eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Waliszów i Żelazno wraz z zagospodarowaniem terenu - przetarg II .



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Waliszów i Żelazno wraz z zagospodarowaniem terenu - przetarg II .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Międzyleśna 3

1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-bystrzyca/platforma-zakupowa4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Waliszów i Żelazno wraz z zagospodarowaniem terenu - przetarg II .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28f5d8fe-d69e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166435/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kancelarii dla leśnictw Waliszów i Żelazno na działce nr 501/2, AM-3, obręb Stary Waliszów, Gmina Bystrzyca Kłodzka.
Budynek kancelarii to budynek o powierzchni zabudowy wynoszącej 74,49 m2, niepodpiwniczony, posadowiony na płycie fundamentowej. Ściany wykonane w konstrukcji lekkiego szkieletu drewnianego wypełnionego wełną mineralną i obłożonego płytami gipsowo – włóknowymi od wewnątrz oraz płytami OSB-3 od zewnątrz. Elewacja wykończona tynkiem strukturalnym w kolorze białym, szczyty deską drewnianą elewacyjną. Dach dwuspadowy kryty dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę.
Budynek kancelarii wyposażony jest w 2 pomieszczenia - kancelarie przeznaczone do pracy biurowej 4 osób, pomieszczenie socjalne, sanitarne, gospodarcze oraz korytarz - poczekalnię. Projektowane pomieszczenia będą przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.
Zaopatrzenie budynku w wodę - z projektowanej studni. Odprowadzenie ścieków - do szamba.
Zaopatrzenie w energię elektryczną - z sieci energetyki i z fotowoltaiki, w ramach systemu Prosument (produkcja własna energii elektrycznej, połączona z odsprzedażą do sieci energetycznej - w momentach nadprodukcji i ponownym odbiorem w czasie niedoborów w okresie jesienno-zimowym).
Ogrzewanie elektryczne. Wentylacja z rekuperacją.
Ogrodzenie terenu płot ze sztachet drewnianych mocowanych do konstrukcji z kształtowników stalowych. Brama wjazdowa przesuwana sterowana na pilota. Wykonanie parkingu i zjazdu z kostki betonowej.
Parametry techniczne (podstawowe) budynku kancelarii:
- powierzchnia zabudowy: 74,49 m2
- powierzchnia użytkowa: 60,22 m2
- kubatura: 399,7 m3
- ilość kondygnacji nadziemnych: 1
- szerokość budynku: 6,62 m
- długość budynku: 11,73 m
- wysokość budynku: 6,46 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie Budowlanym.
Przedmiot zamówienia, będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego szczegółowym harmonogramem rzeczowo-finansowym wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo-finansowy w dniu zawarcia Umowy.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik nr 1. i nr 2 i nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 989203,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1118967,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 989203,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESP Comfort Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363682314

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 3

7.3.4) Miejscowość: Prochowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-230

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 989203,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.