nawierzchni równiarką, a następnie utwardzenie jej poprzez 3 krotny przejazd walcem.
ILOŚĆ DRÓG DO WYRÓWNANIA, PROFILOWANIA I ZAGĘSZCZENIA:
- dla Część III – 30,00 km
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zakresu robót.
3. Wbudowanie kruszywa na drogi leśne.
We wskazanych miejscach w celu utwardzenia drogi należy:
1) Wykonać korytowanie mechaniczne nawierzchni gruntowej.
2) Wykonać nawierzchnię z kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm, bez domieszki kruszyw pochodzących z recyklingu, dogęszczone walcem drogowym. Grubość warstwy średnio 15 cm po zagęszczeniu, z dopuszczeniem grubszej warstwy w przypadku ubytków powstałych na rozmiękczonym terenie w postaci głębokich i rozległych wybojów i kolein. Podłoże powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Nawierzchnia drogi powinna zapewniać właściwe odwodnienie. Spadki poprzeczne nie powinny być mniejsze niż 3% oraz nie powinny przekraczać 5%. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego.
Rozliczenie za wykonane prace nastąpi w tonach wbudowanego kruszywa.
W należności za zużyte kruszywo zawarte są wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę.
Ilość kruszywa do wbudowania:
- dla Część III – 1800 t.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zakresu robót.
4. Wbudowanie piasku na drogi leśne.
We wskazanych miejscach w celu utwardzenia należy:
1) Wykonać korytowanie mechaniczne nawierzchni gruntowej.
2) Wykonać warstwę z piasku, dogęszczone walcem drogowym. Grubość warstwy średnio 15 cm po zagęszczeniu, z dopuszczeniem grubszej warstwy w przypadku ubytków powstałych na rozmiękczonym terenie w postaci głębokich i rozległych wybojów i kolein. Podłoże powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Nawierzchnia drogi powinna zapewniać właściwe odwodnienie. Spadki poprzeczne nie powinny być mniejsze niż 3% oraz nie powinny przekraczać 5%. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego.
Rozliczenie za wykonane prace nastąpi w tonach wbudowanego piasku. W należności za zużyty piasek zawarte są wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę.
Ilość piasku do wbudowania:
- dla Część III – 180 t.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zakresu robót.
5. Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Szczegółową Specyfikacją Techniczną - załącznik nr 10 do SWZ, dokumentacją techniczną – załącznik nr 13 oraz przedmiarem robót - załącznik nr 11 do SWZ, ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą - Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
6. Kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5, 0/63 mm, bez domieszki kruszyw pochodzących z recyklingu, musi być dopuszczone do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania oraz posiadać wszystkie wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 207169,51 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rewitalizacja nawierzchni dróg leśnych - Droga leśna przez Przywory
Przedmiotem opracowania jest wykonanie remontu nawierzchni drogi leśnej przez Przywory na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski o dł. 6,365 km.
Zakresem remontu objęte są następujące elementy drogi:
• Remont nawierzchni tłuczniowej poprzez rewitalizację tj. wzruszenie wraz z profilowaniem istn. nawierzchni, doziarnienie kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 do 0/63,00, właściwe nawodnienie, oraz ponowne zagęszczenie wraz z nadaniem właściwych spadków poprzeczny i podłużnych – spadek daszkowy min. 3,5%,
• Ścinanie zawyżonych poboczy z nadaniem spadku poprzecznego 6%,
Zakres remontu drogi leśnej obejmuje:
• Wytyczeniu osi drogi wraz z odcinkami do remontu.
• Ścięcie zawyżony poboczy na całej dł. remontowanego odcinka z zachowaniem spadku poprzecznego min. 6% na zewnątrz jezdni,
• Doziarnienie tj. dołożeni materiału kamiennego w miejscach ubytków – szacunkowa ilość kruszywa została określona w przedmiarze robót i stanowi ona ilość potrzebną do uzupełnienia lokalnych ubytków i zaniżeń jezdni drogi leśnej,
• Roboty polegające na spulchnieniu sprzętem mechanicznym istniejącej nawierzchni jezdni, profilowaniu nawierzchni wraz z kształtowaniem do właściwych spadków poprzecznych jezdni ( daszkowy min. 3,5% od osi drogi), grubość spulchnienia 10-20cm,
• Zagęszczenie wstępnie wyprofilowanej nawierzchni wraz z zachowaniem wilgotności mieszanki zagęszczanej optymalnej,
Profil podłużny wg, istniejącego ukształtowania drogi.
Przekrój poprzeczny drogi daszkowy ze spadkiem min, 3,5% na zewnątrz drogi, pobocza ze spadkiem min. 6%.
Dopuszcza się przekrój jednostronny o wartości min. 4,0%.
Szerokość docelowa drogi min. 3,5m na prostej. W bezpośrednim sąsiedztwie zjazdów i mijanek należy dowiązać się wysokościowo i sytuacyjnie do tych elementów. Elementy te jeśli ich stan na to wskazuje należy wciągnąć w powierzchnie rewitalizacji.
Szerokość ścinanych poboczy min. 0,75m.
2. Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Szczegółową Specyfikacją Techniczną - załącznik nr 10 do SWZ, dokumentacją techniczną – załącznik nr 13 oraz przedmiarem robót - załącznik nr 11 do SWZ, ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą - Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
3. Kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5, 0/63 mm, bez domieszki kruszyw pochodzących z recyklingu, musi być dopuszczone do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania oraz posiadać wszystkie wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 274224,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, czyli kwotę 241 697,76 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250182,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250182,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250182,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe SZWED-BUD Kazimierz Szwedo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432307758

7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250182,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197046,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197046,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197046,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Jerzy Sędziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180064227

7.3.4) Miejscowość: Zaklików

7.3.5) Kod pocztowy: 37-470

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197046,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249038,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333043,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249038,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHTEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361378760

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249038,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.