eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa i remont pomieszczeń niskiego parteru budynku H2 i H3 dla potrzeb kliniki neurologii dzieci w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr. 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont pomieszczeń niskiego parteru budynku H2 i H3 dla potrzeb kliniki neurologii dzieci w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr. 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont pomieszczeń niskiego parteru budynku H2 i H3 dla potrzeb kliniki neurologii dzieci w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr. 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba80d688-0662-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005272/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wybór wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. Przebudowa i remont Kliniki Neurologii Dziecięcej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161451/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 250/048/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń niskiego parteru budynku H2 i H3 dla potrzeb kliniki neurologii dzieci w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr. 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejsce realizacji:
Pomieszczenia niskiego parteru budynku „H2” oraz części niskiego parteru „H3” Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.
Zakres robót:
Zmiana funkcji pomieszczeń niskiego parteru budynku „H2” oraz części niskiego parteru „H3” Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 2 im. św. Jadwigi Królowej
w Rzeszowie.
Piwnice budynku w całości przeznaczone są na pomieszczenia magazynowe
i szatnie dla pracowników. Zakres remontu remontu i przebudowy na poziomie piwnic dotyczy wyłącznie wyłącznie instalacji wewnętrznych – szczegóły w opracowaniach branżowych.
Powierzchnia użytkowa wynosi ok 2404,52 m2
Uwaga:
Zakres zadania obejmuje wyposażenie technologiczne wymagające montażu opisane w przedmiarze technologii w pozycjach od 1 do 11 z uwzględnieniem zapisów zawartych w kolumnie „uwagi”.
Zamawiający rezygnuje z zabudowy sufitu w korytarzu budynku H2 i H3 wykonanej z płyt gips-karton i poleca wykonać ww. zabudowy w całości
z kasetonów 60x60 cm.
Zamawiający rezygnuje z tapet w pomieszczeniach mokrych i poleca wykonać w ich miejsce okładzinę z płytek do wysokości sufitu podwieszanego.
Zamawiający rezygnuje z okiennych żaluzji zewnętrznych i poleca wykonać
w ich miejsce okienne rolety zewnętrzne.

Wykonanie instalacji SAP wymaga rozbudowy istniejącego w szpitalu systemu SAP. Ingerencja w istniejący system wymaga współpracy z firmą SAP-POŻ P. Walaszek, która jest odpowiedzialna za konserwację i prawidłowe jego działanie. W ramach zamówienia należy również zaktualizować oprogramowanie dotyczące wizualizacji stanów instalacji SAP na komputerze zainstalowanym w pom. ochrony w budynku głównym „D”.

Zamawiający informuje, że wszystkie podane w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji podstawy wyceny w postaci konkretnych Katalogów Nakładów Rzeczowych i szczegółowych tablic są użyte jedynie przykładowo, a wykonawca do swojej wyceny wartości oferty może stosować dowolne podstawy kalkulacyjne, dowolnie modyfikować lub zmieniać istniejące podstawy z tym, że należy zachować kolejność pozycji narzuconą przez zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia precyzuje:
a) dokumentacja projektowa zadania, Specyfikacje Techniczne Wykonania i
Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią tylko materiał pomocniczy,
b) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8795301,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8795301,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8795301,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBI Budomax Biały, Kuźniar Sp. Jawna,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813 10 14 260

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 9

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-025

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

INSTAL MONT Gazy Medyczne Mytych i Misiuda Spółka Jawna, KIELANÓWKA 261 D,35-106 RZESZÓW - zdolność zawodową w postaci kierownika robót instalacji gazów medycznych w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych bez ograniczeń - wykonanie robót instalacji gazów medycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8795301,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.